☆Ă̈ t̆̈ĭ̈t̆̈ŏ̈k̆̈z̆̈ă̈t̆̈ŏ̈s̆̈ ĕ̈s̆̈t̆̈ĕ̈☆

552 32 5
                                    

A hibákért bocsi

Reggel azt se tudtam hol vagyok,csak két izmos kezet éreztem a derekam körül összefonódva. Megfordultam és köpni nyelni nem tudtam, mikor megláttam hogy kia két kéz tulajdonosa.

Próbáltam óvatosan kimászni kezei közül hogy véletlenül se keljen fel,de mivel arról vagyok híres, hogy semmi nem úgy sül el ahogy szeretném, ahogy sétáltam volna el az ágytól,két erős kéz rántott vissza...

-hova szöksz cica... nem tetszett az éjszaka..-morogta mély reggeli hangján, próbáltam nem zavarba jönni és beszivárogni a fürdőszobába.
Belenéztem a tükörbe és egy kócos hajú álmos Jimin nézett vissza rám..
Rendbe szettem magam és elmentem megkeresni a ruháimat. Jungkook az ágyon ült, és engem figyelt ahogy szedtem össze a ruháimat, lehajoltam az utolsó ruhadarabért, Jungkook fel mordult és felpattant az ágyból..

-te most nekem kelleted magad.. mert ha igen, nagyon jo úton haladsz,csak ne hogy a hátsód bánja.. - mondta vágyal teli szemekkel. Próbáltam össseszedni magam és gyorsan elhúzni onnan.. - mégis hova sietsz ennyire.. csak nem randid lesz-nevetett - nem megyek randira egy, kettő hagyj békén jó, felejtsük el ezt az egészet. - mondtam, és elhagytam a házat.. Suliban próbáltam messziről elkerülni jungkookot, tudom hogy szerelmes vagyok belé de nem akarom hogy ő még megtudja.. Persze félek attól hogy Tae elszólja magát, de ha ő így én úgy.

Gondolkodásomból Tae sikítása szakított ki.. - JIMINNNN, hol a fenébe voltál te tegnap este?... - gondolkoztam hogy mégis mit mondjak. - nálam volt - jelentette ki Jungkook miközben átkarolt.
-Tae ez nem az aminek látszik.. ne értsd félre, nem történt köztünk semmi. - próbáltam elhitetni vele de nem nagyon sikerült. - Tae gyere menjünk mert tudod, megkért minket a tanár hogy menjünk az irodájába tudod - próbáltam elkacsintgatni neki hogy vágja ezt az egészet, de úgy látszik kevesebb esze van mint hittem. - Jimin én nem emlékszek hogy behivott minket... - nézett rám furcsa kifejezéssel az arcán - amúgy Jungkook te ma kerülsz át hozzánk nem?.. - kérdezte Tae kooktól, mi a fene már becezem is, mongyuk ez cuki, megtartom ezt a becenevet.
-azthiszem jah, és úgy hallom hogy jimin fog engem korepetálni.
-basszus el is felejtettem hogy én fogom korepetálni-gondolatban jól homlokon csaptam magam.
-Jimin, itt vagy? mennünk kéne órára, gyere kook te is.. - kiáltotta Tae aki előre szaladt és itt hagyott engem kookkal. - miért kerülsz? Ennyire nem tetszett, mert én szívesen bevállalok mégegy menetet... - nézett rám azzal a perverz nyuszi mosolyával, Jesszusom jimin álj le, mindegy essünk túl ezen a napon.




friends with benefits |Jikook Donde viven las historias. Descúbrelo ahora