Jackie se pune sa-mi citească din carte. Pe apropaoe de final(a durat ceva pana sa o termine de citit,pe langa ca era lunga,o mai vaut si pauze la baie si s-o facut seara)incep sa adorm. Toți pleaca din cameră,în afară de Jackie.
După ce adorm total,ma trezesc într-o cameră întunecată. Înaintez,până când dau de o ușă mare. Incerc sa o deschid si reusesc.
Trec pragul ușii,iar aceasta se închide în spatele meu. După câteva secunde se aprind niște lumini. Am încremenit de spaimă. Eram într-o cameră plină,da PLINA de păpuși de portelan.
Încerc să deschid usa ca sa pot fugii,dar nu se mai deschidea. Imi iau inima in dinti,înghit sec si înaintez în acea cameră plină de păpuși de portelan.
Simțeam cum toate ma urmăreau cu acei ochi sticloși ai lor. Aveam pielea de găină si simțeam că nu mai pot respira de frica.
La un moment dat,ajung la alta ușa. O deschid si totul se fa e iar negru. Ma trezesc dupa cateva minute ma trezesc legată de un scaun,înconjurată de păpuși de portelan.
Încercăm să strig,dar nu puteam. După câteva minute care au părut o eternitate,aud un ras de psihopat,apoi ma trezesc la realitate,respirând ca de parca am fost la maraton
(Jackie)*Se trezeste si el*: Emily,esti bine?
(Eu): Era....era....păpuși....de portelan....peste tot.....
(Jackie): Hai ca vin la ca tineSe pune lângă mine si ma ia in brațe
(Jackie): E în regulă,Emily,sunt aici. N-ai de ce sa te speriiImi da un scurt sărut pe buze,apoi am adormit la loc. De data asta ajung in alt loc. Pământul era un fel de roz,copacii erau si ei roșii,iar cerul era numai nori violet si o luna albastră ce lumina totul.
Mă plimb putin prin acel loc si vad o figură în depărtare. Încep să mă apropii de ea,de la mers am ajuns la fugă. Simțeam că acea figură are o legătură cu mine.
Dintr-un motiv ciudat,deveneam din ce in ce mai scundă. Ajung in dreptul acelei figuri,eu eram deja jumătate de metru si un șnițel.
Figura se întoarce spre mine si realizez ca acea figură era tata. Ma trezesc iar, si Jackie la fel
(Jackie): Emily,iar ai văzut păpuși de portelan?
(Eu): Nu...l-am văzut pe...tata
(Jackie): Wow...îi ciudat,prima dată ai văzut frica ta cea mai mare,apoi pe cineva pe care îl iubești. Ce mai lipseste acum? Jason cu cap de cocoș?
(Eu): Vrei sa mi se faca frica de găini? Nu-i de ajuns ca imi este frica de păpuși de portelan,păianjeni,gâște,mai lipește acum sa-mi fie si de găini
(Jackie): Ție frica de gâște?
(Eu): Da,putin
(Jackie): Stai linistită,cât timp eu si familia ta suntem aici,nimic nu-ti poate face rau
(Eu): Mersi Jackie
(Jackie): Te iubesc Emily!
(Eu): Si eu te iubesc Jackie!Jackie începe să mă sărute în timp ce își mișcă încet mâna pe sanii si coastele mele,dar nu durează mult,pentru ca isi aduce aminte ca ai mei sunt aici si stau fix langa camera noastră.
Eu adorm încet la loc si Jackie la fel,din nou. Si de data asta eram in pădure cu Jackie si ne plimbam printre copaci sub lumina lunii.
În timp ce ne plimbam,se auzea "Come Little Children". De data asta nu s-a mai întâmplat nimic rau. Totul era perfect. Liniște,fără acei retardati,doar noi doi.
La un moment dat,ne scoatem aripile si începem să zburăm deasupra copacilor. Parca era prea frumos ca sa fie adevarat(e un vis,era si logic).
După ce ne întoarcem pe pământ,ne punem pe iarba si ne uitam la stele. Jackie ma ia in brațe și își pune capul pe pieptul meu,iar eu incep să-l mângâi pe cap. Avea parul asa moale.
Cum stăteam pe iarba si ne uitam la stele,la un moment dat,totul se face negru si ma trezesc. Imi întorc capul spre margine si il vad pe gură belită
(Eu): Ce dracu vrei?
(Jeff): Mi-e foame
(Eu): Du-te în bucătărie ai ia-ti ceva,nu-s mă-ta!
(Jeff): Bine*iese din cameră*
(Jackie): Ce se întâmplă?
(Eu): Gura aia belită a venit aici,dar a plecat
(Jackie): Atata ma enervează când îi somnambul,tot timpul intra in cameră mea sa ceara de mâncare
(Eu): Cine stie ce dracii visează
(Jackie): Ai mai visat urat?
(Eu): Nu,până sa vina ăsta
(Jackie): Culcă-te la loc ca nu mai vineMă pun a nu stiu câta oară la somn si ma trezesc iar într-o cameră întunecată
(Eu): Cred că-ți bati joc de mine
-_-
Înaintez cativa metri si in față era o lumina si parca se vedea ceva,de parca ar fi o iesire. Ma apropii mai mult de acea lumina si se pare ca era chiar o iesire de undeva.
Era iesire la un câmp întreg de flori violete,cerul era ca de noapte si luna era pe cer,luminând iar locul. În stânga mea era o oglindă. Ma uit in ea si vad ca nu mai eram in pijamale,ci într-o rochie neagră(Eu): Huh,nu-i rea
Încep să mă plimb prin câmpul acela si vad o figură extrem de înaltă. Ma îndrept spre acea figură de....3 metri am impresia s-a vad ce îi.
Cu cat ma apropiam mai mult,îl vedeam mai bine si realizez ca era Jackie care era la costum. Ajung lângă el,acesta se întorce spre mine si imi întinde mâna,semn că ma invita la dans.
Cu mâna putin tremurândă,accept invitația si începem să dansăm printre acele flori. Era asa de frumos si drăguț. La un moment dat,se oprește și ma ridică în brațele lui si ma sărută,apoi ma trezesc.
Dar nu de la acel sărut,ci de la alarma aia tâmpita
(Eu): Sa ma f*t in ea de alarmă,parca am oprit-oJackie încă dormea dus si din nou ma ținea strâns de deabea ma puteam misca. În momentul acela imi vine ideea genială sa intru pe Youtube si sa pun ceva în căști la maxim.
Ii pun căștile lui Jackie,dau la maxim si pornesc acel video. Asta tresare si isi da repede jos căștile
(Eu)*râzând*: Ohayo Jackie :)
(Jackie): Nu puteai sa ma trezesti normal?
(Eu): De data asta nu:)
(Jackie): Las ca vezi tu mai tarziu
(Eu): o-oVa urma
Un nou capitol din Mireasă pentru fiul meuAm stat până la fucking ora 3 sa scriu jumate din capitolul asta si acum am reusit să-l termin
Ne vedem la capitolul următor
Sayonara!🥀