naruto vs toneri

190 18 12
                                    

Hinata uyanmıştı tamamen farklı biryerdeydi tonerinin kalesine geldiğini anladı. Hâlâ aklı narutodaydı onu sevdiğini söylemesine rağmen o toneri ile gitmişti. Kim bilir nasıl kalbini kırmıştı. Bide saldırıda umarım yaralanmamıştır diye dua ediyordu.
Hepsi hinatanın suçuydu. Ama gitmek zorundaydı.
Toneri gelmez ise hanabiyi öldüreceğini söylemişti. Bide üstüne hamura ruhunun ona söylediği sözler 'tenseigani yanlızca sen durdurabilirsin byagukan prensesi , dünyanın kaderi senin ellerinde'

Biraz sonra toneri hinatanın yanına geldi. Ona kaleyi gösterdi. Sürekli kendini öven şeyler söyleyip duruyordu ama hinatanın yinede tek düşündüğü şey narutoydu.
Toneri gözlerini dinlendirmek için odaya çıkacaktı
To: ben gözlerimi dinlendirmek için odaya çıkacağım sende dinlensen iyi olur yarın evleneceğiz
Hinata hiç-bir şey söylemedi. O odasına çıkınca hemen camdan atladı byakugan ile etrafı taradı ama birşey göremedi. Sadece biryer karanlık gözüküyordu oraya bakacaktı ama izlediğinden haberi yoktu.
Tenseigani bulmuştu çakrasını eline topladı çakra aslan kafası şeklini almıştı. Tenseigana en güçlü vuruşu yaptı birşey olmadı
To: hahaha gerçekten aptalsın onu yokedebilecegini mi sanıyorsun
Kuklar hinatayı yakalamıştı. Toneri göğüs kafesinin içine yeşil top seklinde çakra yerleştirmişti. Bu hinatayı tonerin kontrolü altına almıştı mecbur o ne derse yapıyordu.
Ertesi gün öğlen saatlerinde düğün için hazırlıklar tamamlanmıştı. Tam düğüne başlayacakları sırada sarsılma ile durdular. Biri kalkana vuruyordu

Naruto six pack moduna geçmişti. Çakrası ellerine odakladı. Bariyere vurmuştu. Ama sanırsa yeterli olmamıştı bu sefer tüm gücü ile kalkana vurdu kalkan kırılmıştı ama hemen kendini onarmaya başlamıştı.
Hızlıca içeri girdi içeri girer girmez çakra bombardımanına tutuldu. Etrafını çakrası ile sardı, kurama çakra pelerini benzeri yapı oluştu.
Sırtından 9 tane çakra kolu çıktı.
Kuramanın çakrasıyla beslendiği için onun yapabildiği herşeyi kendide yapabiliyordu ama aracısız olduğu için daha kolay kontrol ediyordu.

Yoğun çakra akışını hissetti ama önce toneri denen herifi durdurmalıydı. Doğruca kaleye gitti.

Toneri tekrar kalenin sallanmasıyla birinin kalkana saldırdığından emin oldu. Bütün kuklaları yönlendirdiği sırada kuklalardan biri bariyerin kırılıp içeri birinin girdiğini söyledi. Açıkçası toneri böyle birşey beklemiyordu.
Kalkan gücünü tenseigandan alıyordu. Kim bu kadar güçlü olabilir diye düşündü.
O sırada duvar parçalandı.
Naruto duvarı parçalayıp içeri girdi. Gördüğü manzara onu üzmüştü hinata siyah gelinlik içindeydi gerçekten evleniyorlardi.

Hinata narutonun geldiğini gördü ama jutsu etkisinde olduğu için kımıldayamıyordu . Elinden gelse haykıracaktı beni kurtar diye ama yapamıyordu. Sadece olanları izlemek zorunda kaldı.

Naruto tonerinin karşısına dikildi.
To: bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordum ama bu hiç-bir şeyi değiştirmez seni öldürüp hinata ile evleneceğim ve dünyanın sonunu getireceğim.
Na: ne yapacağın umrunda bile değil

Hinata bunu duymuştu üzülmüştü ama ona kızmaya hakkı yoktu onu sevdiğini söylediği halde başkasiyla evlenmeye gitmişti .

Naruto artık dayanamıyordu hinatayı o halde gördükçe sinirinden yerinde duramıyordu.

Toneri hemen el hareketlerini yapıp sage moduna geçti.
İkili arasında kafa kafaya kavga gidiyordu. Naruto hala çakrasını tam kontrol edemiyordu. Toneri bunu fırsat bilip eline aldığı gudama(siyah top) ile jutsu yapıp diretk narutoya saldırdı. Naruto kaçamayacağını anladığında elini siper etti.
Ama ikisinde beklemediği birşey oldu naruto jutsuyu emdi.
Naruto Tonerin şaşkınlığını fırsat bilip direkt saldırdı tek yumrukta toneriyi yüzlerce metre öteye fırlattı.
Tonerin başına gitti.
To: beni tek yumrukla yendin
Naruto umursamadı tonerin bağırtarak gözlerini aldı.
To: onlar benim gözlerim değil
Na: kimin
To: şu küçük hyuga kızının

Naruto doğruca hissettiği çakra kaynağına gitti.
Gerçekten muazzam çakra vardı ama çakra yanı sıra yaşam enerjiside hissediyordu. Tenseigan gerçekten ağırdı , çakra kolları ile kavradı doğruca tonerinin yanına gitti
To: sen nasıl ona dokunabiliyorsun ona sadece hamura soyundan olanlar dokunabilir.
Na : Bende hamura soyundanım
To: imkansız
Na: imkansız diye birşey yok, şimdi elimdeki bu güçlü şeyin ne olduğunu anlat
To: asla
Na: o zaman zor yoldan yapacağız
Naruto guadamayı eline aldı. Gudama keskin kılıç hâline dönüştü tonerinin direkt kolunu kesti. Toneri acı şekilde bağırdı
Na : hala anlatmayacakmısın yoksa diğer kolunuda keseyim mi
To: dur lütfen yapma anlatacağım
Na : anlat
To: o tenseigan ay halkının canını vererek oluşturduğu silah, ayı bile yerinden oynatabilir
Na: hmm gerçekten güçlü silah ona el koyuyorum.
To: buna hakkın yok
Na: kes sesini

Naruto birden yere çöktü kan kustu.
Ku: bedenin bu çakra için yetersiz
Na: ne yapmam gerekiyor
Ku: farkında değilsin galiba ama şuan bedenin gelişiyor mühür bozulduğundan beri .
Na: ama ben farklılık hissetmiyorum
Ku: içinde olduğum için hissedebiliyorum ,vücudun çakrana tepki veriyor hücrelerin deli gibi çoğalıyor ve sağ koluna bak
Naruto sağ koluna baktı biraz değişik duruyordu sanki uzamış gibiydi
Ku: kolundaki hücreler kendini yeniliyor
Vücudun gelişmeyi tamamlayana kadar benim çakramı kıllanmaya devam et senin çakranı kullanman şuanlik tehlikeli
Na : pekala tm
Ku: burdakileri ne yapacaksın
Na : çakranı kullanacağım

Naruto kuyubi moduna geçti 2 tane kage bunshin yaptı birini hinata ve hanabiye diğerini sakura sai ve shikamaruya gönderdi.
Ku: naruto bunshinlerin neden gözü ve kulağı yok
Na; daha fazla görmek ve duymak istemiyorum
Ku: tenseiganı ne yapacaksın
Na : fikrim yok
Ku: benim bir fikrim var
Kurama fikrini narutoya anlattı.
Na : boyle bir şey münkün mü
Ku: madarayı hatırla
Na : ne pahasına olursa olsun yapacağım

Hinataya giden kage bunshine hanabinin gözlerini verdi.

Hinata ve hanabi tonerinin yenilmesiyle jutsu altından çıktı. Hinata doğruca hanabinin yanına gitti. İki kardeş birbirine sarıldılar. Narutonun bunshini yanlarına geldi.
Hinata ne söyleyeceğini bilmiyordu ama kulakları ve gözleri olmadığını fark etti. Elinde ona göz uzatıyordu
Na: hanabinin gözleri
Hinata elindeki gözleri aldı ve hanabiye geri yerleştirdi.

Bunshin Naruto çakra kollarıyla hinata ve habiyi kavradı. Köye geri ışınladılar.

Naruto ve kurama konuşmaya devam ediyordu.
Ku: köyden almamız gereken birkaç şey var biliyorsun değil mi
Na : evet hadi gidelim

O sırada köyde:
Aydaki büyük patlama sonrası çok sayıda meteor ortaya çıkmıştı bazıları çok büyüktü.
Yaprak köyüne büyük bir meteor düşmek üzereydi. Meteoru yok etmek istediler ama olmadı . Tam meteor köye çarpacakken kuş cıvıltısana benzer ses duyuldu.
Meteora sanki yıldırım çarpmış parçalanmış gibiydi.
Kakashi parçalayanın sasuke olduğunu gördü.
Sa: o yokken köyü ben korurum

Kakashi sasukenin gelmesine sevinmişti. Sasuke boş gelmemişti yanında yaralı şekilde hiashide getirmişti.

Ertesi gün öğlen saatlerinde iki bunshin köye ışınlandı. Sakura shikamaru sai hinata ve hanabi köye gelmişti. Bunshinler görevlerini yerine getirdikten sonra kayboldu.

Hemen sasuke kakashi ve ino onların yanına gittiler narutonun nerde olduğunu sordular
Tam o sırada naruto kapıda belirdi.

Bol bol oy ve yorum yapmayı unutmayın

Güzel yorumlariniz için teşekkürler

  SAVAŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin