7. Kapitola

21 4 3
                                    

Když nastala zima, na ostrově nebyl pomalu nikdo aktivní jelikož foukal silný vítr sněžilo a bylo neskutečné chladno, pořád jsem přemýšlela na Darga a jezdce co tam musí zažívat se svými draky v takové zimě ale i tak jsme museli být ve střehu.
Má první zima v jiném domově, samodřejmě že tu dny nebyly jen chladné a plné sněhu a silného větru ale taky i dny kdy jsem z Akelou vylezla ven a prolétla celý ostrov samodřejmě ne na dlouho a i tak nebyl alespoň neustále zavřený u mě v domě či ve své stáji jako pomalu každý drak. Je pravda že draci v tuto dobu hodně spí a nejsou aktivní ale v některých případech se Akela vyjímal.

Zima už byla pomalu u konce, sníh roztával a už nebyly tak chladné dny a   tak se mohl Darg z jezdci vrátit, když přiletěli byla jsem tak šťastná že jsou všichni v pořádku, usmála jsem se na Darga a objala ho a řekla

" Jak se máš ? A co Sněžní přízraci ?

Odpověděl " po tom dlouhém odloučení a té neskutečné zimě je mi zase dobře, a Sněžní přízraci úžasný draci i když ze začátku vypadají strašlivě tak takový nejsou."

Řekla jsem" jsem ráda že jsi zpátky že jste všichni zpátky a teď si běžte všichni odpočinout."

Pomalu jsem šla na výběžek skály a dívala se na oceán v tom jsem zahlédla loď prvně jsem si myslela že to v dálce je nějaké zvíře či drak který odpočívá na hladině ale opravdu byla to loď. Ihned jsem to oznámila jezdcům a ty se dali do pohotovosti, draky kteří neměli žádného jezdce se odváděli do připravených stáji pro takové to případy. Já, Akela a Liry z Jopi jsme opatrně letěli k té lodi ze vzdálenosti ve které nemůžou útočit šípy a když jsme se dostatečně přiblížili uviděli jsme draka, Noddra se svým jezdcem kteří byly mimo, kývla jsem hlavou a přistáli jsme na té lodi prohlíželi jí a řekla jsem

" Ta loď patří lovcům, ale lovcům vyšším v úrovni Vigga je dost možné že je to i jeho loď a jeho člověk."

Liry řekla " Sylvie podívej, jsou po útoku a navíc nevypadá na lovce draků a taky ten Noddr, myslíš že kdyby byl lovec že by toho draka nechal žít ? "

Odpověděla jsem" já nevím......., ano asi máš pravdu ale mám z toho špatný pocit. Liry vem jeho jezdce a já vezmu toho Nodrra a dej ho na ošetřovnu a nechte hlídat musíme zjistit co je zač než mu ukážeme ostrov, draky, zbraně a než zjistí náš plán na zničení Vigga."   

Kývla hlavou a vraceli jsme se, jeho draka jsem dala do stáje a poslala k němu lékaře. Následně jsem přišla za Dargem a řekla

" Určitě o tom víš, před hodinou jsme našli jezdce z jeho drakem, nevím proč ale mám z toho špatný pocit prostě když jsem ho viděla nepřipadal mi jako jezdec ale spíš jako lovec, chtěla bych tě požádat zda půjdeš semnou aby sis udělal vlastní názor."

Řekl" jistě že s tebou půjdu odpočívat mě nebaví."

A tak jsme vyrazili, když jsme tam dorazili on ležel v posteli a byl vzhůru
řekla jsem

"Neboj, jsi už v bezpečí jsi pod mou a jeho ochranou a tak se ti zeptat kdo jsi a co se ti stalo? "

Odpověděl " jsem Krill z Jižní vesnice a lovci mě chtěli odvést za vzpouru tak jako skoro celou vesnici ale já se jim vytrhl a vzal loď a utekl jsem."

Odpověděla jsem" dobře odpočiň si přijdeme později."

Když jsem odcházela Darg poznal že semnou není něco v pořádku a zeptal se

" Co se děje Sylvie ? "

Odpověděla jsem " kdyby tě našli jezdci a věděl si že máš draka a zeptali by se tě na cokoliv co by si řekl jako první ?"

Odpověděl " no kde je můj drak a zda je naživu."

Řekla jsem" přesně, to bych udělala i já, on není jezdec on je jen spěch od Vigga, ale musíme se k němu chovat normálně ale z opatrností jelikož bude chtít získat informace pro Vigga, zásadně se nesmí dozvědět o našem vztahu k sobě a mém jménu a dávat pozor kam chodí navíc nebylo ti divný že se objevil před začátkem přípravy na boj ? Teď musíme počkat a dělat že žádný boj neplánujeme."

Odpověděl " Sylvie, vím co Viggo nám všem udělal a chci to stejné jako ty ale možná že se v něm pleteš nechci se ho zastávat ale dej mu šanci, buď velkorysá."

a pousmál se

Řekla jsem " dobrá tedy, vezmu si ho nastarost ale i tak uvědom jezdce na tuto možnost že není to za co se vydává."

Odpověděl " to je samozřejmé."

Pořád jsem se toho pocitu nemohla zbavit pořád mě užíral, šla jsem tedy za ním a řekla

" Přijel si sám ? Nebo s tebou na lodi ještě byl ? "

Odpověděl " Ne nebyl jsem sám, byl tam Sir to je můj drak kde je ? Vy jste ho nenašly ?"

Odpověděla jsem" v klidu Krille máme tvého draka, byla to jen zkouška víš kolik škůdců nám sem lovci posílají, mnoho a právě proto taková menší zkouška, pojď provedu tě po náměstí"

Procházeli jsme náměstím směrem ke stáji kde je jeho drak a říkala jsem

" Tohle je naše náměstí, tam máme svůj chrám a tady něco jako zábavní centrum"

Následně jsme došli k soše Moona mého prvního draka

Řekl" co je toto za draka ? "

Odpověděla jsem tohle je Skrill velmi silný a nebojácný drak tak jako my proto jsme si ho vybrali jako symbol."

Odpověděl" v naší vesnici koluje pověst o dívce která ovládla Skrilla ale pak jí v její vesnice odvedli lovci a zabili a toho Skrilla jejich vůdce Viggo. Nevím zda je to pravda či jen povídačka na zastrašení ale pokud je to pravda a mohly by se vrátit mrtví chtěl bych se s ní setkat."

Odpověděla jsem" to je pro dnešek vše, pro tvou bezpečnost dám před tvůj dům hlídky jsi tady několik hodin a chci aby si byl v bezpečí, omlouvám se ale mám ještě hodně práce ale tady Caysey tě velmi rád zavede k tvému drakovi."

Nastal večer a jako vždy přišel Darg a já mu řekla své pocity ze setkání z Krillem.

Odpověděl " Viděl jsem ho je komunikativní a společenský. "

Řekla jsem" dneska když jsem si s ním povídala připadalo mi že mě chce nějak chytit a skoro se mu to povedlo když začal povídat o dívce ze Skrillem která kvůli tomu drakovi zemřela a kdyby to šlo chtěl by se s ní setkat, chtěl mě napálit a kdybych to nezjistila řekla bych mu to."

Odpověděl" netrap se, pokud ti není dobře v jeho přítomnosti, na výcvik z jeho drakem si ho vezmu já a teď si odpočiň uvidíme si zítra. "

Byla jsem ráda že mě alespoň trochu ujistil ale i tak se toho pocitu nemůžu zbavit je to opravdu mnou nebo je v něm něco na co mě můj instinkt upozorňuje.

Tak další kapitola další vyjde tak jako vždy 😉

boron 111




DRAČÍ JEZDCI - DRAGON RIDERS Kde žijí příběhy. Začni objevovat