"Na mindegy, essünk túl ezen a napon"Jungkook pov.
Jimin olyan furcsa, nem tudom mi lehet vele, de most nem izgat annyira mert hozzá kell szoknom az új osztályomhoz,mondjuk nem lesz nehéz mert itt is én leszek a "rosszfiu", és remélem az utolsó padba fogok ülni.
Jóreggelt gyerekek.... - köszönt az új oszifőnök. - ó látom itt van az új osztálytársatok is, jungkook, kérlek mutattkozz be... - minek mutatkozzak én be, úgy is ismer engem ebben a suliban mindenki.. - morgolodtam magamban.. - Jeon jungkook vagyok a suli rosszfiúja, ja és tancsinéni előre szólok hogy nem érdekel, az amit maga össze hadovál órákon, szóval ha nem figyelek, akkor nem figyelek... - és ezzel lezártam a bemutatkozásomat.
Jimin pov.
Hogy mekkora egy seggfej ez a jungkook, a tegnapról meg ne is beszéljünk, próbálom elfelejteni mi történt. Annyira undorodom magamtól hogy pont ő volt az aki elvette a szüzességemet. Ma egésznap kerülni fogom ez a tervem, és remélem sikerrel járok.
-Hát... Jolvan jungkook, akkor menj foglalj helyet jimin melett. - na már csak ez hiányzott hogy ez a pöcsfej mellém kerüljön. - morgolódtam az orrom alatt.Az óra haromnegyedénél jártunk mikor a tanár engem szólított.
-jimin ugye megbeszéltük hogy te korepetálod jungkookot matekból, biologiábol is te fogod. A jövő órán a parosodás témából lesz egy kis röp doga, szeretném ha felvilágositanád jungkookot, hogy holnap jól sikerüljön a dogája. - ó tanárnő már tegnap megvolt az a felvilágosítás, mondhatóm jimin nagyon jó benne.-szólalt meg az a szotyi-az egész osztály egyszerre néztek rám és vágtak furcsa fejet.-JIMINNNN.... te lefeküdtél kookkal..? - ordított hátra megdöbbenten Tae.
-n-nnem t-történt semmi köztünk, nem tudom miről beszél- ezaz Jimin dadogj csak, így még hihetőbb leszel azt garantálom. (irónia)
-Jimin te komolyan szégyellsz engem... most szomorú vagyok- biggyesztette le ajkait, benemm meg már ment fel a pumpa (nem úgy😂).
-fiuk elég legyen a szexuális életeteket ne órán beszéljétek meg.. - tanárnő ezen kijelentésén az egész osztály elkezdett hangosan nevetni. Az egész óra elment hála istennek és már mehetünk haza, ja de van egy kis bökkenő, korepetálnom kell azt a szotyit.
-nálad vagy nálam tanulunk- kérdeztem.
-gyere át hozzám muterék úgy sincsenek otthon,. - mondta széles vigyorral az arcán, - felőlem, akkor menjünk hozzád.
VOCÊ ESTÁ LENDO
friends with benefits |Jikook
Romance☆Jimin kiabálására lettem figyelmes. -Ahogy csak bírtam rohantam a sarok fele de addigra már késő volt,☆ ●Várlak titeket a storyban● Ennyi elég a Storyban várlak....