Naruto irukayı ışınlanma jutsusu ile hastaneye getirdi. Hemşire narutoya oda gösterdi. Yavaşça irukayı yatağa yatırdı. O sırada doktor geldi. Narutaya dışarı çıkmasını söyledi. Naruto endişeli şeklinde kapıda bekliyordu. Ne olmuştu ki , son buluştuklarında hasta olduğunu ama iyileştiğini söylemişti yoksa yalan mı söyledi hala hasta mıydı. İyide neden yalan söylesin ki.
Naruto kapı dışında cirit atarken doktar odadan çıktı.
Do: iruka-san hayatının son günlerini yaşıyor ,bünyesi son derece zayıf o yüzden hastanede kalacak
Naruto doktorun dediklerini anlamadı.
Na:ne demek istiyorsunuz
Do:size bahsetmedi mı
Na : bana sadece hasta olduğunu ama iyileştiğini söyledi.
Do: üzgünüm ama yalan söylemiş, iruka san amansız bir hastalığa yakalandı, hastalık umduğumuzdan daha hızlı ilerledi. Çok fazla zamanı yok en fazla birkaç günü var.
Na: Nasıl yani o ölecek mi , neden tedavi etmiyorsunuz (bağırarak)
Do :elimizden gelen herşeyi yaptık.
Naruto doktoru kenara itti. Odaya girdi, kyubi chakra modunu açtı bütün çakrasını irukaya odakladı.
Kyubi çakrası iyileştirme gücü vardı onu iyilestirebilecegine inanıyordu . Çakra miktarını arttırdı.
Etrafa saldığı çakrayla hastanin içinde deprem olmuş gibiydi. Duvarlar çatlıyor, koca bina beşik gibi sallanıyordu .
Devam etseydi neredeyse hastaneyi yıkacaktı. İnonun onu arkadan dürtmesi ile durdu. İno onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Narutonun tek derdi irukaydı. Ama başarılı olamadı. Neden olamamıştı anlamamıştı. Kuramaya sordu
Na: kurama neden olmadı neden iyileşmedi senin çakran işe yaramadı
Ku: galiba hastalık uzun süredir olduğu için işe yaramadı
Naruto iruka başında diz çöktü gözlerinden yaşlar süzüldü.
Hastanedekiler ne olduğunu anlamak için kapıya yığılmıştı. Diz üstü çökmüş ağlayan narutoyu görmeyi kimse beklemiyordu . İno kapidakilerin hepsini uzaklaştırdı.
Yavaşça narutonun yanına gitti elini omzuna koydu, naruto gitmesini rica etti tek kalmak istiyordu.
Baygın halde ölüm yatağında yatan irukaya baktı, en son onunla kavga etmişti.
Köpek gibi pişmandı onun söylediklerini dinlememişti. Aksine sinirlenmiş ona bağırmıştı. Ne olurduki onu dinleseydi , en azından son kez birlikte ramen yeseydi.
Doğduğu gün ailesini, babası olarak gördüğü jirayyayı,şimdide ona abilik yapan irukayı kaybediyordu.
Neden herşey benim başıma geliyor diye düşündü. Uğursuz muydu, şansız mıydı hatta lanetli olduğunu bile düşündü. Onuda , abisi olarak gördüğü adamıda kaybetmek istemiyordu. Ama sadece birkaç günü vardı ne yapabilirdiki.
Herzaman kaybetmeye mahkum olduğunu düşündü.
Sabah gün ağarana kadar başında tek başına oturdu. Gelenler olmuştu ama hepsini reddetti, tek kalmak istiyordu . Belki uyanır diye bekliyordu.
Ama umduğu şey olmadı bağlandığı makineden ses gelmeye başladı. Kalbi durmuştu . Belkide 10 dakikadan fazla kalp masajı yapmıştı ama nafile geri dönmemişti. Doktor ve hemşireler narutoyu zorla irukanin üstünden aldılar.
Cenazesi öğlen defnedildi. Zaten katılan pek kişide yoktu. Nedeni köyün diğer ucunda çıkan yangındı .
5 adet ev yanmıştı yaralılar vardı. Boşta olan tüm ninja birlikleri oraya sevkedildi.
Zaten onunda naruto gibi ailesi yoktu. Naruto mezarın başında biraz oturdu. O oturturken onun öğrencileri olan arkadaşlarından birkaçı mezarı ziyâret ettiler. Narutoyla konuşmaya çalışmalarına rağmen cevap alamadılar. Naruto donmuş gibi duruyordu. Akşam olmuştu kimse kalmadı.
Karnının gurultusyla kendine geldi 3 gündür birşey yemiyordu. Irukanin ona küçükken söylediği şeyler aklına geldi. Aç kalma hasta olursun demişti.
Yavaşça zorla ayağa kalktı . Evine doğru gitti. Kapıyı açıp eve girdi.
Pekte eve benzemiyordu Zaten savaştan beri birkaç kez gelmişti eve. Çoğunlukla görevdeydi, boş zamanlarında dağ üssündeydi.
Evde heryer tozluydu ,duvarlar çatlamıştı çatıda bile delikler gözüküyordu.
Mutfak dolabının kapağını açtı. Hazır ramenleri tek iyi tarafı uzun süre bozulmamalarıydı. Rameni zorla yedi yatağa uzandı.Hinata açısından :
Naruto ona inandığını söylediğinde mutlu olmuştu . Ama hala üzgündü, kendi hatası olduğuna inanıyordu. Naruto gittikten 5 dk sonra kapı çalındı. Kapıdan hanabi girdi. Ablasının yanına geldi.
Ha: abla geçmiş olsun iyi misin
Hi: ben iyiyim ama ( gözünden yaş süzülerek) diğerleri iyi değil
Ha: olanları duydum, çakrani fazla kullanınca görüş yeteneğin azaldığı içinn görememişsindir.
Hi: ama sonradan bakınca diğer 2 tuzağı farkettim
Ha: üzülme hem kiba-niisan da senin suçun olmadığı söyledi
Ha: onlarında suçu olduğunu dikkatsiz davrandiklarini söyledi
Hi: ama eğer daha dikkatli olsaydım bunların hiçbiri olmazdı.
Ha: Neyse olan oldu artık yapacak birşey yok
Biraz birbirine bakıştıktan sonra
Ha:abla varis olarak babam beni seçmiş
Hi: biliyorum
Ha: bana kızgın mısın, yani ben istemedim
Hi: Hayır neden kızgın olayım ki, sonuçta babamın kararı hem sen daha uygunsun
Ha: beni desteklediğin için teşekkür ederim
Ha: bu arada narutoya çok kızgınım sen daha böyle olayı atlatmadan bide gelip senin bandını alıyor, onu gördüğüm yerde hesap soracağım gerçekten çok kötü biri
Hi: birincisi o senden büyük ona doğru hitap et
Ha: hıı neresi benden büyük boyu bile uzamamış
Hinata sinirlenmişti
Hi: boyu uzamaması seni ilgilendirmez, ikincisi naruto-kun kötü birisi değil aksine çok iyi, beni köylülerin elinden aldı, hastaneye bile o götürdü
Ha: Ne var bunda kiba-niisan yaralı olmasaydı oda yapardı. Hem madem o kadar iyi kalpli neden alın bandını almaya geldi, neden başka biri değilde o
Hi: hokage emretmiş hemde kendi elleriyle geri vereceğine söz verdi
Ha: neyse kiba-niisan burda oda seninle konuşmak istiyor gelsin mi
Hinata yorgundu bütün olaylar üst-üste geldi dinlenmek istiyordu bu yüzden kibayla konuşmak istemedi.Hemde hala aklına yatmayan konular vardı onun yaraladığını gözüyle görmüştü, hastanede olması gerekirken burda ne işi vardı. Narutoda onun gayet sağlıklı olduğunu söyledi peki üzerinde kanlar neydi.
Hi: yorgunum dinlenmek istiyorum o yüzden gelmesin
Ha: narutoyla koşmak için yorgun değilsin ama kiba-niisanla konuşmak için yorgunsun yani
Hi: bu seni ilgilendirmez şimdi odamdam çıkar mısın dinlenmek istiyorum
Hanabi homurdayarak odadan çıktı.
Kiba eskiden iyidi ama savaştan sonra değiştiğini hisseti sanki nasıl dese ona tuhaf bakıyordu buda hinatayı rahatsız ediyordu.
Sadece bakışları değil davranışları konuşmasıda değişmişti. Eğer takım arkadaşı olmadığını bilse ona yürüdüğünü düşünürdü.
Oda shinoyla bunu birkaç kez konuşmuştu. Shino onu uyaracagini söylemişti.
Hinata başı ağrıdı için düşünme işini sonraya bıraktı .Tam kafayı koyup uyuyactiki kapı yine çaldı. Kim geldiyse umrunda degildi. Uyuyacaktı.
Ama gelen hizmetliydi yemek getirmişti ,karnı çok açtı yemeğini yedi .
Artık karnı toktu rahat şekilde uyudu.
Sabah uyandığında saat 11.15 geçiyordu. Gerçketen uzun bir uyku çekmişti. Uzun zamandır bu kadar uyumamıştı. Kalktı lavobaya gitti. Ordan mutfağa geçti. Kendine kahvaltılık çıkartı. Kahvaltısını yaptı hala ufak tefek sıyrıkları vardı tam iyileşmiş sayılmazdı. Hâlâ sızlıyordu
Yatmak istemiyordu ama dışarıda çıkamazdı, hala dışardakilerden korkuyordu hemde babası izin veremezdi.
Ev büyük olduğu için geniş avlusu vardı. Hava almak için oraya çıktı.
Babası ile antreman yapan hanabiyi gördü. Küçüklüğünden beri babası herzaman hanabiye önem veriyordu.
Onu daha güçlü zannediyordu. Ama bilmiyorduki hinata küçük kardeşine vurmaya kıyamıyordu. Birazdaha onları izledikten sonra yerinden kalktı odasına gitti.
Aklı hala olaydaydı. Emindi orda tuzak olmadığına ama nasıl oldu patlama.
Düşünürken kapı çalındı, gelen hizmetiydi.
Hiz: Hinata-sama ilaçlarınızı getirdim.
Hi: teşekkür ederim
Hiz: Bide söylemek istediğim birşey var
Hi:tabi söyleyin lütfen
Hiz: akademide hocanız olan iruka-san sabah vefat etmiş
Hinata için bir şok daha
Hi: nasıl neden
Hiz:uzun zamandır hastaymış, sabah hastanede son nefesini vermiş
Hinata irukayı severidi. Sevmesinin bir nedenide irukanin narutoya olan ilgisiydi. Narutonun irukayı abi gibi gördüğünü biliyordu. Kendisi ile de akademide onunla çok ilgilenmişti. Üzülmüştü cenazesine gitmek istedi ,narutonun yanında olmak istiyordu. O hep zor zamanında benim yanımdaydı.
Hi: cenazesi ne zaman
Hiz:bugün öğlen defnedildi
Hi:babamdan izin alıp mezarına gitmek istiyorum
Hiz:babanızın haberi var ama gitmenize izin vermedi
Hi:ama neden
Hiz: birincisi hala yaralısınız ikincisi daha malum olay yeni oldu üzerinden biraz zaman geçsin.
Hi:Yalvarırım lütfen gizliden çıkmama izin ver en azından akşam çıkayım kimse görmez.
Hiz: babanız sizi bana emanet etti, kesinlikle ne olursa olsun dışarı çıkmanızı emretti. Eğer emirlere uymaz isem beni cezalandırır,lütfen bunu istemeyin
Hinata onu zora sokmak istemiyordu babası gerçekten katıydı. Sert cezalar veriridi. Hizmetli odadan çıktı.
Narutoyu yine yanlız bırakmıştı, bırakmak zorunda kalmıştı
Kafasını yastığa koydu son 1 haftada o kadar çok olay olmuştu ki artık neye saşıracağını neye ağlayacağını bilmez hale geldi. Kafası zonkluyordu. Çekmeden ağrı kesici çıkardı ve içti. Kendini uykunun tatlı kollarına bıraktı.Yazım yanlışları için kusura bakmayın.
Lütfen oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞ
Фанфикİlk kitabım narutonun çektiği acılar daha hiç ama sonunu kim bilebilir Naruhina best