Din perspectiva scriitoarei~
Ema,o fată de 15 ani,s-a mutat împreună cu părinții ei la New York acum o lună,în iunie,la începutul vacanței de vară.Ema este o brunetă hotărâtă,dar timidă,cu ochi căprui şi pătrunzători,păr lung şi drept.
Din perspectiva Emei~
Luni
Fără să îmi deschid ochii,întind mâna spre noptieră şi iau telefonul.
"Nu pot să cred!" îmi spun eu.Este 10:30! "Cum ai putut dormi aşa de mult,Ema?Să înțeleg că ai uitat de ieşirea în mall,nu-i aşa?" îmi reaminteşte conştința.
- Oh...nu! murmur eu în şoaptă.
Sunt aşa o iresponsabilă!Am uitat complet că mama mi-a propus să merg cu ea la mall azi.Mă dau repede jos din pat,îmi fac rutina zilnică şi cobor grăbită scările noii mele case...Stau aici de o lună,dar am impresia în fiecare zi că este prima oară când păşesc pe aceste scări...Gândurile mă poartă departe,la vechea mea casă,şi într-o secundă de neatenție alunec şi cad.
- Eşti bine,scumpo? mă întreabă mama,care auzise bubuitura provocată de euforia mea.
- Da,mamă,sunt bine.Nu îți face griji! spun în timp ce mă ridic.
- Mai mergem la mall astăzi? întreabă ea.
- Desigur! răspund eu. Dar am dormit mult şi sper că nu te deranjează că vom ajunge mai târziu acolo.
- Bine.Plecăm după ce mănânci! mă anunță ea.
Am fugit spre bucătărie,unde tata îşi savura liniştit cafeaua în timp ce citea ziarul.
- Tati! spun în timp ce merg spre el.
Îl pup pe obraz şi îmi pregătesc micul dejun.Azi voi mânca lapte cu cereale.
După ce termin,mă duc în cameră şi mă schimb într-un tricou negru,deasupra buricului,cu floricele,o pereche de pantaloni scurți,negri,şi în picioare îmi iau sandalele negre din piele.
Mă duc jos şi observ că mama era deja gata.Tata s-a oferit să ne ducă la mall.Eu stăteam în spate,iar părinții în față.
Uitându-mă îngândurată pe geamul maşinii,observ un băiat drăguț.Semaforul era roşu aşa că am putut să ne admirăm reciproc.Avea părul blond,ciufulit şi ridicat în sus,ochi verzi şi pătrunzători.Înainte să se facă verde din nou,mi-a făcut cu mâna şi mi-a aruncat un zâmbet seducător.Nu am avut timp să fac la fel pentru că tata a pornit din nou maşina.
După 5 minute~
- Am ajuns! spune tata.Vin să vă iau după 2 ore?
- Nu,e în regulă,dragule.Vom lua un taxi,spune mama şi îl sărută scurt pe tata.
Eu nu mai spuneam nimic.Mă gândeam la băiatul misterios pe care îl văzusem...
Am intrat în mall.
După o oră~
Am mers la câteva magazine şi mi-am găsit nişte haine superbe!Poate că până la urmă nu e atât de rău că m-am mutat aici.
- Mamă,îmi este foame.Mergem să mâncăm? am întrebat eu.
-Desigur.
-Dar înainte de asta aş vrea să merg în magazinul ăsta,spun eu şi arăt cu degetul spre el.
-Bine,scumpo,eu mă duc să comand de mâncare.Tu te poți duce în magazin.
Şi aşa am şi făcut.Mama mi-a dat câteva pungi înainte să plece pentru că ea le ținuse mereu şi chiar erau multe...
M-am uitat în magazin şi mi-am mai cumpărat un tricou.Când mergeam spre locul unde era mama,m-am ciocnit de cineva.Era...Deci însfârşit mi-am făcut curaj să scriu o carte...Trebuie să recunosc că am vrut de ceva timp să scriu una,dar mă tot gândeam despre ce să fie şi altele...Şi nu,cartea nu este inspirată din filmul "Ghost"...nici măcar nu l-am văzut,doar am auzit de el.Nici îmi vine să cred cât mi-a luat capitolul ăsta...1 oră jumate. Eu...sper să vă placă povestea...Va fi mai multă acțiune mai încolo. :*
CITEȘTI
The Ghost
RomanceEa...El... O fată şi o fantomă... Se vor împrieteni sau se vor îndrăgosti? Prietenii,relații,secrete,minciuni,trădări nebănuite şi destine uimitoare...Aceasta este viața Emei,o fată care îşi descoperă un talent "special"...