Tehyung pov.Kicsit meglepődtem, vissza jöttek hozzánk jimin és a többiek, hogy induljunk el az a bizonyos szórakozóhelyre.
-Jimin gyere egy kicsit.-szoltam oda barátomnak. - mégis hova megyünk, és milyen bizonyos szórakozóhelyre?
-hát ez egy hosszú történet,csak annyi hogy azt mondtam junkookéknak, hogy szórakozóhelyre megyünk bulizni,és akkor ők azt modtak hogy jönnek velünk, és hát készülj bulizni megyünk - nevetettfel Jimin30percel később
Jimin pov.
Hát hamár bulizni jöttünk felkéne szedni valakit. Keresni kezdtem Taet de nem találtam, egyszer csak azt veszem észre hogy a szimpad másik oldalán Tae és Yoongi szinte falják egymást...
-látom a kis barátod meghoditotta Yoongi-nevetett fel mögöttem egy mély hang, amiről elsőre tudtam kihez tartozik az a bizonyos hang.
-hát azt vettem észre - mondtam kicsit duzzogva - csak nem durcis valaki...
- mondta Jungkook miközben azt nézte hogy én durcizok- gyere igyunk valamit,-húzott oda a pulthoz, - mit kérsz whisky, (remélem így kell írni a nevét 🥰) vagy vizet kérsz mint a stréberek, - hangsúlyozta ki a stréberek szót,arra gondoltam húzom egy kicsit az agyát.. - Jungkook drágám whiskyt szeretnék inni. - ettől a mondatomtol kicsit lesokkolt, miután visszatért a sokkból ki kérte a két whiskyt, mi meg le ültünk a bárszékre
-na és mire véljem ezt a hangulat változást, egyik percben még egy hülye állat vagyok,most meg a drágád, tényleg nem értelek.. - erre már nem tudtam válaszolni mert megjött az utalunk, mondjuk úgy se akartam válaszolni rá.
Miután már úgy a negyedik-ötödik whiskynél tartottunk kezdtem érezni hogy egy kicsit berugtam de ez Jungkookon is látszott. Úgy döntöttem ki megyek egy kicsit a levegőre, de még mielőtt felálltam volna(ne gondolj rosszra te kis rafinált)
Jungkook a csuklómnál fogva visszahúzott de nem a székre hanem az ölébe húzott-nincs kedved velem jönni, a többiek megvannak maguk is.-sugta a fülembe azon a mély hangján, amitől kiráz a hideg.-és milesz Taejal?.. - érthetetlenkedtem-meglesz ő, vigyázz rá Yoongi, ne izgulj, akkor jössz? - egy kis bolintással jeleztem hogy mehetünk. Gyalog kelett hogy menjünk mert mind ketten ittunk nekem nincsen jogsim az meg a másik.. - hova megyünk kook? - nem kaptam semmilyen választ csak húzott maga után.
Úgy tíz perc séta után megérkeztünk egy házhoz gondolom ez Jungkook háza lehet, és biztos is mert kulcsa van a házhoz. Becsapta maga után az ajtót és nekitolt annak.
-Kook mitcsinálsz.. - kérdeztem
- azt amit soha nem fogsz megbánni..
-fölkapott és vitt fel a szobájábaJungkook pov.
Egyszerűen nem tudtam ellenálni Jiminnel, annyira szexy, mikor megláttam egyből tudtam hogy megszerzem és semmi áron nem adom senkinek, tudom néha nagyon bunko vagyok vele, de én ilyen vagyok.
Miután befejeztem a gondolkodást, visszatértem Jiminhez kimár az ágyamon ül egyszáll alsógatyában..
Jimin fölé másztam és el kezdtem csokólgatni nyakátol egészen az alhasáig. Miközben a nyakát puszilgattam megtaláltam a gyenge pontját, ahányszor a nyakát puszilgattam annyiszor nyögött fel.-mivan Jiminie csak nem tetszik...
-kookhhhh.... kérlekhhh... - olyan jó ezt hallani - mondcsak mit szeretnél
- remélem hamar mond valamit mert kezdek szűkös lenni ott alul és nem akarom hogy az új gatyám elszakadjon. Kookhh... azt.... akarom hogy bennem legyél.... - csak kérnie kelettJimin pov.
Jungkook felém tartotta három ujját, és én már tudtam mit kell csinálnom, miután jól benyálaztam mindhárom ujját. Először az egyiket utána a másikat és a harmadikat is. Miután úgy gondolta hogy elég tág vagyok, egész hosszát belém nyomta, én a fájdalomtól eleresztettem egy könnycseppet amit Jungkook is észre vett
- ne sírj Jimin nem csinálok olyat veled amit te nem szeretnél. És már csak Jungkook forró nedvét éreztem meg magamban azután énis elmentem - voltak köztünk konfliktusok, de nekem tetszik, csak azt nem tudom hogy ő is szeret e vagy csak egy egy éjszakás kaland vagyok neki.
Miután mindketten kimerültünk izzadtan és fáradtan döltünk le az aztán elmentünk mindketten lefürdeni...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friends with benefits |Jikook
Romantizm☆Jimin kiabálására lettem figyelmes. -Ahogy csak bírtam rohantam a sarok fele de addigra már késő volt,☆ ●Várlak titeket a storyban● Ennyi elég a Storyban várlak....