İruka öleli 5 ay olmuştu. Naruto için çok zor 5 ay geçmişti. Kakashi onu yine saçma sapan görevlere tanımadığı anbularla gönderiyordu.
Hinatayı ziyâret etmeye defalarca kez gitmişti ama içeri almadılar. Her seferinde farklı bahaneleri vardı. Ya klan işleriyle yada antreman meşgul diyorlardı. Bu canını sıkıyordu hala suçsuzluğu açıklanmamıştı.Hergün gidip kakashiye dil döküyordu. Masum olduğunu ispatlamak için olay yerine bile gitmişti.
Farkettiği birşey var sanki patlama yerden olmamış gibiydi. Yukarıdan patlayan kağıt atılmış gibi görüntü vardı. Ama bunu kimseye ispatlayamadı.
Kakashi artık narutonun bu halinden gına gelmişti. Hergün tonla işle uğraşırken bide narutonun bulduğu ipuçlarını dinliyordu.
Ka:Naruto artık yeter git başka işlerle uğraş, anlaşılan verilen görevler seni yormuyor
Na: söz verdim onun masum olduğunu kanıtlayacağım ve alın bandını geri vereceğim
Ka:üzgünüm ama bu gidişle zor , hinata soruşturması bitmek üzere harhangi bir kanıt bulunamadı.
Na: hey kanıt buldum
Ka: bulduğun şeyler kanıt niteliğinde değil
Na : kanıt niteliğinde sadece siz görmüyorsunuz.
Ka:uzatma naruto yakında dosya kapanır, üzgünüm ama sözünü tutamayacaksın
Na: buda ne demek oluyor.
Ka: hinatayı kalıcı olarak ninjaliktan çıkarmak zorunda kalacağım
Na:asla böyle bir şey olmayacak , söz verdim ve sözümü tutacağım.Naruto hokage ofisini terk etti. Kakashiye ne olmuştu böyle, herzaman arkadaşlarına güvenmeyi ,takım çalışmasını ondan öğrenmişti.
Onun şu sözünü severdi. " kurallara çiğneyen çöptür ama arkadaşlarına terk eden çöpten beterdir.
Ama o adam gitmiş sadece kurallara göre hareket eden sıradan birisine dönüşmüştü.
Ramenciye doğru yol aldı. Rameni yedikten sonra köyde gezmeye karar verdi. Köylülerden bazıları o olay sonrası ( hinatayı hakaretten kurtardıktan sonra ) ondan korkmaya başlamışlardı. Oysa naruto sadece sevdiğini korumayı çalışıyordu. Küçük çocuklar bile onu görünce kaçıyordu, bu narutoyu rahatsız etsede pek umursamadı.Hinata için zorlu 5 ay geçmişti. Babası onun dışarı çıkmasına izin vermiyordu. Kaçmak istemişti ama başındaki hizmetliye verilecek cezadan korktuğu için kaçamadı
Vereceği ceza korkunçtu. Byakugan mühürlenip klan dışına atılmaktı.
Kendisi yüzünden başka birine böyle bir şey olmasını istemezdi.
Yanlızca 3 kez dışarı çıkabilmişti ondada babası peşine kibayi takmıştı.Hinata kibadan uzaklaşmak istesede babası yüzünden uzaklaşamıyordu.
Onunla antreman yapmaya zorluydu. Dışarı çıkmasında onunla izin veriyordu. Kiba hala aynıydı. Konuşması hal hareketleri dahada değişmişti, hinataya yakınlaşmaya çalışmasına rağmen hinata ondan uzak durmaya çalışıyordu.
Hinata dışarı çıktıkları zaman doğruca ramenciye gidiyordu narutoyu görebilmek umuduyla ama şansına orda yoktu. Hatta sırf kibaya katlanarak yolu uzatıp narutonun evinin etrafından geçiyordu ama yinede görememişti .
Görevde olduğunu varsayıyordu. Ama onu görmeyi o kadar çok istiyordu ki .Sırf dışarı çıkabilmek için hasta numarası yapıp hastayene gitmişti babası gene başına birisini dikmişti ama en azından bu kiba değildi .
Shizune nin yanına gitti konuşmaya ihtiyacı vardı. Shizune hazır gelmişken onu muayne etmeye karar vermişti. Sonuçta çıktıkları zetsu görevi kolay değildi. Defalarca yaralanmıştı , ama çoğu sadece basit yaralardı. Sadece bir kez ağır yaralanmıştı ondada zetsunun biri karnına tahta kazık saplamıştı neyseki anbulardan birisi deneyimli ve iyi sağlık personeliydi.
Hızlıca müdahale etmiş fazla kanama olmadan kazığı çıkarmıştı. Niyede her ihtimale karşı köye gidip 1 hafta dinlenmişti .
Shizune tüm testleri yaptı. Test sonuçları 1 saat içinde açıklandı.
Test sonucları çıkana kadar görevde olanları anlattı. Shizune onun masum olduğuna inanmıştı.
Test sonucları açıkladı ,herşey gayet normal görünüyordu birşey hariç
Shizune emin olmak için hinatayı muayne masasına yatırdı. Karnını açmasını istedi. Hinata endişelenmişti neden karnını açmasını istesin ki
Shizunenin dediğini yaptı karnını açtı. Ultrasonu karnında iyice gezdirdi shizune , birşey farketmiş olmalıydı ki yüzü asılmıştı.
Hinata bunu farketti.
Hi:shizune-san neyim var
Shi: hinata sana doğruları konuşacağım hatirlarsan zetsu görevinde karnından yaralanmıştın.
Hi:evet hatırlıyorum
Shi: saplalan kazık yumurtalıklara çok yakınmış buda yumurtalıklarına zarar vermiş
Hi: n-ne demek istiyorsunuz (gözünden yaşlar akarak) ama o zaman muayne eden hemşire birşeyim olmadığını söyledi emin misiniz.
Shi: maalesef hinata
Hi: yani ben çocuk sahibi olamayacak mıyım (hıçkıra hıçkıra ağlıyordu)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞ
Fanfictieİlk kitabım narutonun çektiği acılar daha hiç ama sonunu kim bilebilir Naruhina best