🍁JG'den...
Dizi çekimim sonunda bitmişti. Güzel bir işi daha geri de bırakmıştım. Ekip arkadaşlarımla kutlama yapmak için bara gelmiştik. Çok eğleniyorduk. Taki genç biri gelip bana çarpana kadar. Sinirle arkamı döndüm genç bir kızdı.
"Dikkatli olur musunuz!"
🍁Min youngdan...
Oyunculuk gerçekten zor bir meslekti ama henüz profesyonel bir oyuncu değildim. Kızlarla bara gitmek için anlaşmıştık ama fazlasıyla yorgundum. Oturmak için ilerlerken ayağım takıldı ve birine çarptım. Konuşması ile ona baktım.
"Bilerek çarpmadık herhalde ayağımız takıldı." Dedim.
"Tabii o kadar içip sarhoş olursan birine çarpmanda kaçınılmaz olur."
"Sarhoş değilim yeni geldim ben, ayağım takıldı işte uzatma." dedim sinirle.
🍁
JG'den...Baktım ufak tefek biri uğraşılmaya değmez. En iyisi daha fazla muhatap olmamak.
"Birşeyi uzatmaya niyetim yok zaten gecemi mahvettin bir özür bile dinlemedin." dedim ve lavabo ya gittim. Üstüme dökülen içkinin izi kalmasın diye temizlemeye
başladım.
🍁Min youngdan...
Aptal Young, adamın üzerine içki döktün birde adama kızıyorsun.
"Kızlar acaba gelince gidip özür mü dilesem ayıp oldu.""Boşversene ya hadi biz buraya eğlenmeye geldik." dedi Rose, diğerleri de ona katıldı ama benim aklım ondaydı umarım gömleğinde leke kalmazdı.
🍁
🍁
JGden...Üzerimi temizleyip ekibin yanına döndüm. Keyfim iyice kaçmıştı. Niyetim erken ayrılıp evde dinlenmekti ama arkadaşlarım izin vermedi. Fazlası zarar dı başıma berbat bir ağrı girmişti.
🍁
🍁Youngdan...Az önce çarptığım adama baktım arkadaşlarının yanına geldi. Gidip özür dilesem terslerdi. Sorun çıksın istemiyordum kızlara katılıp bende bir kaç bardak içtim ve kalkıp dans etmeye başladım. Yüzünü tam göremedim ama biri yanıma geldi.
"Merhaba güzellik dans etmek için çok daha güzel bir yer biliyorum. Bana katılmak ister misin?" adamı ittirdim.
"Git başımdan seninle uğraşmak istemiyorum!" deyip sahneden uzaklaşıp kızların yanına döndüm. Barları bu yüzden sevmiyorum.
Otururken gözüm çarptığım adama takıldı. Ayıp etmiştim. Kızlar içkimi tazelememi söylüyordu ama yeterince içmiştim.
🍁
🍁JGden...Başımın ağrısını hissetmemek için bir bardak daha içki alıp ekipten biraz uzaklaşıp ortamı izledim. Dizinin finalini çekmiştik. "Evde dinlenmek varken burada ne işim vardı ki iyi ki 3, 4 bardakla hemen sarhoş olan biri değildim.
🍁
🍁Youngdan...Bar bana göre değildi kızlar kırmamak için gelmiştim ve sıkılmıştım. Neden sürekli çarptığım o adama baktığımı anlamıyordum. Yalnız dı ve özür dilemek için güzel bir fırsattı. Kalkıp yanına gidecekken yanına güzel bir kız geldi sanırım sevgilisiydi. Şuan yanına gitmem doğru olmaz dı hem zaten bir daha karşılaşmazdık.
🍁
🍁JGden...Kamera arkası ekibinden yu jin, elinde iki kadeh içki ile geldi yanıma. Elinde ki kadehi uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Aşk
Romanceİlerleyen bölümlerde +18 sahneler olacaktır! Zorluklarla dolu bir aşk hikayesi. Burada yazılanların gerçek kişilerle hiçbir ilgisi yoktur...