Capitolul 7

50 4 0
                                    

Am coborât tiptil scările...Kim s-a uitat pe vizor şi,fără să spun vreun cuvânt,a deschis încet uşa.
Era un băiat puțin mai înalt ca mine,cu părul şaten şi ochi albaştri închişi ca ai lui Kim.Avea un zâmbet blând şi era îmbrăcat casual.
- Mark! spune Kim şi sare în brațele lui.
După ce se îmbrățişează,Mark intră în casă,iar Kim închide uşa.
- Cine e frumusețea asta? spune Mark uitându-se la mine.
- E...o prietenă!Ema,tu du-te sus.Trebuie să vorbesc ceva cu Mark.
Am urcat scările,dar nu m-am dus în camera lui Kim...Am stat să ascult ce vorbesc...
Din perspectiva lui Kim~
După ce Ema a plecat,l-am certat pe Mark...
- Mark!Cum ai putut să te dai la ea!?E prietena mea!
- Şi viitoarea mea iubită! spune el.
- Oh,Doamne!Ai uitat ce s-a întâmplat cu Sasha?
- Nu...nu am uitat...dar parcă spuneai că e prietena ta!Nu ai încredere DELOC în ea? a ridicat el puțin vocea.
- Ba da,dar...abia am cunoscut-o azi... am oftat eu.
- Şi ai şi luat-o la noi acasă...
- Dacă e ca Sasha?
- Dacă nu e?
- Ai dreptate...O să vedem noi...Dar până atunci nu te mai da la ea,ok?
- Nu promit nimic,a spus el.
Am urcat amândoi scările...
Din perspectiva Emei~
Am auzit tot..."Sasha...Cine e Sasha?" mă întreba conştința...Chiar dacă eram sus,iar ei jos,auzisem totul perfect...
Amândoi urcau scările foarte repede!"O,nu!Acum ce mă fac?" gândesc eu...Inima îmi bătea din ce în ce mai repede.Am făcut câțiva paşi în spate şi,din greşeală am dat peste o vază cu 2 flori roşii ca focul."Neîndemânatico!" mi-a spus conştința...
Acum ce mă fac?Dacă fug în camera lui Kim,vor crede că a fost un hoț şi se vor panica sau vor suna la poliție...Dar dacă sar pe fereastra lui Kim?Vor crede că m-a răpit cineva sau altceva...Dacă stau nemişcată,mă vor observa,îşi vor da seama că i-am ascultat şi se vor supăra sau nu vor mai avea încredere în mine...Inima îmi bătea din ce în ce mai tare...Ştiu ce voi face!

The GhostUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum