"Ariff, apa khabar?" seorang wanita menegur waktu aku memasuki lif. Aku kenal wanita itu. Kawan baik arwah mak aku, Mak Cik Ita. Dia juga merupakan ibu kepada Zana."Alhamdulillah, sihat mak cik. Mak cik macam mana? Ini dari mana?" aku cuba melanjutkan perbualan. Baru sebentar tadi aku teringatkan memori nakal bersama anaknya. Kini aku berbasa-basi dengan Mak Cik Ita.
Aku tiba di rumah dengan barang yang agak banyak. Maklumlah, nak berpindah. Aku bawa masuk semua kotak dan beg.
Badan aku agak keletihan kerana memandu jauh. Dalam tak sedar aku tertidur.
.................................
Kedengaran lagu Sweet Child O' Mine nyanyian Guns N Roses di monitor karaoke. Hanya muzik kedengaran, tiada vokal.
Di sofa, Ariff dan Lydia sedang bergomol. Lidah mereka bertaut rakus. Air liur bertukar mulut. Tangan Ariff kemas merangkul pinggang Lydia, rakan sepejabatnya.
"Emmphhhh.....emphhhhh," erang Lydia. Tangannya memegang erat tengkuk Ariff.
Selepas saling bertukar mesej mesra di telefon, ini kali pertama mereka keluar bersama. Ariff berjaya memujuk Lydia untuk ke karaoke selepas makan malam. Tujuannya bukanlah hendak menyanyi, tetapi mahu melempias geram kepada Lydia yang hampir setiap malam menduganya dengan mesej nakal.
"Ahhhh sedap Ariff...."
Habis tengkuk Lydia dicium Ariff. Dan kini Ariff turun ke dada. Lydia yang tidak bertudung dan berbaju kemeja memudahkan kerja Ariff. Memang dari tadi Lydia membuka tiga butang paling atas kemejanya. Menampakkan sedikit cleavage walaupun buah dadanya tidaklah besar.
Tangan Ariff mula meramas buah dada Lydia dari luar baju. Bahagian tengah dada Lydia dijilat dan dicium. Lydia bertindak pantas dengan membuka baki butang bajunya.
"Kiss my tits," bisik Lydia lembut ke telinga Ariff. Tanpa melengahkan masa, Ariff menarik bra Lydia ke atas dan menjilat di sekeliling buah dada kanan Lydia.
"Suck it...." desah Lydia. Buah dada kirinya sedang asyik dimain tangan Ariff dan puting kanannya dihisap. Ariff sangat bernafsu malam itu.
Dalam masa sama tangan Lydia merayap ke celah kelangkang Ariff. Ada bonjolan yang menggodanya. Bonjol itu diusap lembut. Serentak itu Ariff mendesah.
"Emmphhhh....besarnya Ariff...." kata Lydia. Tangan begitu cekap melonggarkan tali pinggang Ariff. Zip dibuka dan batang Ariff diusap dari luar boxer.
Ariff berhenti mengerjakan buah dada Lydia. Dia bersandar menikmati usapan rakan sekerjanya. "Ahhh yes," desah Ariff saat Lydia menarik boxer ke bawah, mendedahkan batangnya yang sudah keras berurat.
Batang Ariff boleh dikira lumayan untuk lelaki Melayu. Dengan panjang hampir 6 inci, kerajinan Ariff menjaga bentuk tubuh turut beri kesan kepada zakarnya. Walaupun tidak begitu tebal, urat-urat yang jelas kelihatan apabila dalam keadaan ereksi penuh menggiurkan mana-mana wanita yang melihat.
Lydia nampak kagum dengan batang rakannya itu. Batang itu diusap dan diurut lembut.
"Kenapa Lydia?" Ariff bertanya. "Haha," gelak Lydia. "Besar ya," katanya sambil meludah sedikit air liur pada tapak tangannya. Batang Ariff dikocok perlahan. Kadang kala ia disantak sampai ke pangkal dan Lydia memainkan jari di keliling pangkal. Cukuran bersih Ariff menaikkan nafsunya.
Arif lelap mata menahan kesedapan dilancap Lydia. Mulut mendesah perlahan.
Tiba-tiba Ariff dapat rasa sensasi kesejukan pada kepala batangnya. Lydia menjilat sambil tersenyum memandang Ariff. "Ahhhhhhhhh," desah Ariff.
"Nak?" tanya Lydia manja. Ariff hanya mampu mengangguk. Perlahan-lahan batangnya masuk ke mulut Lydia. Lydia menghisap hanya setengah batang Ariff dan menariknya keluar perlahan semula.
"Ahhh sedap sayang....ahhhhh," desahan Ariff hanya menaikkan nafsu Lydia. Dia makin rakus menyorong tarik batang Ariff dalam mulutnya.
"Emmphhhh.....sssslurpp.....emmphh," hanya bunyian ghairah yang keluar dari mulut Lydia. Tangannya aktif menguli telur Ariff. "Eeemmmmmmpphhhhh," Lydia cuba memasukkan semua batang Ariff dalam mulutnya.
Air liur terkumpul di pinggir mulut Lydia. Mata hitamnya naik ke atas. Plop! "Ahhhhhhh," Lydia mendengus puas. Tangannya mengocok batang Ariff yang licin dengan air liurnya. Wajahnya yang tersenyum memandang Ariff membuatkan zakar lelaki itu semakin keras.
Ting tong! Loceng pintu dibunyikan. Ariff terjaga dari tidur. Dia segera bangun dan mencapai tuala untuk menutup zakarnya yang tegang di sebalik boxer. Entah macam mana memori nakalnya dengan Lydia beberapa bulan lalu boleh masuk ke mimpinya hari ini.
#KawanWaktuKecil
YOU ARE READING
Kawan Waktu Kecil
RomanceKisah Ariff dan Zana yang terpisah 10 tahun. Tragedi membawa Ariff pulang ke Kuala Lumpur dan bertemu Zana. Masihkah ada sayang antara dua sahabat baik sewaktu kecil ini? Atau kini yang mendominasi hanya berahi?