Jimin pov.
Lassan már 2 hónapja hogy itt vagyok nagyjából hozzá szoktam a maffiabanda vezér szerephez. Ez annyit takar hogy ha apám nincs itt mert valami "megbeszélésen" van akkor én vagyok a góré.
Nem is értem hogy miért ellenkeztem.
A másik maffiáról annyit tudunk hogy kevesebben vannak mint mi de nem vagyunk annyira képzettek mint ők.
A mi bandánkban én vagyok a legképzettebb 2 hónap után többet tudok mint ők. Mint minden reggel edzések kiképzések meg az ehez hasonló szarságok mentek én amíg a többi bénázott én addig el végeztem a "fontos" főnöki cucokkat.Jungkook pov.
-Na fiam be kell téged valahogy juttatni a fekete csillagok bázisára-mondta apám fölényesen- nem tudom te ezt hogy tervezed mikor oda lehetetlen be jutni- mordultam kicsit rá
-fiam annyire ne mutasd már ki a nem tetszésedet, úgy csinálsz mint ha nem lenne itt arany életed, most már jó lenne ha össze szednéd magad és tennél is valamit.
- nehogy már te legyél az aki engem ki oktat aki pár évig szart a fejemre most meg fel keresett mert az emberei szart se érnek-rivaltam rá apámra
-jolvan fiam haggyuk most a veszekedest és térjünk a lényegre valahogy be kell oda jutnod és mindent ki deritened a fekete csillagokrol- holnap reggel indulok és meg teszem amit tudok - mondtam flegmázva annak a baromnak.£másnap kb reggel 10. óra felé¶
Jimin pov.
- uram uram uram- szaladt oda hozzám az egyik maffia tagunk mark- valaki be jutott a bázis belső udvarára.- ahogy ezt meg hallottam fegyverrel a kezemben szaladtam át a belső udvarra. Amikor meg láttam hogy ki az aki be jutott hozzánk még a fegyvert is el hajitottam nem tudtam hogy hirtelen sírjak vagy mit csináljak, mert a bizonyos ember aki be jutott hozzánk nem más mint Jeon kibaszott Jungkook.
Jungkook pov.
Pofon egyszerű volt be jutni a fekete csillagokhoz pár védelmi rendszert kellett fel törni ez sima liba volt. Az egyik tag észre vette hogy valaki van az udvarban ezután egy fegyveres embert halottam az udvarba lépni de mikor meg láttam ki is az a szavam el ált. Kb 1 év telt el azóta amióta jimin el tűnt akkor ez azt jelenti hogy jimin a fekete csillagok vezére?! Még mindig dögös ez a fiú de úgy hogy egy kicsit szakatt rajta az a gatya meg az az izom póló is olyan waaaa rajta. Annyira el bambultam a nézegetésében hogy észre se vettem hogy már az oszzes tag oda sietett a nagy zörejre.
Jimin pov.
Szval lehet ez azt jelenti hogy jungkook tényleg addig kutakodott még meg nem talált az eltűnésem óta vágytam arra hogy egyszer majd meg lássam és ez valóra is vált.
De nem törhetek meg mivel nekem van egy maffiám, tuti hogy most fog fel fordulni az egész életem mert miért is ne lenne benne egy csavar akkor nem lenne izgalmas a könyv na de térjünk vissza arra a majom rá aki be jutott hozzánk.
- Te ki vagy ? - csináltam úgy mintha nem ismerném fel kicsit játszok vele és így csinálok mintha nem emlékeznék rá mivel a maffiában mindenki tudja hogy volt egy autó balesetem simán ki tudom bészelni hogy amiatt van.
- Jimin én vagyok az jungkook nem ismersz meg pedig csak egy év telt el. - láttam a kétségbeesést a szemében.
-elnézést de tényleg nem tudom ki lehet maga. - annyira jó ezt csinálni olyan érthetetlenül néz rám a kis nyuszi. Na jó már most kezdődik miért mondtam rá azt hogy egy nyuszi, mondjuk tényleg az de akkor is ebből baj lesz.
- Micsináljunk uram lőjjük le vagy mit csináljunk vele. - jungkook kissé meg ilyedt erre a megszolalasra.
- Nem dehogy be veszem a csapatba meg nézem hogy állja a sarat utána ha nem jól akkor kivégezzük.Jungkook pov.
Jimin nem emlékszik rám?, mondjuk valami balesetet emlegettek az emberek akik ott álltak ahol én lehet akkor vesztette el az emlékezetét de így hogy be vett a bandába így apámnak is jót teszek és vissza hódítom a kis szőkeséget.
- Ez lesz a te szobád én leszek a szoba társad mert már csak itt van hely. - ohh hát a legjobb helyet kaptam pont jiminnel egy szobában de csak egy ágy van csak nem alszik egyikünk se a földön?! A fel nem tett kérdésemre meg is kaptam a választ jimintől.
- Én alszok az ágy egyik felében te a másikban.
-rendben adtam a nagyon jó fiút de majd éjszaka meg mutatom neki milyen "jó" fiú vagyok.
- Te mit csinálsz? - figyelve engem az ágy másik feléből. - én eközben szép lassan le vettem a felsőmet és és turtam bele a vizes hajamba láttam ahogy nyelt egy nagyot és el fordult a másik irányba.
- Mivan nem tetszett amit láttál!? (😏)
Én a helyedben nem fordultam volna el.
KI hagyni egy ilyen látványt hát ez fel háborító.$Pár órával később$
Nem tudtam sehogyse jimint be cserkésznem reggel olyan kis kifli nagy kifli pózban talált ránk a többi tag és fotózott le minket mondhatóm nagyon örültem neki.
VOCÊ ESTÁ LENDO
friends with benefits |Jikook
Romance☆Jimin kiabálására lettem figyelmes. -Ahogy csak bírtam rohantam a sarok fele de addigra már késő volt,☆ ●Várlak titeket a storyban● Ennyi elég a Storyban várlak....