Eren eve gelince tek omzuna attığı okul çantasını kenara fırlattı ve kendini koltuğa attı. Evinde tek başına yaşadığı için istediği gibi hareket ediyordu, tek eksi yanı evin aşırı derecede dağınık olmasıydı.
Derin bir nefes verdi, koltukta oturur pozisyona geçti ve masadaki bilgisayarıyla sigara paketini alıp önüne koydu. Paketten bir tane sigarayı çıkartıp yaktı ve dudaklarına yerleştirdi. Aynı zamanda da bilgisayarından dün telefonuna gelen videoyu açıyordu.
Tatmin olur bir sırıtış yerleşti yüzüne, sigarasını iki elinin arasına aldı ve dudaklarının arasından dumanı geri verdi. Video bitince atılan mesajı yeniden okudu.
0532 XXX XX XX: Bu videodaki kızın sınıfındaki Duru Akcan olduğunu söylesem şaşırır mıydın? Uzun bir süredir Webcamlik yapıyor, ancak kimsenin haberi yok. Tahmin edemezdin, değil mi?
Eren daha önce numarayı aramayı denemişti ancak numara artık kullanılmıyordu. Yüksek ihtimalle mesajı atan kişi mesajı attıktan sonra hattı da atmıştı.
Bir anda bu şekilde bir mesaj gelince aklında istemsizce bunun o gün bodrumdaki olaylarla alakası olup olamayacağını düşündü. Biraz üzerinde düşününce buna ihtimal vermedi, ona göre belirsiz bir kişinin hepsinin sırrını bilmesine imkan yoktu. Ayrıca böyle bir şey gerçek olsaydı çoktan ben de patlardım diye düşündü içinden.
Telefonu çalınca bilgisayarı kapayıp kenara koydu ve ekrana baktı. Taylan arıyordu, en yakın arkadaşı.
Sigarasını ağzına yerleştirdi ve aramayı cevapladı. Dumanı verdikten sonra konuştu, ''Ne oldu?''
''Ne yapıyorsun lan?'' Gelen sesten Taylan'ın kalabalık bir yerde olduğunu anlamıştı.
''Evdeyim.''
''Gelmiyor musun bizim eve?'' Arkaplandaki kalabalık sesi gittikçe azalmıştı, ''Bir sürü kız var oğlum, çok şey kaçırırsın bak.'' dedi daha kısık bir sesle Taylan.
''Yok.'' dedi Eren ve sigarasını masanın üzerinde duran küllükte söndürdü. ''Yorgunum bugün.''
''Of be Eren, sen olmadan benim tarafa bakmıyor ki kızlar.'' dedi Taylan sıkıntıyla. Eren'den cevap gelmeyince yine konuştu, ''Neyse o zaman, görüşürüz.''
Telefonu kapattıktan sonra Eren yavaş adımlarla odasına çıktı ve üzerindeki formaları çıkartıp kendini yatağa attı.
***
''Hafta sonu beraber konsere gidelim diyoruz, gelir misin?'' Duru önünde oturan Elif'e doğru gülümseyerek baktı, ''İşim çıkmazsa gelirim.''
''Çok eğleniriz ya.'' dedi yanlarına sıra çekip oturan Defne. Duru kafasını olumlu anlamda salladı. Çok fazla dışarı çıkan bir kız değildi, arkadaş çevresi genişti, genelde sevilirdi ama sosyal etkinliklerden çok fazla haz almıyordu.
''Ne konseri?'' dedi Duru'nun arkasından konuya dahil olan Kerem. Duru kafasını hafifçe yukarı kaldırıp arkasında duran Kerem'e doğru baktı. Gülümseyerek Duru'ya göz kırptı ve elinde tuttuğu su şişesini açıp bir yudum aldı.
''Adını unuttum grubun şimdi.'' dedi Elif, gözleri daldı. ''Ama yeni çıkış yapan bir grup, şarkıları da baya iyi.''
''Biz de geliriz o zaman belki bizim çocuklarla.'' dedi Kerem ve sonra hepsinin tek tek yüzüne baktı. ''Tabii rahatsız olmazsanız.''
''Saçmalama Kerem.'' dedi Duru ve göz devirip kıkırdadı.
''Çubuk kraker mi yiyorsun?'' dedi Kerem gözleriyle Defne'nin elindeki krakeri işaret ederek. Defne kafasını salladı ve paketi Kerem'e doğru uzattı. Kerem kraker almak için eğildiği sırada elindeki su şişesi Duru'nun üzerine boşaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
altımızdaki sırlar
Teen Fiction''Bir saniye.'' dedi Vera kaşlarını çatarak ve tahtayı eline aldı. ''Bizim adlarımız değil mi bunlar?'' Duru da Vera'nın yanına gelip tahtaya baktı. ''Hepimizin ismi yazıyor..'' Konuşmalara kulak misafiri olan Eren olduğu yerden kalktı ve yanlarına...