Episod 6: VC

23.4K 100 3
                                    

Jam menunjukkan hampir 12 tengah malam. Aku menekan punat video call. Entah apa aku fikir tapi aku rasa perlu melanjutkan cubaan ini. Walaupun tidak mengaku, aku tahu Zana ada tarikan seksual terhadapku.

Telefon berdering. Aku merapikan sedikit rambut supaya nampak kemas di mata Zana. Penampilan perlu dijaga.

Zana mengangkat panggilan. Kamera di hala ke arah katilnya.

"Weh, apa tak tunjuk muka?" aku memulakan perbualan.

"Tak payah la. Hahaha. Kau nak tunjuk apa?"kedengaran suara comel Zana walaupun wajahnya tak kelihatan. Kamera masih dihala ke katilnya.

"Kau nak tengok apa?" aku memulangkan soalan. Terdengar Zana tergelak.

"Cepat la tunjuk. Aku nak tengok betul ke tak besar."

Zana nampaknya berani. Aku tiada masalah kerana bagi aku, aku tak rugi apa. Aku yakin Zana bukan jenis yang akan menyebarkan video ku ini. Aku tak rasa dia merakam pun panggilan kami.

"Masa ni dia kecik la sebab tak stim," aku memancing. "Kau kena buat dia tegang."

Zana terdiam seketika. Mungkin dia berfikir apa yang perlu dilakukan. Aku hanya mahu melihat wajahnya sebenarnya, tapi kalau dia belanja lebih, aku okay.

"Tunjuk la dulu," katanya lembut.

Aku mengambil tripod kecil yang aku ada. Telefon diposisikan setinggi katilku. Aku duduk dan mula melucutkan seluar pendek yang aku pakai. Baju juga ku buka, dengan harapan tubuhku yang agak sasa dapat menaikkan nafsu Zana.

Kini aku hanya berboxer. Aku duduk di pinggir katil dan menunduk untuk menampakkan muka.

"Ready?" aku tanya.

"Cepatlah...."

Reaksi Zana sedikit menaikkan nafsuku tetapi batangku masih belum keras.

Aku melurutkan boxer sehingga buku lali. Aku sedang berbogel di hadapan kamera Zana. Zana hanya diam. Aku perlu mengambil peranan.

"Best tak aku cium tadi?"

Zana hanya diam. Aku mengurut zakar sendiri.

"Best..." suara lembut Zana kedengaran. Dia masih menggunakan kamera belakang.

"Apa yang best?"

"Bibir kau lembut. Kau pandai cium.."

"Kau nak lagi?"

"Kau nak ke?"

"Nak"

"Hmm..."

Zakar aku sedikit mengeras selepas diurut. Tapi tanpa rangsangan dari Zana, aku tak rasa ia akan mengeras habis.

"Hmmm..."

Aku dapat dengar desahan perlahan dari Zana. Batangku makin keras.

"Ehmmm...ehmmmmm..."

Suara Zana makin jelas. Aku fikir dia sengaja buat begitu untuk bantu batangku keras. Dan ia berhasil.

"Kau nak cium aku lagi?" aku bertanya untuk melayan nafsuku yang semakin ghairah.

"Ehmmm...nak..."

Jawapan Zana buat aku makin bernafsu. Dia terus mendesah dan batangku kini hampir maksimum keras.

"Besar tak?" kataku sambil tanganku melancap perlahan batang.

"Besar..." jawab Zana perlahan.

"Kau nak melancap ke Ariff?

Aku merendahkan muka dengan harapan Zana ada di skrin. Sayangnya tidak.

"Kau nak tolong aku?" aku sudah tidak peduli. Air ini perlu dipancut. Kalau tak, tak senang aku nanti.

"Tunjuk muka kau. Nanti aku melancap," kataku, separa merayu.

Aku menang besar sebab Zana memusingkan kameranya. Rambutnya pendek. Wajahnya agak kemerahan. Dia memandang skrin tanpa berkata apa.

Aku mula melancapkan batangku. Aku bayangkan wajah Zana betul-betul di hadapanku.

"Ehmm.." terlepas desahan dari Zana. Aku memandang ke skrin sambil tangan melancap dengan perlahan. Aku dapat lihat Zana hanya bersinglet.

Aku minta Zana jarakkan diri dari skrin supaya aku dapat lihat bentuk badannya. Zana hanya mengikut. Teteknya tidak begitu besar tapi aku dapat lihat putingnya agak terkeluar. Dia tidak memakai bra.

Sudah lima minit aku melancap dengan memandang Zana di skrin telefon. Belum ada tanda yang aku akan pancut. Aku perlukan rangsangan tambahan.

Tanpa disuruh, Zana mengangkat singletnya. Dari perut, aku mula dapat melihat teteknya.

Saiznya sederhana tapi yang lebih menarik ialah putingnya. Ia nampak tegang dan agak panjang. Sempurna untuk dihisap.

Zana mula meramas teteknya sendiri. Putingnya dicubit. Wajahnya nampak stim.

Aku semakin laju melancap. Memang aku pernah lihat perempuan bogel sebelum ini tetapi aku tak jangka perempuan itu Zana, kawan waktu kecilku. Kawanku itu sedang meramas teteknya sendiri sambil melihat aku melancap.

Zana mula mendesah dan itu kemuncak bagiku. Air maniku mengalir laju sebelum memancut dari batangku. Lima das kesemuanya, memancut ke arah telefon.

Zana melepaskan semula bajunya ke bawah dan mematikan panggilan.

#KawanWaktuKecil

Kawan Waktu KecilWhere stories live. Discover now