Jungkook sevgilisi ile geçirdiği anlardan sonra evine dönmüştü. Artık eskisi gibi hissetmiyordu ve her zaman Taehyung'un yanında olmak istiyordu. Sevdiği odası bile gözüne çirkin ve çekilmez hâle gelmeye başlamıştı. Tek sevdiği şey odasındaki papatyalarıydı. Jungkook onlarla her gün konuşuyor ve papatyalarına Taehyung'u ne kadar sevdiği ile ilgili bir sürü şey anlatıyordu. Bazen gözlerini, dudaklarını, yüzünü bazen ise onun huylarını anlatıyordu. Çünkü Taehyung'un birçok farklı huyu vardı. Mesela Taehyung öpücük almadan uyanmayı hiç sevmezdi ve gün boyu huysuz olurdu. Bu sebeple Jungkook ona her sabah-ki eğer yanında olabilirse- öpücük veriyordu. Eğer yanında değilse ona sesli mesajlar gönderiyordu. Bunun gibi Taehyung hakkında bir sürü şey öğrenmişti Jungkook son birkaç gün boyunca ve bunların hepsini tekrar tekrar papatyalara anlatıyordu. Ve papatyalarda bunları dinleyip onların aşkına âşık oluyordu hatta Jungkook'a göre.
Jungkook bir kez daha papatyalar ile konuşma seansına başlayacağı an zil çalmıştı. Evde şu an kimse yoktu ve bu yüzden mecburen aşağı inmek zorundaydı. Ve zil o kadar çok çaldı ki Jungkook endişelenmeden edemedi.
"Jungkook!" Dışarıdan gelen bağırma sesiyle hızla koştu ve sonunda kapıyı açtı. Karşısında dağılmış bir Jimin vardı. Gözleri ağlamaktan şişmiş, yüzü kıpkırmızı olmuş bir Jimin. Jungkook'un o an dünyası başına yıkıldı. Hayır olamaz. Tahmin ettiğim şey olamaz. "J-jimin..." dedi titreyerek. "Sus sadece sus ve bir kez bana bak Jungkook."
"Jimin özür dilerim çok özür dilerim lütfen beni dinle ben bir şey yapmadım."
"Evet, bir şey yapmadın. Sen hiçbir şey yapmadın Jungkook. Bu da senin sorunun. Bir şey yapmaman. Ne oldu? Taehyung seni nasıl susturdu ha? Söyle! Seninle sevgili mi oldu? Yoksa sen-"
Devamını duymak istemeyen Jungkook bağırdı.
"Sus!" demişti haykırarak. "Pişman olacağın şeyler söylüyorsun Jimin.""Asıl senin pişman olman gerek anladın mı seni aptal! Bir daha asla ama asla karşıma çıkma! Senin gibi iğrenç birisini tanıdığım için kendimden nefret ediyorum." dedi ve kapıyı çarpıp çıktı. Jimin kırıldığı gibi kırmıştı herkesi. En çokta Jungkook'u.
💔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
your power,, taekook
Fanfiction[tamamlandı] jeon jungkook kim taehyung'u çok sevdi. +yoonmin