Kendi sırlarının içinde kaybolmak bu olsa gerek. Kendi istegimle gizledigim şeylerin arasında kayboldum. Yaşayamaz,sevemez oldum...
Tüm teneffüs sınıftaydım bir ara damla ile konuştum. O kayla'nın yanına gidince bende mert ile sohbet ettim. O sırada yangın sirenleri çaldı. Herkes bağırarak sınıftan ve okuldan çıktılar. Ben,ateş,damla, ece ve mert hariç. Daha sonra bizde telaşlı adımlarla bahçeye doğru ilerledik ece birden bire durup"su! Su! Barınağa gitmişti"dedi. "Siktir" arkamı dönüp barınağa gidecektim ama hoca izin vermedi "hayır yangın barınakta çıktı. Zaten arkadaşın kimsede barınaktan çıkmıştır"dedi evet aslında haklıydı ama yine de içim tedirgindi. Arkadan biri hocalara seslendi "barınağın kapısı kilitlenmiş" diye o an sadece sese odaklandım. Su'Ya son zamanlarda çok kötü davranmak zorunda kalmıştım ve şu an pişmanım hocayı geçerek koşarak barınağa gittim arkamda damla ve ateş'te vardı. Barınağın kapısının önünde alevler vardı ateşle kapıyı iterek açmaya çalıştık en başta başarılı olamadık ama en sonunda açtık. Kapı açılınca su'yu yerde baygın alevlerin içinde kaybolmuş bir şekilde görünce şok olduk. Görevliler bizi durdurmaya çalışıyorlardı ama buna ragmen damla alevlerin içine atladı. Ateş son anda damla'yı kolundan tutup kendine çekti ama buna rağmen damla'nın kolu yanmıştı. Ateş damla'yı tutarken ben içeri girdim ve zar zor su'yun yanına vardım. Kucağıma aldım. Gözüm yanındaki köpeğe çarptı loli ben bir şey demeden görevliler loli'yi aldı. Barınaktan çıkarken su'yun kulağına eğilip "uyan su! Sana ihtiyacım var Böyle gitmiyeceksin demi? Böyle kaybolmuyacaksın demi?"dedim. Ambulans hemen bahçede olduğundan sedyeye yatırıldı. Başka bir araba ile arkamızdan damla ile ateş geliyordu. Damla oldukca üzgün görünüyordu ve gözlerinden suçluluk duygusuda anlaşılıyordu. Ambulans doktoru şuurunun kapalı olduğunu ve durumunun çok kötü olduğunu söyledi. Duman dan zehirlenmiş olmalı.hastaneye kadar dayanabilmesi bile çok zor dedi. Neden bilmem ama su'yu kaybetmek istemiyorum...
Hastaneye geldigimizde hemen bir odaya götürdüler. Maalesef beni içeri almadılar.doktor odadan çıktı ve koşarak bir yere gitti. Içeride sadece hemşireler kalmıştı bir hemşire koşarak çıktı ve koridorun diğer ucunda olan doktora seslendi "DOKTOR BEY!! HASTAYI KAYBEDİYORUZ" gerçek miydi? kaçıncı kezdir bu sözleri duyuyorum ben!!! DOKToR koşarak odaya girdi. Kapının yarısı açık olduğundan içeriyi görebiliyorum. Doktor hemen elektroşoku hazırladı. Gögsüne değdikçe su yerinde sarsılıyordu. Ama sadece sarsılıyordu başka bir şey olmuyordu. Bir zaman sonra doktor elektroşoku bıraktı. Ve o ses kalbinin ritimlerinin durduğu belli eden ses. Kendimi tutamadım ve odaya girdim. Doktorun elinde hazır olan elektroşoku alıp bu sefer ben denedim. Umudumu kestiğim anda kalbi tekrar attı ve benim kalbimde beraber...
Ben odadayken hızla içeri damla ve ateş girdi. Damla bizi öyle görünce "ne oldu ona öldü mü?" Dedi korkuyordu belliyidi. "Hayır ama ölecekti" dedim.doktor hepimizi dışarı çıkardı bizde koridorda bir sandalye de oturmuş bekliyorduk. O sırada aklıma su'yun büyükbabası geldi ona da haber vermeliyiz. Onu aradım çok korktu onun için durumunun en başta bu kadar kötü olduğunu söylemedim. Biraz sonra koridordan koşarak su'yun büyübabası geliyordu. Yanımıza geldiginde "nerde? Durumu nasıl?"diye sorular yoneltti bize. Oturup herşeyi anlattim zaten ben anlatana kadar doktor çıktın ve su'yun durumu hakkında bilgi verdi. Hayati tehlikesi kalmamıştı ama akşama kadar hastanede yatması gerek zaten damla'nın da kolunun sarılması gerekti.
Neden bilmiyorum ama ben su'yu kaybetmek istemiyorum... bir yerlerdede olsa nefes aldığını bilmek istiyorum. Gerekirse düşmanım olması gereksin ama yine de yaşasın...
{3-2-1 aşk}
Selam arkadaşlar bu bölüm kısa oldu biliyorum ama zaten bu bölümde 10. Bölümde kaan'ın düşünceleriydi. 3 tane bölüm hazırda bekliyor siz yeter ki yeteri kadar vote yapın ve görüşlerinizi belirtin. Aaa bu arada sizce diğer bölümde su'yun rüyası nasıldı... bur şey daha var bundan sonra her bölüm sonu {3-2-1 aşk} yapacağım benim hoşuma gitti. Bölümlerdede kullanacağım bazen aşk diye bazen dostluk bazen kardeşlik diye... her neyse sizi çok seviyommmm... kayla'nın da kim olduğunu yazacağım en yakın zamanda... bu bölüm dahi diğer bölümler lütfen en az 4 vote olsun... bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yalnızlık ikizim
Teen Fictionyalnızlık. biz alıştık ona. pardon biz degil BEN alıştım. severken yalnız olmak tam bana göre. görmedigin birini özlemek tam bana uyğun. sevip söyleyememek benim kalbim için. yalnızlığı ikizim ve aşkımla terk edemediğim sürece böyle bir hayat... YO...