8

567 59 19
                                    

Felix'den hoşlanmaya başladığımı fark etmiştim sürekli benimle ilgileniyor konuşuyordu. Uzun zaman sonra depresif halimden farklı hisler hissetmiştim. Okuduğumuz kitaplar aynı türdü hatta arada bana gelip okumak için kitap bile alıyordu. Şimdi ise bana heyecanla benden son aldığı kitabın sonunun düşündüğü gibi bitmemesinden bahsediyordu.

-"Aslında gerçekten Mark'ın suçlu olduğunu düşünüyordum ama nasıl olurda o çıkar anlayamadım. Gerçekten çok şaşırtıcıydı iyi ki o kitabı senden almışım"

-Evet ilk okuduğumda bende çok şaşırmıştım böyle bir son beklemiyordum

-"Sayende Wulf Dorn favori yazarım oldu"

- Buna sevindim Felix

Gülümseyip önüne dönmüştü. Çok konuşmadığımı biliyordu ve alışmıştı sanırım. Kafeteryada oturup notlarımıza çalışıyorduk.

-"Changbin daha önce sevgilin oldu mu?"

-Evet

-"Peki şuan?"

-Hayır yok

-"Anladım"

Nedenini merak ediyordum ama sormayacaktım. Notlarıma dönüp çalışmaya devam ettim.

Akşam olup eve dönerken gelen bildirim sesi ile telefonumu aldım

Felix:

Changbin

Sana bir şey söyleyebilir miyim?

Changbin:

Dinliyorum Felix

Felix:

Ben senden hoşlanıyorum

Ama illa karşılıklı olmak zorunda değil daha fazla içimde tutmak istemedim...

Eğer reddersen sorun olmayacak

Changbin:

Bilmiyorum Felix, kafamı toparlamam için bana zaman ver tamam mı?


Felix:

Anlıyorum, sonra görüşürüz

Ne yani benden hoşlanıyor muydu? Şuan ne desem bilemiyordum ama red etmek istemiyordum

Felix ile deniz kenarında oturuyorduk şuan ona her şeyi anlatmıştım. Defalarca kez kandırılmıştım sırf zengin bir aileye sahip olduğum için kullanılmıştım. En sonunda gerçekten sevdiğim biri benimle birlikte olup tüm paramı alıp kaçtığında son damla olmuş herkesle bağlantımı kesmiştim. Yanımda ailem ve bir kaç arkadaşım kalmıştı. Arada tutan anksiyete krizlerim yüzüne psikoloğa gidiyordum şimdi ise psikoloji bölümünde okuyordum ne ironikti ama...

Felix ise bana tüm bunları unutmamı onunla çok güzel bir hayat geçireceğimi söylemişti... Ve ben buna inanmıştım

O gün benimle uyumak istediğini söylemişti gece boyu sarılarak uyumuştuk. İlk defa kabuslar görmeden güzel bir uyku çekmiştim. Tabii 1 ay sonra hayatımın tekrar bok yoluna gireceğini bilmiyordum


Ig: @/ skzgaypanic

sorry - changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin