Episod 8: Kara-okay

26K 166 10
                                    

Bezzaku menyusur laju di jalan raya. Destinasi kami ke sebuah pusat karaoke di Ampang. Kata Zana, dia biasa karaoke di situ dan harganya boleh kata murah. Aku sebagai rakyat KL yang dah lama merantau keluar hanya ikut saja.

Lagipun dalam kepala aku dah fikir lain. Aku tak peduli pada hal-hal kecil lain sebab ada agenda yang lebih besar dalam mindaku.

Apa-apa pun, aku tak boleh gelojoh. Belum tentu Zana pun mahu. Entah-entah dia memang suka karaoke dan tidak berkongsi agenda sama denganku. Bagi aku, consent sangat penting dalam perhubungan. Kalau dia tak mahu aku tak boleh paksa.

"Kau biasa karaoke?" Zana bertanya memecah kesunyian. Radio pun aku tak buka kerana fikiranku penuh dengan satu tujuan dari tadi.

"Pernah juga," kataku. "Bila bosan karaoke la".

Waktu bersembang aku perasan tetek Zana sekali lagi. Bentuknya membulat apabila ditekan seatbelt. Aku terbayang rupa teteknya dalam vc semalam. Putingnya memang buat aku geram. Kalaulah dapat aku hisap kejap lagi.

Kami tiba di lokasi. Kawasannya agak senyap. Kebanyakan kedai di sekitarnya dah tutup. Selesai uruaan di kaunter, kami masuk ke bilik 28. Kedudukannya di hujung. Aku fikir ini lokasi yang tepat.

Zana terus ke monitor untuk memilih lagu. Aku duduk sambil memerhatikan tubuhnya. Sisa wangiannya yang tertinggal aku hidu dalam-dalam.

Lagu pertama dipasang. Just Give Me A Reason oleh Pink. Lagu ini lagu duet. Dia mahu aku nyanyi sekali ke?

Lagu bermula dan Zana memasang vokal original. Volume hampir maksimum. Dia kemudiannya datang ke arah aku.

"Aku datang bukan nak nyanyi," bisiknya separa kuat di telingaku. Aku memandangnya kaget.

Dia menghampirkan muka. Bibir kami rapat lalu bertaut. Dia memulakan ciuman dan aku membalas. Kami saling menyedut bibir sebelum perlahan-lahan aku menghulurkan lidah ke dalam mulutnya.

Kami bertukar air liur dan berkulum lidah. Bau gincunya menerjah masuk ke hidung dan ia menambah ghairahku.

"Emphhhh...." dengus Zana. Tangannya memegang erat tengkukku dan aku merangkul kemas badannya. Kami menikmati ciuman itu sepuasnya.

Perlahan-lahan aku mengusap pinggangnya, lalu ke perutnya dan menyentuh sedikit teteknya. Aku berhenti sekejap takut dia lari lagi macam hari tu.

"Hmmpphhh...." Zana mendengus lagi dan aku anggap itu tanda persetujuannya. Aku memegang penuh tetek kanannya dan Zana makin galak melumat bibirku. Aku meramas dan dia makin kuat memegang tengkukku.

Aku melepaskan mulut dan mencium tengkuknya dari luar tudung. Wangi tudungnya kuhidu habis. Tanganku masih meramas lembut teteknya, walau terganggu kerana bra yang agak tebal.

Zana ikut mencium tengkukku dan mengangkat tudungnya supaya aku dapat merangsangnya secara terus di tengkuk.
Aku mencium dan menjilat. Seluruh tengkuknya aku teroka lidahku.

"Ahhh Ariff....emphhh..." Zana merengek dan aku terus menjelajah tengkuknya. Tanganku juga ligat meramas kedua belah teteknya.

"Ariff.....hmmmm....kejap Arif," Zana menolak sedikit badanku.

Aku melepaskan cium dan memandang tepat ke katanya. Wajahnya sangat manis dan ayu ketika itu. Dia nampak lemah dengan permainanku tadi.

"Kau okay?" aku bertanya. Nafasku agak tidak keruan akibat nikmat yang diterima tadi.

"Okay...cuma..sorry aku pakai baju kurung..susah kau nak buka kat sini," Zana berkata sambil memandangku dengan muka bersalah. Aku tergelak kecil, tak sangka dia fikir begitu.

Aku perlahan-lahan memegang hujung bajunya. Aku selak ke atas perlahan-lahan sambil memandang wajahnya yang mula kemerahan.

Aku angkat sehingga melepasi dada. Bra Zana berwarna merah dan ia memang jenis yang tebal. Patutlah teteknya nampak besar.

Zana memaut bajunya dan aku mula memegang teteknya dari luar bra. Aku ramas dan wajah Zana bertambah merah.

"Emmphh..." terdengar dengusan kecil Zana. Aku memandangnya dan dia mengalihkan pandangan, malu agaknya.

Aku angkat branya ke atas sehingga terlihat puting yang sedang tegang dan panjang. Aku menikmati pandangan itu seketika sebelum menyentuh puting Zana.

"Ah!" Zana moan kecil. Aku memandangnya. "Geli," kata Zana. Aku tersenyum dan mendekatkan muka ke teteknya.

Aku mula menjilat sekeliling tetek Zana. Dia mendesah beberapa kali menikmati jilatan ku. Tangan kiriku memainkan putingnya sebelah lagi.

Aku mula menghisap putingnya dan Zana mendesah lebih kuat.

"Ahhhh...emphhhh sedapp...." desah Zana. Aku semakin bernafsu. Semakin buas melahap tetek Zana. Batangku sudah keras habis dalam seluar.

Zana mula mengerang dengan menyebut namaku. Dia kini terbaring sambil aku mengerjakan teteknya. "Ahhh Arifff sedappp...ahhhh," desahnya.

Tangan kiriku mula menyelak kainnya. Aku mengusap dari betis sampai pehanya. Mulutku tidak melepaskan teteknya lagi, aku hisap bersilih ganti kiri dan kanan.

Zana segera bangun sebaik saja jariku menyentuh pantatnya. Aku sempat rasa bahagian itu sudah basah.

"Emm...tak nak situ," kata Zana. "Aku tak ready lagi."

Aku mengangguk dan meminta maaf. Zana kelihatan kekok dengan keadaan itu. Begitu juga aku. Nafsuku sudah tak tertahan dan aku gagal kawal tindakanku.

"Sorry Zana. Aku over pulak," kataku tergelak kecil, cuma menyembunyikan rasa bersalahku.

"Emm, takpe. Sorry jugak," kata Zana. Zana menarik bra dan bajunya turun. Aku agak kecewa kerana ia berakhir begitu. Kami diam seketika. Hanya bunyi lagu yang berkumandang.

"Ariff..." Zana memanggilku. Aku menyahut dan menunggu responsnya. Zana terdiam seketika.

"Kau lancaplah. Mesti kau dah stim.." kata Zana sambil menunduk.

Aku diam seketika kerana melancap sendiri pastilah tidak memuaskan pada tahap ini. Aku mendekati Zana, mengangkat dagunya dan menghadiahkan ciuman ke mulutnya.

"Emphhh..." Zana menikmati ciumanku. Aku melepaskan mulutnya dan mencium pipinya lalu berbisik, "kau tolong lancapkan aku."

Zana kelihatan terkejut. Aku berdiri di hadapannya dan melonggarkan tali pinggang. Zip ku buka dan seluar dalamku londehkan.

Batangku sepanjang hampir enam inci menjadi tatapan Zana. Wajahnya kemerahan tanda malu, mungkin pertama kali melihat batang lelaki secara live begitu.

Aku duduk di sebelahnya dan memegang tangannya. Aku bawa tangannya ke arah batang aku yang keras, menonjolkan urat-urat yang ada.

Zana menggenggam batangku. Sangat sedap terasa apabila tangan lembut Zana menyentuh batangku.

"Kau buat macam aku buat semalam," arah aku pada Zana. Perlahan-lahan tangan mengocok batangku. "Ahhh...macam tu..." aku mendesah perlahan.

Zana terus mengocok batangku tetapi agak terganggu kerana batangku kering. Zana meludah di tapak tangannya untuk melicinkan kocokan.

"Ahhhh sedap Zana....ahhhh," aku medesah kesedapan menikmati lancapan Zana. Kalau ikutkan hati nak saja aku suruh dia kulum tapi aku takut dia tak bersedia lagi.

Aku mengambil kesempatan meramas tetek Zana yang sedang bersandar di tubuhku sambil melancap batangku. Lancapannya semakin laju apabila teteknya kuramas.

Hampir 10 minit aku dilancap, aku mula rasa nak pancut. Zana pula masih gagah melancapkan batangku. Kadang-kadang dia mengurut kepala batangku apabila keletihan. Mendengar desahanku yang makin kuat, Zana melajukan lancapannya.

"Ahhhh Zanaaaa....sedap...aku nak sampai dah..."

Air mani memancut-mancut dari kepala batangku. Sebahagiannya terkena muka Zana.

#KawanWaktuKecil

P/s: Terima kasih buat semua yang vote. Kalau tak keberatan boleh la komen pandangan anda tentang cerita ni ya. 😘😘

Kawan Waktu KecilWhere stories live. Discover now