Jmenuji se Sylvia patřím do rodiny velkých a vážených lovců draků, mám i sestru jmenuje se Valkyrie a i když se tolik lišíme něco máme společné a to že nechceme jít z dospělými do boje proti drakům, každý týden sem léta smečka draků pod vedením jejich vůdce ten drak je natolik vzácný a silný že má na něj nárok jen samotný vůdce naší vesnice Mill. Viggo Grimborn náš vůdce se z naší rodinou nesnáší jelikož se schopnostmi mu vyrovnáme, když se stal vůdcem dal k našim stávajícím zákonům ještě jeden a to že každý občan vesnice musí v určitém věku zabít draka jeho rodině vhodné a pokud to nezvládne a přežije tak ho odvedou lovci lidí do nám neznámého místa a tam ho zabijou. Bratr mé matky se postavil Viggovi čelem a i když Viggo není tak silný jako jeho bratr porazil ho svým taktickým bojem ke kterému si vzal i svého bratra.
Viggova rodina naší vesnici vládne už po mnoho generací a přesto se nikomu nepodařilo ho svrhnout.
Asi se teď ptáte proč neodejdeme proč zůstáváme pod jeho vládou ? Odpověď je jasná mnoho rodin aby ochránili své blízké chtělo utéct všemi prostředky ale nikdy se to nepodařilo pokaždé je chytil, jedinou možností jak ochránit rodinu je zabít draka od Děsovce po Nočního běsa kteří jsou velmi zákeřní a tvoří velmi pevné smečky především běsové.Přišla jsem domů zavřela dveře a šla za sestrou do pokoje tou cestou mě zastavila matka a řekla
" Myslíš že zvládneš chytit a zabít draka ? Pokud si na to nevěříš utečete i ze sestrou my to potom už nějak zvládneme"
Odpověděla jsem" jistě že to zvládnu chytím Nočního běsa a před Viggem ho zabiju a už nám nic hrozit nebude! A slibuju že nastane den kdy naše rodina svrhne Grimborny a budeme tu vládnout my a ten pitomý zákon zrušíme!"
Pousmála se a řekla" pssst ať tě náhodou nikdo neuslyší, bylo by super svrhnout Vigga ale nikomu se to za ty léta nepovedlo a ani můj bratr to nezvládl"
Odpověděla jsem" půjdu za Viggem pro knihu draků abych se připravila na středeční útok draků ale nejdříve půjdu za sestrou"
Zastavila mě a řekla" Valkyrie není doma, šla pomoct na pole a až půjdeš za Viggem dávej pozor."
Obejmula mě a šla jsem z obavou za Viggem.
Přišla jsem dovnitř a řekla jsem" Viggo z dovolením bych si chtěla vzít knihu draků abych se připravila"
Odpověděl " posluš si vem si knihu draků a připrav se, jednoho dne skončí i ta vaše rodina, přeci znáš to přísloví ' trpělivost plody přináší ' "
Nikdo od Vigga nemohl očekávat nic dobrého ale když jsem odešla spadl ze mě strach a šla jsem si číst knihu alespoň že má sestra má ještě dva roky čas se připravit.
Když jsem knihu otevřela vykoukl na mě Nodrr Smrťák drak z trny které má na ocase ale pro naší rodinu nebyl vůbec nic, přetočila jsem na stránku pro lovce jako my byl tam Noční běs a jeho další různé varianty jako Bílý běs a jejich kříženci, následně Děsovci, Zářící draci, Plíživé Smrti, Vřeštící smrti, Běžci strašidelní a pak tam byly dvě prázdné stránky a to Smrtipěj a Skrill u obou bylo napsáno že tyto dva draci se nedají chytit a nemají slabiny. Smrtipěj zpívá dezorientovací píseň a své oběti zahrnují jantarem a pak je sní jen málo vikingů přežilo útok Smrtipěje a u Skrilla bylo něco podobného ale ten používá k zastrašení blesky které metá kolem sebe a je těžké ho zaměřit. Oba byly velmi krásní na obrázku a představila jsem si jak jsem je oba porazila nebo je použila proti Viggovi. V tom přišla sestra a zeptala se" Co to děláš? "
Odpověděla jsem " podívej na ty dva draky, kdybych je ovládla mohla bych potom zabít Vigga a naše rodina by vládla vesnici"
Odpověděla" sestro opravdu moc pěkná představa ale to se nikomu nikdy nepodařilo a navíc jak by si je chtěla ovládnout ? A kde by si sehnala Smrtipěje ? Ten žije na svém ostrově a i když by si tam jela což ti nikdy Viggo nepovolí to může jen jeho rodina a lovci lidí tak by tě stejně tak na deset kilometrů před jeho ostrovem omámil a ty by si mu tam přišla jako snadná večeře. Nemysly na takové blbosti mysli na rodinu když nezabiješ blbého běsa nebo Děsovce tak tě lovci odvedou a mě s tebou jelikož Vigga nezajímá že mám mít zkoušku až za dva roky!"
Chápala jsem její strach, byla noc a podívala jsem se na bouřkové mraky a uviděla při záblesku proletět draka, ihned jsem běžela pro mini katapult a při dalším záblesku jsem vystřelila a pak jsem uviděla jak něco letí dolů do skal poskočila jsem radostí a řekla
"mám Nočního běsa !! A za pět dní ho před Viggem zabiju".
Bylo ráno a já vyletěla jako blesk k místu kam spadl, v ruce jsem měla dýku a pomalu šla po stopách tam kde byly polámané stromy a rýhy v zemi. Když jsem tam došla nemohla jsem uvěřit že jsem chytila draka po kterém Viggo tak touží Skrilla, já chytila Skrilla a za několik dní ho před jeho zrakem zabiju ale ještě předtím si ho prohlédnu.
Tak to je nová kniha a první kapitola
A co si zatím myslíte ?
Jinak doufám že se kapitola líbila a uvidíme se u nové
boron111
ČTEŠ
DRAČÍ JEZDCI - DRAGON RIDERS
FanfictionZabíjení draků ve vesnici Mill je normální ale existuje zákon který poukazuje nad smrtí či životem. Pokud nezabiješ draka vhodného tvé rodiny můžeš očekávat smrt od lovců lidí, zde neexistuje ne! Najde se někdo kdo vůdce porazí a změní život ve ve...