Peste câteva ore mă trezesc pe pat,cu o perna in brațe și văd că onee-san și Jason nu mai erau în camera,dar inca îi simțeam în casă. Am incercat să mă ridic,dar în zadar. Deabea îmi simțeam trunchiul,iar membrele îmi tremurau incontinuu.
Încerc să mă întorc să-mi iau oglinda să ma uit la ochii mei,deoarece mă dureau și voiam să știu ce am. Cu greu mă întorc spre noptieră și iau oglinda. Mă pun repede înapoi și mă uit în oglindă. Aveam ochii gri și nergu. Plus un mic cerculeț roșu în jurul pupileiDa, ce-i drept,eram tristă,dar și simteam un pericol în casă. Dar nu-mi dadeam seama ce era. Nu eram așa de tristă încât să am ochii așa,deci ceva clar e aici și îmi dă starea asta. Dar cine?
Cum stăteam îngândurată,aud de jos cum mai multe persoane de odată se trântesc pe jos și dintr-o dată aud o voce feminina foarte cunoscută,însă nu-mi dădeam seama cine era. După câteva secunde,simt cum ceva mic se pune pe abdomenul meu. Era spiritul lui Negruța,pisica mea alb cu negru pe care am pierdut-o acum multi ani
(Eu): N-Negruta? Ce-i cu tine aici?Brusc imi aduc aminte. Ea nu avea cum sa vina aici de buna voie. Numai daca scârba de Genny ar fi adus-o. In secunda aceea realizez că Genny era acolo jos si se lupta cu onee-san și Jason. Mă chinui sa mă ridic din pat ca să iau katana și să-i ajut,dar nici bine nu ma ridic in picioare că simt cum rana pe care mi-a făcut-o Britney începe să mă ardă ca dracu.
Cad in genunchi și încep să plâng de durere. Durere mai groaznica decât asta nu am simțit niciodată. In timp ce stăteam pe jos și plângeam din cauza durerii,îmi vin in minte toate amintirile cu Genny când ne certam in Iad,și atunci când am început să o urăsc.
Am simțit cum nu-mi mai puteam controla corpul,mă ridic în picioare ca și cum nu aveam nici pe dracu. Îmi iau katana și mergând ca un zombi,mă duc jos la onee-san,Jason și scârba de Genny.Pov Ela
Incepem sa ne luptam cu Genny,însă dintr-un motiv anume era foarte greu de atins. Eu și Jason am incercat sa o omorâm,dar nicio șansă. La un moment dat,Genny ne prinde cu lanțuri demonice și apoi se pune să spună planul ei de a scăpa de onni și să-i ia puterile și ca noi doi nu o sa mai avem vreo șansă să o salvam din asta și multe altele.
După văd cum ceva in spatele ei se mișcă încet și dintr-o dată o lama lunga de katana ii intra in piept și îi scoate inima. Inima ei fiind la vârful lamei.
Lama îi iese din corp,Genny cade lată și in spatele ei o vedem pe onni,cu katana in mana,cu o mână pe rană și respirând greu
(Eu): O-Onni?
(Jason): Cum ai... Cum de ai reușit să te ridici din pat? Te-ai vindecat deja?Onni nu zice nimic și cade pe jos,langa trupul lui Genny. Eu și Jason reușim într-un final să ieșim din lanțurile demonice si ne grăbim spre onni care era leșinată. Jason o ia pe sus ca pe mireasa,o duce in camera și o pune pe pat
(Jason): Ce dracu tocmai s-a întâmplat?...
(Eu): Jur că nu știu...Stai,i-ai văzut ochii?
(Jason): Nu?
(Eu): Deschidei un ochi uită-te
(Jason): Bine