TUSEM 11

404 22 7
                                    


Arkadaşlar Bu Bölüm Düzenlenmektedir. 



Merhaba arkadaşlar. Yeni ve uzun bir bölümle karşınızdayım. Çok geç kaldım biliyorum ama uzun bir bölümle telafi ettiğimi düşünüyorum. İyi okumalar dilerim, umarım beğenirsiniz.

Sabahın erken saatlerinde , sarının açık tonu odanın aralık perdelerinden içeriye süzülürken beni ne kadar rahatsız ettiğinin farkında değildi.

Gözlerim kapalı olmasına rağmen uyanmıştım ve birinin kalkıp şu perdeyi çekmesi gerekiyordu.

Tabi ki bu ben olmamalıydım.

Güneş , odamı ısıtmaya ve uykumu bölmeye kararlıydı. Ama ben uyanmak istemiyordum , helede 7,30' da..

Yorganı kafama kadar çekip güneşi engelleyerek yaşadıklarımı düşünmeye başladım.

Konuştuklarımızın üzerinden bir hafta geçmiş ve düğün hazırlıkları başlamıştı.

Her şey çok hızlı ilerliyordu.

Davetiyeler ,konuklar , İkramlar , kıyafetler, düğünün yapılacağı yeri süslemek, kısaca baya yoğun bir hafta geçirmiştik.

Her konuda anneme yardımcı olmaya çalışıyordum ki bu beni de mutlu ediyor, kafamı dağıtıyordu.

Annem her ne kadar gerek olmadığını söylesem de bir hafta için okulumdan izin almıştı.

Lise son sınıfa yeni geçmiştim ve ilk haftadan dersleri boşla mıştım.

Ama bu pek önemli değildi aldığım özel dersler ve doğuştan gelen zekam ile bunların altından gelebilirdim.

Düğün hazırlıkların da yardım amaçlı bir çok kişi çalışıyordu.Ama annem her şeyin güzel olması için bizzat kendisi ilgileniyor ve bende yardımcı oluyordum.

Gerçekten çok güzel bir düğün olacaktı.

Her ne kadar anlaşmalı olsada..

Düğünü sonbahar da olmamıza rağmen salon yerine bir bahçede kır düğünü olarak yapmaya karar vermiştik. Ve bahçeyi süsleme işini ise Levent amca ile birlikte yapıyorduk.

Evet Levent amca ile beklediğimden çok daha iyi anlaşıyorduk.

Kendisi düşünceli ve kibardı.

Her şeyin güzel olması için oda çok uğraşıyordu.

Artık ona 'Amca' diye hitap ediyorum. Nasıl mı oldu ?

Süslemelere yardım ederken ona 'Levent Bey' diye hitap ettiğim için üzüldüğünü ve kırıldığını söyledi.Artık iyi anlaştığımızı ve ona amca diyebileceğimi düşündüğünü de belirtti.

Bu teklif bana da cazip gelmişti. Onu kendime yakın hissediyordum ve ' Bey ' kelimesi bu yakınlığı nedensiz uzaklaştırıyordu.

Aslında ilk önce abi diyecektim çünkü yaşından yeterince genç gösteriyordu ki ortaya serseri Aras bey dahil oldu.

Ona abi demem gerektiğini ve benden daha büyük olduğu için adı ile seslene meyeceğimden ile ilgili saçmala salak şeylerden bahsetti..

Ahh , tabi ki ona Abi demeyecektim. Onu duymamazlıktan geldim çünkü bu konu hakkına tartışacağımız çok belliydi.

Neden mi ?

Dediklerinde ciddiydi ve bende onun dediklerini yapmayacak kadar inatçıydım.

Zaten bir hafta boyunca aramızda tartışmadan başka bir şey de geçmemişti.

TUSEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin