4. Bölüm

12 4 0
                                    

🍁JGden..

Duş alıp üzerime rahat birşeyler giyinip çıktım. Annem elinde bir ceketle karşıma dikildi.

"Oğlum bu kimin?"

"Şe... Şey annecim o geçen gece bize gelen dizi ekibinden birine ait."

"Yani sevgiline falan ait değil?"

"Yok annecim ne sevgilisi sadece o gün evde dizinin finali için kutlama yapıyorduk o kadar." Deyip ceketi elinden alıp odamda yatağın üzerine bırakıp çıktım.

"Annecim yemek hazır mı ben çok acıktım." Paniklemiştim annemde bunun farkındaydı. Neden bu kadar panik yaptım sanki.

🍁
🍁Minyougdan...

Jeong, annem ve ben birlikte yemek yiyorduk o sırada babam da geldi.

"Kızım seni evde görmek ne güzel."

"Babacım." Diyerek kalkıp sarıldım.

"Sürpriz yapmak istedim nasılsın?"

"İyiyim kızım Jeong, oğlum hoş geldin."

"Hoş bulduk efendim."

"Siz yemeğe devam edin ben üzerimi değiştirip geliyorum."

Kısa süre sonra hep birlikte yemeğe devam ettik. Biraz oturup sohbet ettik sabah erken kalkmam gerekiyordu aileme iyi geceler deyip odaya çıktım tabii Jeong da bizde kalacaktı cezası şimdiden başlamıştı. Onun odasını hazırlayıp kendi odama gittim ve yatağa uzandım ve yine o gelmişti kafamı iki yana sallayıp gözlerimi kapattım.

🍁
🍁JGden...

Yemek boyunca annemin şüpheli bakışları üzerimdeydi. Neredeyse nefessiz yemek yemiştim. İkimiz de hiç konuşmadık yemeğimi yedikten sonra anneme teşekkür edip odama çıktım. Yatağa uzandığımda onun ceketini elime aldım. Üzerinden onca gün geçmiş olmasına rağmen hâlâ onun kokusu vardı üzerinde. Yanındaki genç aklıma geldi bir anda. "Düşünme onu kızın sevgilisi var." Dedim kendi kendime ve ceketi yastığın üzerine bırakıp gözlerimi kapattım.

🍁
🍁 Minyougdan...

Alarmın sesiyle uyandım. Saate baktım kahretsin geç kalacağım. Hemen kalkıp banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değiştirdim. Çantamı alıp salona geçtim. Jeong, çoktan uyanmıştı.

"Beni neden uyandırmadın ya geç kalacağız."

"Sakin ol hem ben seni 20 dakika da götürürüm."

"Umarım yoksa cezalardan ceza beğen." Dedim annem ve babamı öpüp çıktık hemen arabaya bindik.

Jeong, dediğini yapmıştı 20 dakika da gelmiştik arabayı otoparka bıraktı indiğimde onun arabası yoktu. 'Aman banane onun arabasından' dedim tekrar. Hemen kulise çıktık. Hemen gidip hazırlandım. Herkes hazırdı ama bitek o yoktu. Acaba başına birşey mi geldi çünkü her zaman erken gelirdi. Menajeri buradaydı onun yanına gittim.

"Bay lee'den haber yok mu? O hiç geç kalmazdı?"

"Birazdan burada olur efendim."

"Peki teşekkür ederim." Deyip jeong'un yanına oturdum. Ama aklım ondaydı.

🍁
🍁JGden...

Güzel bir koku ile açtım gözlerimi. Başımı yana çevirdiğim de onun ceketini gördüm. Güzel kokunun sebebi belliydi. Kalkıp saate baktım.

"Eyvah geç kaldım." Hemen yataktan çıkıp banyoya girdim duş alıp giyindim onun ceketini alıp odadan çıktım. Annem kahvaltı hazırlıyordu.

"Anneciğim ben çıktım."

Büyük Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin