Un nou inceput

10 3 5
                                    

                           12 ianuarie 2022
   
                Draga jurnal,

                           12 ianuarie 2022                    Draga jurnal,

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Sunt într-un nou inceput. Ne-am despărțit aproape cu toții și am luat-o pe căi diferite. Jason suferă langa Red și petrec timpul pe la dracu știe unde, onee-san și-a refăcut o alta relație,iar eu am devenit ceea ce am ținut ascuns mult timp,și anume faptul că eram trans. Acum sunt băiatul care trebuia sa fiu și care sunt acum. Mă simt bine cu eu cel adevărat. Acum stau singur,mă rog,singur,mă mai vizitează ai mei sa vadă dacă sunt bine, mama,tata,Amdusias și Neifula. Am renunțat la viața de crime,chiar daca era amuzant să vad muritorii ăștia mizerabili cum mor in mâinile mele,a trebuit să ma opresc. Rare ori mai bântui oamenii și îi torturez psihic până ajung sa se sinucidă de unii singuri când am pofta de sânge și să mă mai hrănesc din când-n cand cu suferința lor. Mai țin legătura cu onee-san,este sora mea mai mare preferată și o iubesc. Îmi mai face vizite,dar nu de fiecare data,pentru că are spectacole alaturi de Circul Terorii. A fost puțin greu sa fac tranziția,și prin greu mă refer că am stat mult timp să mă gândesc dacă sunt pregătit pentru pasul acesta mare sau nu. Și uite că am fost. Au fost mulți bani,dar a meritat,acum pot sa trăiesc simtindu-ma liber că sunt eu însumi.

~ora 6:40 dimineața

      Mă trezesc datorita alarmei,deși eu voiam să mai dorm,trebuia să merg la liceu. Misiunea am reușit să o fac,dar am zis să rămân la liceul ăsta. Mă ridic din pat,îmi iau niste haine și mă duc în baie să mă schimb

      Imi fac rutina de dimineață,îmi pregătesc ghiozdanul,așa mai departe și plec spre liceu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      Imi fac rutina de dimineață,îmi pregătesc ghiozdanul,așa mai departe și plec spre liceu. Îmi căștile în urechi și încep să ascult muzica(Skillet,ca de-obicei). Liceul nu era departe de locul unde m-am mutat recent,era extrem de aproape și ajungeam in 10 minute lejer.
      Langa liceu era un mic magazin de unde îmi luam tot timpul țigări daca le uitam acasă pe ale mele sau rămâneam fara ele. Intru in magazin și îmi iau o bricheta noua,pentru că cealaltă se terminase. Ies din magazin,intru in liceu și merg spre clasa mea.

~ seara după ore(mi lene sa scriu tot)

        Era destul de târziu și rece afară. Merg spre casă sub lumina lunii și începe încet să ningă. Cum mergeam pe drum,dau peste un băiat puțin mai înalt ca mine

Our Love Story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum