Selamlar saygılar birtanelerim. Nasılsınız iyi olduğunuzu umuyorum. Uzun süre atmadım bu anı bekledim. Okuyucu saydıklarımız ve votelerimiz git gide artıyor gerçekten hiç mutlu olmadığım kadar mutlu oluyorum. Aaa bu arada aramızda 8. Sınıf olanlar var mı! Mutlaka vardır cook geçmiş olsun umarım güzel yerler tutturursunuz ben size güveniyorum. Ama matematik çok zor diyolar her neyse oldu bitti artık yani yapcak bir şey yok. Hadi siz önce vote yapın sonra okumaya baslayn. iyi okumalar. <3 ...Gözlerimi açtığımda duvarları çürümüş bir odadaydım,heryer dökük odanın içerisinde 1 bardak su hariç başka hiç bir şey yok duvarın çok yukarısında küçük bi pencere ama kapalı odada sadece o küçük pencerenin verebildigi az bir ışık ile aydınlanıyor zaten bu parlaklığada aydınlık denilmez hafif çok hafif bir ışık. Ellerim ve ayaklarım bağlı olduğu için hareket edemiyordum. Sadece bağırıyordum kapı sertçe açıldı içeri bir adam girdi bu adam sanırım bu işlerin sorumlusunun kölelerinden biriydi.adam yanıma gelip" kes sesini" dedi gerizekagli kendini ne sanıyordu ki bu böyle! "Sana ne bırak beni" diye üstüne bağırdım ardından odaya girecek kişinin gölgesi odaya yansımıştı. içeri..............................................girdi. neler oluyordu burada.
Damla'dan
"Ya bunlar nasıl oldu hiç anlamadım birdenbire su'yu götürdüler. Daha sonra gözlerimi açtığımda evdeydim" diye anlattım herşeye karşımdakilere. Karşımda şu an kaan,leyla teyze,mustafa amca, Ateş vardı. Ateş olanları beni arayınca öğrendi,diğerleri ise olay olur olmaz daha dogrusu uysanır uyanmaz herşeyi onlara anlattım. Kaan'ın yüzü çok kötü görünüyordu aslı'nda herkes kötüydü ama o farklıydı ışte. Leyla teyze yanıma gelip "üzülme kızım büyük ihtimalle para için kaçırmışlardır eğer zaten öyleyse ararlar birazdan söylerler bizde parayı verir su'yu alırız" dedi evet belki öyleydi ama ya para için değilse. Ağlamaktan dolayı başım çok kötü agrıyordur ve kaç saattir yemekte yemedigim için düşünemez oldum. Ateş oturdugum koltuga gelip elini omzuma Attı' üzülme'bakışı atmıştı bana ama nasıl üzülmiyeyim ki! Su içmek icin ayağa kalkmıştım ki bir kaç adım atınca başım dolandı ve yere yığılırken en son ateş'in beni kucağına aldığını gördüm. Zaten daha sonrasına dair hiç bir şey görmedim.
Ateş'den
Su'yun kaçırıldığını öğrenince hemen buraya geldim,damla çok kötü görünüyordu.Ben su'yu seviyordum. Seviyorum derken öyle değil yani evet eskiden ona aşıktım ama şimdi degilim şimdi sadece çok yakın hatta kardeş diyecek kadar yakın görüyorum. Yangından bir kaç gün önce su ile konuşmuştum. Kimseye anlatmadığım şeyleri ona anlatmıştım. Anne ve babamın olmadığını yani üvey babam ile kaldığımı üvey annemin öldüğünü,üvey babamın beni hiç umursamadığını sadece tüm mirasını bana bırakmak için bir kağıt yazdığını falan filan yani. Kısaca hayatımın nasıl bir bok olduğunu ona anlatmıştım. Şimdi onun burada olmayışına üzülüyorum o benim gerçek olan tek arkadaşım tek kardeş diyebilecegim insandı. Damla ile geçen bir kaç konuşmadan sonra damla'nın yanına gittim. Elimi omzuna attım. Gözleri gözlerimi bulunca bir çok şey demek istedim ama diyemedim sadece gözlerimle üzülme diyebildim. Daha sonra damla ayağa kalktı bir kaç adım sonra bayıldı yere düşmemesi için hızlıca gidip kucağıma aldım zaten aramızda fazla mesafe yoktu onun için yetişebilmiştim. Kaan'da aynı anda benle koşmuştu ama ben yetişmiştim. Leyla teyze bir odayı gösterdi damla'YI oraya bıraktım.leyla teyze "biraz uyusun" dedi. Bende biraz baktktan sonra odadan cktm. Leyla teyze ve mustafa amca garip bir şekilde bana çok yakın geliyorlardı.keşke kaan'da öyle olsaydı neyse şu an konum egoist kaan değil zaten diyip içeri geçip oturduk ama kaan dışarı çıktı.
Kaan'ı ilk tanıdığımdan beri kötü şeyler seziyorum bu çocuk hakkında ama yine de kesin birşey demek istemiyordum.
3-2-1kayıp
Selamlar nasılsınız umarım iyisinizdir. Bölümü hiç olmayacak yerde bıraktığımın farkındayım bunun için üzgünüm. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.sizleri çok seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yalnızlık ikizim
Roman pour Adolescentsyalnızlık. biz alıştık ona. pardon biz degil BEN alıştım. severken yalnız olmak tam bana göre. görmedigin birini özlemek tam bana uyğun. sevip söyleyememek benim kalbim için. yalnızlığı ikizim ve aşkımla terk edemediğim sürece böyle bir hayat... YO...