Destiny:
G-E-W-E-L-D-I-G, zei de stem in mijn hoofd iets te sarcastisch. Ik ben verliefd op mijn broer, Justin Bieber. Hoe ga ik hem dit vertellen? Zou ik hem dit vertellen?
Op dit moment lig ik al 2 uur in mijn bed, aan het nadenken over je-weet-wel-wie. Misschien gaat het beter als ik niet aan hem denk. Met dat gedacht eindig ik het gesprek -dat ik had met mezelf in mijn hoofd- en loop naar de keuken.
Ik haal wat restjes van eten van gisteren uit de frigo en warm het op. Wat zal ik eens doen vandaag? Ik wandel naar de living en zet de tv op.
Popsensatie Justin Bieber ligt in het ziekenhuis, maar waarom? Onze bronnen zeggen dat hij onder invloed van drugs en alcohol achter het stuur zat en dat hij zo niet alleen zichzelf maar ook Yovanna en Destiny in gevaar bracht. Later meer over dit nieuws.
Urg TMZ. Echt waar soms denk ik dat de mensen die daar werken al gestopt zijn met school na de kleuterklas. Ik bedoel heb je echt een diploma nodig om een paar leugens te verzinnen?
Net toen ik van kanaal wilde wisselen ging de bel. Ik loop naar de voordeur en daar staat hij dan. De jongen die ik juist niet wilde tegenkomen. De jongen waar ik verliefd op en ben en die mijn broer is.
"Hy Destiny kan ik binnen komen?"
"Ja tuurlijk loop maar door je kent de weg."
"Ik wil je iets laten horen" zegt hij als we allebei op de zetel ploffen.
"Oke, ik luister."
Hij haalt zijn laptop uit zijn rugzak en zoekt totdat hij het gevonden heeft. De speakers van de laptop doorbreken de stilte en een geweldig up-tempo liedje speelt.
"Oh oh oh what do you mean? Better make up your mind ,What do you mean?"
"Wow Justin deze song is geweldig!"
"Jup het word mijn eerste song in 2 jaar en morgen nemen we de clip op." "Wil je ook komen?"
Wil je ook komen?
De vraag spookt door mij hoofd. Is het wel een slim plan? Kan ik hem niet beter vergeten? Maar aan de andere kant hoe vaak vraagt iemand of je mee wilt een video clip opnemen?
"Tuurlijk ga ik mee. Maar uhm hoezo ben je eigenlijk al uit het ziekenhuis?"
" I don't know, de dokters lieten me gaan." Maar ik moet gaan ik wil nog aan men album werken."
Hij staat op pakt zijn laptop en steekt die terug in zijn tas. Hij loopt naar de deur , draait zich om , zegt bye en loopt dan door de deur naar buiten.
Justin:
Justin stop met denken over haar.
Die irritante stem in mijn hoofd heeft wel gelijk. Ik zucht en haal een hand door mijn haar.
Je kan je zusje niet leuk vinden, niet op die manier.
Weer heeft de stem gelijk. Ik loop verder tot aan mijn auto, ik open de deur en stap in. Als ik al even onderweg ben haal ik een pakje sigaretten uit mijn zak. Ja ik rook en ja ik weet dat het ongezond is en ik rook ook niet veel, maar een of twee keer in de maand.
Ik loop door het grote gebouw waar ik altijd mijn nummers opneem. Als ik in de opname studio kom staat alles al klaar: eten en drinken, een cursusblok - om songs te schrijven - en mijn laptop. Op dit moment ben ik helemaal alleen, normaal zou Dan of een producer er zijn maar ik heb gevraagd om niet te komen zodat ik zelf rustig kon nadenken.
Purpose
Dat is de album naam die ik in gedachten had. En ik wil ook een song die zo gaat heten. Maar niet zomaar een song, het moet iets inspirerends zijn iets waardoor mensen zich beter gaan voelen. Dat is waarom ik muziek maak, zodat als mensen naar mijn songs luisteren na een lange en crappy dag dan voelen ze zich misschien beter.
Ik neem mijn gsm uit men broekzak en open de notities. Ik heb al een deel van de tekst het gaat ongeveer zo.
Feeling like I'm breathing my last breath
Feeling like I'm walking my last steps
Look at all of these tears I've wept
Look at all the promises that I've keptI put my heart into your hands
Here's my soul to keep
I let you in with all that I can
You're not hard to reach
And you bless me with the best gift
That I've ever known
You give me purpose
Yeah, you've given me purposeDe rest moet ik nog verzinnen, net zoals de muziek maar ik dacht om die gewoon rustig te houden en vooral op de piano te spelen. Ik heb dit echt gemist - het bezig zijn met muziek, het muziek maken, het optreden, de fans - ik heb het allemaal zo hard gemist.
Maar je gaat het zien 2015 word mijn jaar.
JE LEEST
Didn't know justin bieber is my brother
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje destiny die een geheimzinnige ontdekking doet.Ze vind op haar zolder een doos die op slot is waar foto's in zitten van haar toen ze klein was en een onbekende jongen.Maar wie is de jongen en welke belangrijke rol kri...