BÖLÜM 11

62 19 2
                                    

vote and yorum yapmayı unutmayın!!!

Gözlerini tekrar gerçeklere açınca anladım herşeyin rüya olduğunu... şu an hastanede özel bir odadayım yaklaşık yarım saat önce uyandım.

Oda beyazlarla kaplı beyaz diyince aklıma rüyamda ki gruplanma geliyor. Beyaz iyiligi, masumluğu temsil eder.ama gerçekten biraz saçmalık payı var,neyse ben odaya geliyim. Herşey beyaz; beyaz duvarlar,beyaz yatak, beyaz sandalyelerve beyaz güller. Kolumda iğne izleri var serumdan dolayı ve hala kalbimin ritimleri kontrolde. En kötüsude kollarımda ve bacaklarımda yanıklar var, umarım en yakın zamanda geçer.

Ben bunları düşünürken içeri bir hemşire ve bir doktor girdi. Hemşire nin elinde arkası siyah deri ile kaplı bir defter vardı, diğer elinde ise beyaz bir kalem. DOKTor yanıma geldi ve "nasılsınız su hanım" diye sordu. Nasıl doktorsun ya iyi olup olmadığımıda sen bil bir zahmet dermişim!!! Tamam tamam kötü espiri. Napym ama bende böyle yanlız kaldığım zamanlarda salak saçma şeyler düşünürÜM. "iyiyim" diye yanıt verdim daha fazla bekletmeden yakışıklı doktoru mu. Doktorum yeşil gözlü siyah saçlı açık tenliydi ve üniformasının altından belli olan kaslara sahipti.
:= yuh su bu durumda bile doktor mu kesiyorsun?
:= olabilir böyle şeyler aşnın nerde başlıyacağı belli olmaz sonuçta su bakma sen ona!
:= şu an ki halinin farkında bile değilsin saçlar dağılmış gözler mor böyle mi aşk başlıyacak
:= doğal sev-
Hemen kendime geldim iç seslerim yine bir tartışma içerisindeydi. Of hem o neydi öyle aşk meşk bizim racona ters. Uff ne diyorum ben ya. "Bende sizi iyi gördüm... işlemleriniz bittikten sonra çıkabilirsiniz" diyip bir şeylerle uğraştıktan sonra doktorum çıktı. Arkasından hemşire yanıma gelip "sevgilisi var yanlız" dedi. Evet yanlış duymadım aynen öyle dedi,ne alaka şimdi ben sevgili düşünecek durumda mıyım? Pis,gerizekaglı hatta ilerizekağlı,kızıl, dedikoducu hemşire sert bir bakış atıp " yanlız bundan banane bence sen bana diyecegine kendine bak doktorun ağzına düşme canım" dedim. Sizce ben böyle gıcık oldugum bir tipin karşısında susar'mıyım? Hemşire bir şey demeden çıktı.Arkasından büyükbabam kaan ve ateş geldi.

Büyükbabamın telaşlı adımlarla yanıma geldi ve "çok korkuttun bizi kızım iyi misin?" Diye sordu. Sizi? "iyiyim" dedim. Ateş ve kaan'ı görünce aklıma yine o rüya geldi, siyah ve beyazı ruyamdaki savaşı ama göğsümde o iniltiyi inip kalkan şeyi hissedince çok daha güzel bir rüya gördüm. Tahminlerime göre o inip kalkan dediğim şey elektroşoktu kendime gelmemi sağladı.

Hastanede normal ne konuşulması gerekirse onları konuştuk farklı bir şey olmadı ardından biz eve geldik. Ateş hastanede bizden ayrıldı zaten kaan'da eve gitmedi,bende şu an odamda dinleniyorum uzun süre okula gidemiyecegim. Aaa bu arada tomi'de oradan alınmış veterinere götürülmüş allaha şükür birşeyi yokmuş duman' dan bayılmış. Oda benim gibi uzun süre dinlenecek...

DAMLA 'DAN

yine yanlız olan benim. Yine benim yüzümden birilerinin canı acıdı.yangın olayının yarısı benim yüzümden eğer ben o kapıyı su'yun üzerine kapatmasaydım ordan daha erken çıkacaktı ve bunlar olmayacaktı. Kayla bunu benim aklıma sokmuştu ama benim seçimimdi. Loli üzerime atlayınca kendime geldim. Loli kim mi? Benim birtanecik tüylü, beyaz minnosum yani köpeğim. Tek arkadaşım diyebilirim. Loli ile biraz oynadıktan sonra uyudum büyük bir vicdan azabı ile...

Arkadaşlar yazım yanlışları ve noktalama işaretlerinde yanlışlık olabilir sonuçta mobilden yazıyorum lütfen hoş görün... seviliyonuzzz!!!!!! 

Nasıl canlarım bölümü begendiniz mi?

yalnızlık ikizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin