☆m͎i͎n͎d͎e͎n͎ k͎i͎d͎e͎r͎ū͎l͎☆

397 18 0
                                    


Jungkook.pov

Jimin kiabálására lettem figyelmes. Ahogy csak bírtam rohantam a sarok fele de addigra már késő volt, jimint addigra bevonszolták az autoba. Próbáltam megjegyezni a kocsi rendszámát,nagyjából sikerült megjegyezni . A rendőrséget nem akarom belevonni az ügybe mert lehet hogy jiminnek nagyobb baja is lehet belőle. Úgy döntöttem megkeresem magam és kiszabaditom az elrablói karjaiból.

Jimin pov.

Megint kiütött az a gyökér, else tudom hinni hogy milyen egy tapló apám van. Megmondom őszintén inkább lennék a nagy mamlasszal mint itt ebben a sötét hideg tudja az isten mibe vagyok. (😂)
Lépteket hallok, ahj jön az "apám". De álcsúcson fogom rúgni egyszer az is biztos.
-jiminn~~~-szólal meg nyálas hangon.
-mivan?- kérdeztem bunkó hangnemben.
Nagyon nem izgat hogy az apám e vagy sem.
Nekem nem kell ilyen apa. Bejött a kis "cellámba" és neki nyomott a falnak.
- Mondtam már neked hogy ne merj ilyen hangnemben beszélni velem,mert még összetöröm a szép pofidat.
Most megmondom szépen milesz, szépen beveszlek a maffiámba 1 év kiképzés és már profi gyilkos leszel. És ez parancs nem felajánlás. Én csak megforgattam a szememet. És után milesz, minek egy ilyen ember mint én a maffába?
-nah jiminie hogy döntöttél?...-kérdezte kíváncsian.
-mivel nincs más választásom ezért be szállok a maffiába...-el kezdett tapsolni ez az idióta..
-akkor gyere körbe vezetlek..-fogta meg kezem és rángatott kifelé..
-ez itt a kiképző terem. Ez pedig a lőtér.
Ez itt melette a ház ahol a maffia tagok laknak, ahol fogsz te is lakni. -villantott egy címlap mosolyt. -de utállak...-mormogtam az orrom alatt. Hogy mekkora egy fasz. Felbukkan több év után és kényszerít arra hogy a hülye maffiájába belépjek. Jungkook vajon most mit csinálhat. De egyébként miért is érdekel ez engem? -jimin itt vagy- legyinti meg a kezét a fejem előtt , én csak bólogattam és mentem utána a "szobám" felé.

Jungkook.pov

3 napja hogy jimin eltűnt és fogalmam sincs hol lehet a rendőrségre nem akarok  el menni mert ezt egyedül akarom megoldani. Tegnap apám felhivott hogy találkoznunk kéne. Ma kell találkozom vele 15:50-kor, baszki 10 percem van elkészülni és elindulni. Az oda vezető út nagyon unalmas volt az hittem sose érek oda már. Ott van apa, essünk túl rajta.
-Drága fiam, de rég láttalak..- próbálta beadni a jó apa szerepet. -ne akard itt a jó apát játszani inkább mond el mit akarsz.- adtam flegma énem.- hát drága fiam szükségem van rád a maffiámba, mert a fekete csillagok támadnak ránk és kell több ember, ezért gondoltam rád fiam és nem érdekel akkor is jössz bármit is mondasz.
- és a sulival mi lesz, nem mintha nagyon érdekelne de érdekelne.
- kiveszlek magántanulónak, a többit meg majd taemin megoldja, ezen te ne aggódj.
-nyugodj meg apa egyáltalán nem érdekel az iskola. De jimin mindennél jobban érdekel hogy mivan vele- gondolkoztam el.
- Na és fiam benne vagy? Merem garantálni arany életed lesz.- mondta fölényes mosollyal.
- Eddig is arany életem volt.- flegmáztam de bele mentem. Egy óra alatt lebeszéltümk mindent, és mind ketten mentünk a magunk dolgára.

friends with benefits |Jikook Onde histórias criam vida. Descubra agora