32

848 69 170
                                    

Le:Tamam, bulalım ama şuan acayip yorgunum. Biraz dinlenelim. Ve şu güzel evin tadını çıkaralım. Geldiğimizden beri olaylarla uğraşıyoruz.

Y:Güzelim yine haklısın. Ama önce benimle iki dakika gelir misin?

De:Nereye gidiyorsu-

Y:Şuan değil Deniz...

...

Le:Neden buradayız Yağı-

Y:Güzelim, beni seviyor musun?

Le:Bu muydu?

Y:Evet ve bana cevap ver. Beni seviyor musun?

Le:Aslına bakarsan...

Y:Evet?

Le:Korkuyorum.

Y:Neyden?

Le:Sen bir katilsin çünkü! Sen bir gün hapise gireceksin! Senden ayrılacağımı bile bile, acı çekeceğimi bile bile seninle sevgili olmak...

Y:Ben seni kaybetme riski olmasına rağmen sevdim. Seni kaybetmemek için abine yakalanma riskini göze aldım ben! Kardeşime verdiğim sözden döndüm ben. Şimdi söyle bana, aşk risk alabilmek değil midir Leya'm?

Le:Leya'm mı?

Y:Evet. N'oldu ki?

Le:Güzelim demeni bekliyordum da...

Y:Sen bana "seni seviyorum" desen, ben sana ömrümün sonuna kadar 'güzelim" derim zaten.

Le:Der misin cidden?

Y:Şu ana kadar demedim mi? Şimdi de derim, daha sonra da...

Le:O zaman...Seni seviyorum.

Y:Vay be...Ben yine korkup gidersin diye bekliyordum.

Le:Risk almak lazım bazen.

Y:Senin için her riski alırım.

Le:Ben de...

Yağız dudaklarını Leya'nın dudaklarıyla birleştirmişti. Alper olmasa belki daha hızlı sevgili olacaklardı ama Alper olmasa ilişkileri şimdiki kadar güçlü olabilir miydi!? Evet, olamazdı...

...

Y:Gidelim mi güzelim?

Le:Gidelim egolu jojuk.

...

Deniz şezlongda sütünü yudumlarken Çağan ve Tuana ise havuzda yüzme yarışı yapıyordu. Leya ve Yağız ise el ele mekan- şaka şaka bizimkilerin yanına giriş yaptılar sjhwkwhkshsksh

De:Siz!?

Tu:Oha!

Ç:Barıştınız mı!?

Le:Eskiden sevgili değildik. Yani tam olarak barıştık denemez.

Y:Eskiyi s*ktir et. Önümüzde yepisyeni bir hayat var.

Tu:Alper gruba katıldı.

De:Deniz grubun açıklamasını "Deniz'e süt almayan giremez!" olarak değiştirdi.

Ç:Onu bunu bırakın da Deniz sen birşey demeyecek misin?

De:Neye?

Ç:LeyYağ olayına.

De:Leya neler olacağını az çok tahmin etmiştir.

Le:Abi ama b-

De:Sana her kararında destek olacağımı az çok biliyorsundur dimi Leya!?

Le:T-tabi...

Ç:Sen ciddi misin Deniz!?

De:Benim kardeşim aklı başında bir birey. Saçma kararlar vermez. Dimi benim canım kardeşim!?

Le:Evet ama sen biraz fazla iyimser gibisin. Birşey mi oldu?

De:Yooo...

De:Sadece markette %50 indirime girmiş olan 16'lı çikolatalı sütün sonuncusunu kaptım da...

Tu:Abimin rahatlığının sebebi anlaşıldı.

Ç:Ben de mi çıkma teklifi etsem acaba...

De:Haayııııııırrrr!

De:O başka güne.

Tu:Oha! Resmen sevgili olabilirsiniz dedi!

Ç:Deniz bugün iyi gününde.

Le:Yani yarın sıçtık anlamına geliyor bu.

Y:Tam olarak ondan...

Le:Eee biz de havuza girelim mi?

Y:Olur.

Yağız adlı kıvırcık şahıs sevgilisini kucaklar ve havuza atlarlar. Veee üstlerinde mayo yerine kıyafetleri vardı.

Tu:Yağız n'aptın beee...

Y:Valla eve girip mayomu aramaya çok üşendim.

Le:Harikasın yaa (!)

Denizden...

Çağan, Tuana, Leya ve Yağız havuzda takılıyordu. Leya ve Yağız ilişkisi sinirimi bozmuştu. Kardeşim artık bir katil ile sevgiliydi! Bu haberi bu kadar sakin karşılamamın tek sebebi bu durumun planlarımı baya bi' hızlandıracak olmasıydı...

...

Deniz bebeğim de planlar peşinde. Tuana'cık ilk planı erteledi. Ama onu plansız bırakmayacağım. Alper deseniz hep olan yapıyor. Yağız ve Çağan boşta. Ama bu durumun uzun süreceği konusunda söz veremem. Leyacık da bu duruma dahil. Anlayacağınız çok eğleneceğiz sizinle.

Bu arada konu bulamadım. Yani konu var ama hepsinin bir vakti var. Ve o zaman bu zaman değil. Buna hazır değilsiniz. O yüzden biraz ship ile devam edeceğiz. Zaten az bolüm kaldı. Merak etmeyin olaylara 3. Sezon devam edeceğiz. Hehehehheheh

Sizin için LeyYağ yazdım yoksa aklımda ÇağTu vardı.

Sınır

98 okunma

26 oy

115 yorum

🦧gAlğPcİ cEycEy gAlğP bıRakIĞp gİdEyOğ🦧

𝙥𝙞𝙨𝙡𝙞𝙠.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin