Neredeyse her sabahki gibi başımda dikilip uyanmam adına adımı haykıran ikizlerin sesi pardon böğürmeleri ile gözlerimi araladım.
Fred: Uyan artık uykucu.
*Derken yastığı başımın altından alıp kafama geçirmeyi ihmal etmedi*(İsmin): Ya uyuyorum, UYUYOR SİKTİR OLUP GİDİN BAŞIMDAN!!!
George: Hogwarts mektubun sonunda geldi desek, hâlâ bizi kovalar mısın?
George'nin bir anda söylediği sözcükler beynimde defalarca dolandı. Ne yani yıllardır gitmek için resmen oramı buramı yırttığım okulun mektubu okulumun mezuniyetine iki yıl kala mı gelmişti? Şaka gibi, bir saniye hatta şaka...
(İsmin): Size asla inanmam. RON, GİNNY, ANNEEE BUNLAR DOĞRU MU SÖYLÜYOR?..
Kendimi yataktan kopardığım gibi evin merdivenlerine attım koşar adım aşşağıya inerken ikizler peşimden geliyordu kahvaltı hazırlayan annem, Ginny ve Ron'a bakıp hızla konuştum.
(İsmin): Umarım bu ikizlerin aptal şakalarından biri değildir? Mektup ger-
Ron: Evet, evet gerçek mektup geldi her ne kadar geç kalsa da.
İnanmaz gözler ile bakmaya devam ederken sonunda annem elindeki mektubu bana doğru tutup havada sallayarak konuştu.
Molly: Evet tatlım, yalan şaka yok gerçekten artık Hogwarts'a gideceksin.
Fred-George: Sana söylemiştiiiik.
Ginny: Yeni yıla beraber başlayacağız, off aşırı heyecanlandım hemen Harry'ye haber verelim yani şey Hermione Harry ve arkadaşlarımıza.
Sonunda şokumu atlatmışken Ginny'nin son toparlamasına küçük bir kahkaha atıp sımsıkı sarıldım.
(İsmin): Mutluluktan ağlamak istiyorum.
Ron: Tamam eğlendik, sevindik lütfen artık kahvaltı edelim.
.
.
.
.Okul için gereken herşeyi almıştık, yeni kitaplar, defterler ve daha niceleri.... Son olarak cübbe almamız gerekiyordu.
Molly:Çocuklar siz artık eve gidin ben (ismin) için Gryffindor cübbesi alıp geleceğim.
Ron:Tamamdır, hadi bakalım ikiz.
.
.
.
.Sonunda eve gelmiştik, ılık bir duş aldıktan sonra hızlıca pijamalarımı üzerime geçirdim elimdeki havlu ile saçlarımı kurularken Ron'un odasına ilerledim.
(İsmin): Pişt havuç, geleyim mi?
Elindeki kitabı kapatıp bana döndü ve gülümseyerek konuştu.
Ron: Gel, gel. *yanına oturduğumda pişkin pişkin sırıtmaya başladı ve sonunda dudaklarını araladı* Eee ne oldu boşa gelmezsin sen benim yanıma.
(İsmin): Püü!! Yazık olsun sana gelmezmiş, geliyorum hep yalancı.
Ron: Tamam tamam, şaka ama yine de bişey söyleyecek gibisin.
(İsmin) Aslında...
Ron: Al iste biliyordum hahaha.
Yandan aldığım yastık ile Ron'a vurmaya başladım acımasın diye sert vurmuyordum o sırada söylenmeyi de ihmal edemezdim tabiki.
(İsmin): Yaa! Ronald Weasley pislik yapmak zorunda mısın?
Konuşalım işte düzgünce...Ron gülerken elimdeki yatığı alıp kenara koydu saçımdan ufak bir tutam tuttu ve çekti.
(İsmin): LAN! ACIDI.
Ron: Sus be sus! Beynim kalmadı vura vura! Söyle hadi ne söyleyeceksen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy İle Hayal Et - VARİS-
FanfictionKİTAP TAMAMLANMIŞTIR -Sen bir Weasley'sin ve bu, bu bizi imkansız kılıyor-