𝓳 [-end-]

166 7 7
                                    


Jeon Jungkook'un mektubu.

Evet, ben Jeon Jungkook. Biraz deli Jungkook, belki de asla rahat durmayan Jungkook ama artık öyle olmayacağım. Daha akıllı ve olgun olacağıma emin olabilirsiniz. Ayrıca ben Kim Taehyung'a delilercesine âşık olan Jeon Jungkook. Böylesine bir aşkı başka bir yerde bir daha bulabilir miyim bilmiyorum ve pek sanmıyorum. Sizin gibisini bir daha bulamam. Bir daha bu kadar güzel sevemem. Bir daha bu kadar genç hissedemem. Ellerim bir daha böyle titreyemez, kalbim bir daha böyle hızlı atamaz. Bir başkasına bir daha böyle güzel tutulamam. Böylesine gençken ve güzelken, yeni bulmuşken gidemem aslında. Ama kalbim rahat değil.

Genç ve toy olmam sizi yanıltmasın lütfen. Benimde bir kalbim var. Size nasıl âşık olduğum zaman bir kalbim var ise şu anda var. Sizin bir kız ile münasebetinizi öğrendiğim anda da bir kalbim var. Sizi severken kalbim nasıl heyecanla çarpıyorsa şu anda bir o kadar kırgın aslında. Beni bırakacağınızı düşünmeyi bırakın beni sevmeyi hiç bırakmasınız sanıyordum. Yanılmışım. Ve bu yanılgı benim en büyük hatam. Buna karşı dayanmalıyım belki. Sizin, benim gözümün önünde bir başkası ile evliliğinize şahit olmalıyım.

Ama ben buna dayanamam. Ben zaten hiçbir şeye dayanamam. Fazlasıyla tatlı bir canım var biliyorum ama bunu ne kadar engellemek istesem de başaramadım. Hiçbir zaman sizin gibi duygularımı saklamayı beceremedim Bay Kim. Ve şimdi size nasıl geldiysem öyle gidiyorum.

Evet Bay Kim...

Kim Taehyung, Kim Taehyung, Kim Taehyung...

Evet adınızı yazmak güzelmiş. Bunu garipseyebilirsiniz. Lakin son isteklerim bunlar. Bari bunları çok görmeyin. Lütfen rahat olun. Hiç ses çıkarmayacağım. Sizin hikayeleri saçma bulduğunuzu bilsem de bunu kısa bir hikaye olarak görüp gideceğim.

Umarım sağlığınıza benden sonra iyi bakarsınız.

Sevgilerimle...

Jeon Jungkook.

Jeon Jungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
your power,, taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin