iyi okumalar
İçimde bir sürü demek istediğim şey var. Ama içimdeki hiç bir sözün sahibi şimdi yanımda yok örneğin ece'ye anneme babama Kayraç bir sürü demek istedigim şey var ama onlar yok. Bunun için içimde sebepsizce bir pişmanlık var."Bilmiyorum,geldiğimde uyuyordu" diye benim uyudugumu sanıp fısıltı ile konuşan damla olmalıydı. Sesinden anlamıştım. Peki karşısında ki kimdi Kayraç mıydı? Benim için mi gelmişti? Belki de onu gerçekten affedebilirdim,benle konuşmak isterse ona cevap versem mi?
"Çok yorgun ve üzgün görünüyor" ateş...ateşti bu. Ben ne sanmıştım ki zaten benim için geleceğini mi? Onu affetmem için benden özür dileyecegini mi? Ne kadar safım beni düşüneceğini sandım. Hem halan daha neden bunun için üzülüyorum ki. Ben onu düşunmuyorum o da beni düsünmüyor hislerimiz karşılıklı.
Huzursuzca yerimden kıpırdadım ve yeni uyanıyormuş gibi gözlerimi açtım.
Gözlerimi açar açmaz kapıya yaşlanmış önü gördüm. Burda beklemiyordum en azından bu odada onu beklemiyordum.Kayraç yere eğmiş gözlerini bana kaydırdı bunu fark edince gözlerimi hemen kaçırdım zaten o sırada damla yanıma geldi."Biraz daha iyi misin canım?" Diye başımı okşarken sordu.
Bu sorunun cevapını bende bilmiyordum,iyi miydim?
Olmak zorundaydım en azından öyle görülmek zorundaydım."Evet,siz burda ne arıyorsunuz?" Dedikten sonra yattığım yataktan kalktım. Ayakkabılarımı giydim. Ayakkabı bağcıklarımı bağlarken damla konuşmaya başladı.
"Yeni yalnız bırakmıyacağımızı biliyor olman gerekirdi" dedi sitem yaparcasına tabi ki de ateş ve damla nın geleceğini biliyordum ama ben zaten onları kast etmemiştim. Kayraç'ı kast etmiştim Ne zaman anlayacaktı acaba bunu!
Bagcıklarımı bağlama işlemim bittikten sonra oturdugum yataktan kalktım üstümü düzelttim ve tam bir şey diyecekken Kayraç lafa atıldı.
"Merak etme senin için gelmedim ece için geldim" dedi. Sanki benim için geldin diyen vardı ya! Doğrusu kırıldım biraz ama dur sen ya! Pis hain yalancı
"Zaten benim için geldin diyen de yok ayrıca ne zamandan beri ece'yi düşünür oldun o da farklı konu tabi" dedim sonlara doğru ne kadar zor olsa da alay etmeye çalışarak ama bu tabi ki de zordu.
"Beni anladığından beri ayrıca bu seni ilgilendirmez" dedi tersleyerek dememe gerek yok heralde.
Şu an onla uğraşmayacaktım bunun için kafamı umursamazca damla ya çevirdim o da o sırada ateş şile bir şey konuşuyordu ama umursamadım ve lafs girdim.
"Ece hakkı'nda bir gelişme var mı?" Diye sordum. Sesimi damla ve ateş duyunca kafalarını bana çevirdiler sorumun cevapını damla verdi.
"Hayır herşey aynı" dedi. Ece için çok üzülüyordum ama aslında bir yandan da iyi olmuştu,Yani ölmesi yerine bir süre uyuyup bir umut uyanmasını tercih ederim.
Damla açık sarı saçlarını yana attıktan sonra ayağa kalktı ve üzerindeki kot gömleğe bir şey dökülmüşcesine sirkeledi ardından siyah kısa şortunun belini sıktı ve bana doğru geldi.o sırada kendi üstündekileri düşündüm. 'Okul formam' kısa ve öz. Bu umurumda mıydı? tabi ki de hayır.
Damla kolumdan tutup "hadi su artık eve gidelim çok kötü görünüyorsun hem durumu kötü degil ece'nin" dedi. Aslında haklıydı gitsem iyi olurdu sonra tekrar geri gelirdim. Ayrıca durumu da iyiydi ama bir kere daha görmem gerekti.
"Peki ama bir bakıyım öyle gideriz" dedim.ardından ateş oturduğu tekli koltuktan kalktı.
"Bekleyin kızlar bende bir bakıyım" dedi ve yanımıza geldi. Beraber kapıya doğru ilerlerken damla arkasını döndü.
"Sen gelmiyecek misin" diye Kayraç ' a sordu. Onun ses tonunda bir soğukluk yoktu. Yani en azından benimkine göre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yalnızlık ikizim
Teen Fictionyalnızlık. biz alıştık ona. pardon biz degil BEN alıştım. severken yalnız olmak tam bana göre. görmedigin birini özlemek tam bana uyğun. sevip söyleyememek benim kalbim için. yalnızlığı ikizim ve aşkımla terk edemediğim sürece böyle bir hayat... YO...