2. bölüm...

21 5 8
                                    

🍁JGden...

Stüdyo ya geldiğim anda çalışmaya başladım. Yeni şarkımın kaydını tamamlamaya çalışıyorduk ama evde misafirim olduğundan kahvaltımı rahat yapamadığım için kendimi pek iyi hissetmiyordum. Çekim de yardımcı olan arkadaşlarımdam yoon suk, yanıma geldi.

"Jun ki, iyi misin? "

"İyiyim ama sabah kahvaltı yapmadım ve acıktım."

"Ben hemen bir şeyler hazırlatıyorum. "

Dedi ve gitti bir kaç dakika sonra elinde bir tepsi ile geldi. Kahvaltımı yaptıktan sonra daha iyi hissettim ve tekrar çalışmaya başladım. Çalışmayı seviyordum iş hayranlarım en sevdiğim şeylerdi.

Biraz ara verdikten sonra menajerim aradı. Kendisi hem menajerim hem de arkadaşım dı. Bu yüzden bazen adımı söylerdi bazen de bay Lee derdi. Hemen telefonu açtım.

"Bay Lee, sizi yeni bir proje için aradım. Eğer vaktiniz varsa konuşalım mı?" Diye sordu Lee yang

"Tabii olur, akşam bana gel konuşalım şimdi yeni şarkının kaydı için stüdyodayım. "

Dedim ve telefonu kapattım. Kaldığım yerden şarkıya devam ettim.

🍁
🍁Min youngdan...

Eve gelmiştim sonunda Leo'na mamasını verip hemen duşa girdim. Kısa bir duştan sonra kendime gelmiştim. Tabii birde kahve içersem daha çok rahatlardım odamdan çıkıp mutfağa giderken telefonum çaldı. Menajerim di.

"Efendim?"

"Min young, rahatsız ediyorum ama bir proje var bir fotoğraf çekimi. " Dedi Sun yeon 

"Tamam bana uğra detayları konuşalım."

"Peki efendim."

Telefonu kapatıp kahvemi kitabımı alıp bahçeye çıktım. Umarım bu proje güzel birşeydir.

🍁
🍁 JGden...

Stüdyo da işimi bitirip erken çıktım. Her zaman uğradığım cafe de kahvemi içip eve geçtim. Çünkü hem menajerim gelecekti hemde dizinin oyuncuları ile final bölümünü birlikte izleyecektik. Eve gelir gelmez duş aldım bu iyi gelmişti. Giyinip hemen mutfağa girdim. Atıştırmalık birşeyler hazırladım. O sırada zil çalınca gidip kapıyı açtım. Gelen menajerim lee yang'dı kendisi arkadaşımdı da bazen adımı söyler bazen resmi olurdu.

"Merhaba, yang."

-Lee yang
"Merhaba efendim."

"Hadi içeri geç. Şu proje neymiş merak ettim."

Yang, içeri geçerken iki kahve hazırlayıp salona geçtim. Projenin detaylarını konuşmaya başladık.

"Anlat bakalım yang."

"Oğlum sana bay Lee ve efendim demek de tuhaf oluyor be neyse bir fotoğraf çekimi ünlü bir firmanın kıyafetleri için tanıtım yapacaksınız. Birde partneriniz olacak."

"İş ayrı arkadaşlık ayrı. Partnerim kim? "

"Henüz belli değil. Firma ile ilgili bütün bilgiler bu dosyada inceleyip haber verirsiniz. Ben gitsem iyi olur."

"Tamam olur ararım."

Kalkıp yangı gönderdikten sonra dosyayı alıp inceledim.

🍁
🍁Min youngdan...

Mutfakta atıştırmalık birşeyler hazırlarken zil çaldı kapıyı açtım. Menajerim gelmişti.

"Hoş geldin sun yeon."

Büyük Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin