4 ay sonra
Deli gibi içmiştim, böyle yaparak onu unutacağımı sanıyordum ama sarhoşken daha çok aklıma geliyordu ya da ben onu deli gibi özlemiştim. Gülüşünü, kahkahasını, konuşmasını, kokusunu asla unutamıyordum. Bir yerde görmüştüm insan biriyle ilgili her şeyi unutsa bile kokusunu unutamazmış. Bazen kokunu alıyorum ama o sen olmuyorsun. Gerçi kimse sen olmuyor orası ayrı. Şimdi ise bir barın köşesinde tek başımayım. Ben içip dağıttığımda sen toplardın önce beni azarlar sonra kıyamaz toparlardın. Şimdi ise bir başımayım.
Şuan önümdeki cam içki şişesini kafama vurmak istiyordum çünkü düşüncelerim asla susmuyor. ASLA. Seni unutmak için geldiğim bu yer sen olmadığın için bana cehennemi yaşatıyor. Telefonumu ve numaramı değiştirdim ama eski telefonum hala öyle duruyor. İçindekileri silemiyorum, adını bile değiştiremedim. O gün kapattığımdan beri asla açmadım, daha doğrusu açmaya cesaret edemedim. Korkağın tekiyim.
Ayaklarımı sürükleyerek bardan çıktım. Hemen uyumak istiyordum ama kendimi cezalandırmak için eve kadar yürümeyi seçtim çünkü bunu hak ediyordum.
Ne kadar yürüdüğümü bilmiyordum ama sonunda eve gelmiştim. Duşa bile girmeden pis halimle yatağa attım kendimi.
Uyandığımda boşluğa düşmüş gibiydim yarım saattir yerle bakışıyordum. Rüya mı görmüştüm yoksa gerçek miydi? Gerçek olsa şuan yanımda olurdu. Rüyamda Felix'i görmüştüm çok gerçekçiydi sarılıp saatlerce ağlamıştık. Sanki gerçekten kollarımın arasında gibiydi. Kendime sert bir tokat atıp banyoya ilerledim.
Kısa bir duşun ardından telefonu elime aldım. Felix'in Instagram sayfasına girdim. Uzun zamandır gönderi yoktu hatta bu hesabı kullanmayı bırakmış bile olabilirdi. Eski telefonumu açmak istiyordum şuan Felixle konuşmak istiyordum deli gibi. Hızlıca yerimden kalkıp telefonu buldum. Şarjı yoktu, evde koşuşturarak şarj aletini arıyordum.
10 dakikanın sonunda bulduğumda telefonu şarja takıp evin içinde volta atmaya başladım. Ne yazmıştı bu zamana kadar, belki yazmamıştır bile. Kendi kendimi yiyordum. Yarım saat cehennem gibi geçtikten sonra telefonu açtım. Ekranda binlerce arama vardı
lover of mine'dan 2.364 cevapsız arama
Telefonu wifiye bağladıktan sonra bildirim sesleri buga girmiş telefon kasmıştı. Kısa süre düzelmesini beklemiş sonunda chate girmiştim
-İyi geceler Felix
lover of mine:
Changbin lütfen nerede olduğunu söyle
Konuşamaz mıyız?
Neden bunu yapıyorsun ikimizde acı çekiyoruz
lover of mine:
Merak ediyorum ve korkuyorum senin için. Telefonlarımı açmıyorsun
Telefonun kapalı,
Seni özledim
Yaptığım şey için özür dilerim haklısın
Ben iğrenç biriyim
Başta her şey sadece eğlenmek içindi evet
Ama sana aşık olmam planın parçası değildi
Aptalca bir iddia yüzünden seni kırdım
Ve o gün gördüğün...
Gerçekten ben yapmadım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sorry - changlix ✓
Fanfiction"Bazı adamlar incitmeden sevemezdi. Kırardı, dökerdi, yangınlar bırakırdı arkalarında... Bazı adamlarsa tüm geçmişi unutturur, parmak uçlarından öperdi."