✨Jimin mint egy kártya vár a földre hullott... ✨
Jungkook pov.
Mikor láttam hogy jimin előttem csuklik össze nem tudtam hogy sírjak e vagy üvöltsek azzal aki ez tette.
- nem jimin ébredj nem veszíthetlek el megegyszer nem mehetek megint azon keresztül mint amit egy éven át átéltem. - kiabáltam szó szerint ordítva.. - ti mamlaszok szaladjatok vele az orvoshoz ha baja esik nektek is...-mordultam rájuk..Nah és most te következel... - fekete ruhát fekete maszkot visel egy Nike cipővel a lábám. - na mivan kook nem ismersz meg? - kérdezte nevető hangon. - nem honann kéne ismernem egy ilyen gyilkost?.-üvöltöttem vele.. - onnan drága kook hogy te voltál az aki el vette tőlem a legjobb barátom.
-fejbe csapott a felismerés.. - te mocskos szemétláda, hogy tudtad ezt tenni a legjobb barátoddal.. (Igen taehyung a maszkos csávó..) nem értem miért volt jó hasba lőni eltudod magyarázni miért?.. - zokogva üvöltöttem vele. - tudod mikor mindig csak veled foglalkozott veled volt éjjel nappal engem el hanyagolt az eltűnése előtt is veszekedve váltunk szét 1 éve nem láttam és nem halottam semmit a legjobb barátom felől te annyit nem mondtál hogy mi van vele. - kiabált velem folyamatosan- és pont azért lőttem meg hogy annyira fájjon neked amennyire fájt hogy el vetted tőlem a legjobb barátom most már tudod...
✦E̟k̟ö̟z̟b̟e̟n̟ a̟ m̟a̟g̟á̟n̟o̟r̟v̟o̟s̟n̟á̟l̟ ✦
Jimin pov.
Hol vagyok mi ez a hely auu nagyon fáj a hasam..- szia jimin kórházban vagy mert hasba lőttek de nyugi semmi bajod ki vették a töltényt a hasadbol.
- mi várj ki lőtt meg? Ugye kook jól van nem esett baja jerdezgettem jint aki a számító gép zsenink.. - jelenleg szerintem jk agyon veri de ki tudja..
☆Eközben be jött az orvos☆Jonapot uraim mindent rendben találtunk haza mehet de legközelebb vigyázzon- mondta a magán orvosom.. - rendben jobban fogok vigyázni mostantól.. - köszöntem el az orvostól aki ment a saját dolgára.. - nah akkor gyerünk gyorsan pakoljunk és mennyünk.. - siettettem egy kicsit jint kíváncsi vagyok mi történhet "otthon".
Jungkook pov.
Remélem minden rendben van jiminnel remélem jól van. Ugye tudod hogy, ezt jimin nem fogja neked meg bocsátani még mindig nem tudom hogy volt merszed ezt meg tenni.
-megjöttek végre el se hiszem. - kiszaladtam jimin elé és be hoztam.Jimin pov.
Hosszú út után de vissza értünk jungkook be hozott de ami ott fogadott nem hittem a szememnek.
ESTÁS LEYENDO
friends with benefits |Jikook
Romance☆Jimin kiabálására lettem figyelmes. -Ahogy csak bírtam rohantam a sarok fele de addigra már késő volt,☆ ●Várlak titeket a storyban● Ennyi elég a Storyban várlak....