38

723 57 175
                                    

Bütün konuşmalar Türkçe olacaktır. Siz Almanca konuştuklarını düşünün. Ben Almanca yazmaya üşendim.

Denizden...

Hakim Yağız ve Çağan'ı dinlemişti. Alper bizimkileri o kızı öldürmek ile suçladı. Şimdi de o sözde kanıtlarını gösterecekti.

Hakim:Buyrun Alper Bey.

A:Teşekkürler. Öncelikle Yağız Kılınç ve Çağan Efe Ak'ı o kız çocuğunu öldürmekten dolayı suçlu buluyorum.

Hakim:Kanıtlarınız var mı?

A:Elbette.

Alper o pis sırıtışını takınmıştı. Bakalım bizi neler bekliyordu...

Al:Öncelikle şu ses kayıtlarını dinlemenizi istiyorum.

Leyadan...

Alper telefonundan bir ses kaydı dinletmeye başlamıştı. Bu onun sesiydi...Tuana'nın sesiydi...

Bu ses kaydında Tuana Alper'e Yağız ve Çağan'ın o çocuğu öldürdüğünü ve bunu polise söylememesi için onu tehtid ettiklerini söylüyordu. B-bu nasıl olabilirdi!?

Tuanadan...

Alper'in açtığı ses kaydını duyunca adeta şok olmuştum. Onunla olan konuşmalarımız böyle şeyler yokt- Şimdi anlaşıldı... Konuşmalarımızı kaydetmiş ve bu ses kaydıyla biraz oynamıştı.

İşte o an sahte kanıt oluşturmak için beni kullandığının farkına varmıştım...

(Alper boşuna senden o evde olanları istemedi Tuana... Alper o konuşmaları sahte kanıtlara çevirme derdindeydi...Çünkü Alper çok zeki ehehehehehehhehe.)

Alperden...

Hakim ve diğerleri buna inanmış gibi duruyordu. Deniz, Leya, Çağan ve Yağız ise şok geçiriyor gibiydi. Tuanacık da minik bir aydınlanma yaşamış ve sonunda onu sadece kullandığımı anlamıştı. Ama daha işimi bitirmedim...

Tu:Y-yok öyle birşey! Ben asla onunla böyle birşey konuşmadım Hakim Hanım!

Hakim: Ses kaydı öyle demiyor ama Tuana Hanım. Hem sahte ifade veriyorsunuz hem de beyefendiye iftira atıyorsunuz! Devam edin Alper Bey.

Tuana konuşup, kendini açıklamaya çalışmış ama hakim Hanım'ın güvenini kazandığım için hakim onu dinlemiyordu bile. Boşa çırpınıyordu.

Yağız ve özellikle de Çağan ona baya kötü bir şekilde bakmaya başlamıştı. Yani Tuana sayesinde bu sahte kanıtları elde ettiğim için mantıken Yağız ve Çağan, Tuana yüzünden hapise girmiş olacaktı.

Ben de planıma devam ettim.

Çağandan...

Tuana'nın bu yaptığını anlamaya çalışırken Alper yine boş durmamış ve bize bir kamera kaydı izletmeye başlamıştı.

Çok vakit geçmeden videodaki evin bizim kiraladığımız ev olduğunu ve oradaki insanların da bizler olduğunu anlamıştık.

Kameraların sahibi anlaşılmıştı. Alper yine bizim için planlar yapmıştı. Ve video devam ettikçe birşey daha farketmiştim.

Ç:Hakim Hanım, o görüntülerdeki gibi bir olay hiç yaşanmadı ama!

A:Ama görüntüler öyle demiyor Çağan. Siz o kızın katillerisiniz! Bu görüntüler ve ses kaydı da kanıtı!

A:Bak, Tuana'yı salonda tehtid ettikten sonra odasına gidiyor ve korkusundan polisi değil beni arıyor! Tuana ile konuştuklarımız da ses kaydında vardı!

𝙥𝙞𝙨𝙡𝙞𝙠.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin