1.5 yıl sonra

222 15 19
                                    

Akatsuki görevi sandığından çok daha uzun sürmüştü. Şimdiye kadar yaklaşık 700 den fazla kişiyi etkisiz hale getirmişti.
Görev boyunca dinlenmek ve arkadaşlarıyla buluşmak için köye 4-5 kez geri dönmüştü, hinatayla 2 defa karşılaşmıştı oda kendisi gibi nedenlerden dolayı köye dönmüştü . Hinata sözü olan rameni ısmarlamak istemesine rağmen babası o süreçte hinatanin evden ayrılmasına izin vermedi .
Narutoyla ayak üstü 2 defa konuşma fırsatı yakalamıştı, onu az görmesine rağmen aşkı hiç sönmemişti aksine onun için atan kalbi daha güzlü atıyordu.
Narutonun görevi tam 1.5 yıl sürmüştü ama başarıyla yerine getirmişti .Ama yolunda gitmeyen şeyler vardı. Naruto 18.5 yaşında olmasına rağmen bedeni neredeyse hiç gelişmemişti hala 17 yaşındaki hali gibiydi.
Boyu 166 kilosu 63 ,o kadar antreman yapmasına rağmen bedeni hiç kaslanmamıştı. Görev boyunca gittiği yerdeki en iyi doktorlara muayne olmuştu ama hiçbirşeyi yoktu.
Tsunadenin yanına uğradı ondan da aynı cevabı aldı.
Sonunda köye döndü ama ummadığı birşey oldu arkadaşlarının onunla dalga geçmesini beklemiyordu. Bu onu derinden etkilemişti. Herzaman yaptığı gibi irukanun yanına gitti.
Iruka ona herzaman abilik yapmıştı, destek olmuştu hatta onu ilk kabul eden kişi bile sayılırdı.
Irukanin yanına gittiğinde zayıfladığını farketti
Na: sensei sana ne oldu görmeyeli zayıflamışsın iyi misin
İr: şimdi iyiyim hastalığa yakalamıştım ama atlattım ,beni boşver sen nasılsın
Na: hiç iyi değilim, bedenim gelişmiyor ama oysaki babam 1.80 'di benim boyum 1.66 heryere başvurmama rağmen cevap alamadım, neden bütün bunlar benim başıma geliyor
İr:Naruto boyun önemli değil önemli olan sensin üzülmene gerek yok bazı kişiler kısa kalabilir
Na : Nasıl önemli değil ( sinirli) kolumu kaybetmem yetmiyormuş gibi bide bedenim gelişmedi, herkes bana tuhaf bakıyor . Hatta çocuğun biri tek kollu bücür dedi, ağrıma gidiyor
İr: naruto başkaların senin hakkında ne düşündüğü önemli değil
Na: Hayır önemli küçüklüğümden beri beni kabul etmelerini istiyorum, tabi sen ne anlarsın senin için herşey hoş
Naruto irukanin sözlerine sinirlenmişti o daha birşey söylemeden kapıyı vurup cıktı. Doğruca delme çatma evine doğru yol aldı. Neden herşey onun başına geliyordu. Sonra eve gitmekten vazgeçti doğruca mezarlığa doğru yol aldı.
Anne ve babasının mezarın başına gelmişti. İkisinin arasına geçti ve uzandı , gece hava gerçekten soğuktu buz gibiydi.
Aralarına geçti ve ağlamaya başladı, keşke hayatta olsalardı diye iç geçirdi gerçekten onu anlarlardı belkide.
Ağlarken uyuya kalmıştı. Sabah güneşin ilk ışıklarıyla uyandı. Gerçi onu merak eden biriside yoktu ki aramaya gelsin.
Karnı acıkmıştı ichiraku ramene gitti yemeğini yedi. Ordan hokagenin yanına gitti görev raporunu verecekti bellki biraz konuşurlardı. Konuşmaya içini dökmeye ihtiyacı vardı.
Ofisin kapısını tıklattı içeri girdi. Kakashi önündeki dosyalarla uğraşıyordu. Narutoyu gördü
Ka: Naruto hoşgeldin görev uzun sürdü ama başardın
Na: evet sensei sandığımdan daha uzun sürdü
Ka: görev raporunu masaya bırak, shikamaru okur değerlendirir.
Na : tamam sensei ,şey sensei müsait olunca akşam biraz dolaşabilir miyiz
Ka : üzgünüm naruto işlerim çok yoğun akşamları da çok yorgun oluyorum o yüzden bu aralar müsait değilim. 1 hafta izinlisin rahatına bak
Naruto hayal kırıklığına uğradı, senseisi ona ayıracak zamanı bile yoktu. Raporu masanın üstüne bıraktı ofisten cıktı ilerledi.
1 hafta izini olduğu için köyde durmak istemedi, arkadaşları bile onunla dalga geçtiği için gururu kırılmıştı, zaten hinatada daha görevden dönmemişti. Antreman yapmak için ışınlanma jutsusu kullanarak akatsuki yandaşlarından ele geçirdiği dağ başındaki gizlenme yerine geldi.
Burayı ondan başka kimse bilmiyordu, ulaşması zor üstüne üstlük orman tarafından yutulmuş gibiydi.
En üst kat dağın en tepesiydi sadece burası ışık alıyordu, dinlenmek ve yatmak için burayı, antreman yapmak için diğer odaları kullanıyordu.
Son 1.5 senede kendinin bile ummadığı seviyede gelişmişti, eksik jutsuları tamamlamış mükemmel hale getirmişti .
Bu seferlik antremanı azaltmaya karar verdi, dinlenmek istiyordu kalbi ağrıyordu.
Birşeysenden çok korkuyordu, hinata ya onu bu haliyle kabul etmezse, zaten kolu olmaması başlı başına sorundu bide üstüne bedenin gelismemesi herşeyi alt-üst etmişti.
Ne yapacağını bilmez haldeydi.
3 gündür doğru dürüst birşey yememişti, uyuyamıyordu süreklili düşünceli haldeydi.
Kurama narutonun  canının sıkıldığını anladı ve onunla konuşmaya karar verdi.
Ku: Hey naruto neyin var neden bu kadar düşüncelisin
Na: Korkuyorum kurama ya hinata beni kabul etmesse, belkide çoktan başka birini bulmuştur
Ku: dünyanın sonu değil ya o olmassa başkası olur çok takma kafaya
Na:Ama ben onu istiyorum biliyorsun
Ku: o zaman mızmızlanmayı bırak onun yanına git, hala şansın varsa denersin
Na:iyide nerde olduğunu bilmiyorum ki
Ku: aşk seni iyice mal etmiş, sage moduna geç çakrasını hisset
Na: haklısın, teşekkür ederim kurama
Ku:Hı hı neyse ben uyuyucam rahatsız etme beni ne yaparsan yap
Naruto sage moduna geçmişti şimdi çakrasını hissetmeye çalışıyordu chakrasini hissetti, çakrası köyden geliyordu, bu demektiki hinatanın görevi bitmişti .
Biran önce köye dönecekti ama hala endişeliydi hinatayı görmeyeli 9 ay olmuştu. Onu bu halde görse diğerleri gibi dalga geçer miydi.
Ama hayır hinata diğerleri değildi, narutoya herzaman nazik davranan kibar, güzel ,narin ,bir kızdı . Onu görmeyi istiyordu, ışınlanma jutsusu kullanarak  köye geri döndü.
Karşılaştığı manzara hiç hoş değildi, naruto sinirden kudurdu.

Sizce diğer bölüm ne olacak?
Bölümlerin uzunluğu iyimi ?

Yazım yanlışları için kusura bakmayın
Lütfen oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın

  SAVAŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin