Konečně byl ostrov na dohled, když Akela přistál seskočila jsem z něj a běžela do nemocnice kde stála i Armyna běska. Když jsem tak vlítla zastavila mě Army a nechtěla mě pustit dál bránila jsem se, křičela a trhala se jak to šlo a za každou cenu jsem se chtěla dostat za ním. Následně mě chytili i další jezdci a odvedli ven. Celkem šest jezdců mě drželo ale i tak jsem jim dávala práci aby mě udrželi v tom vyšla Army a řekla
" Sylvie, uklidni se je sice vážně zraněný ale žije a ty mu teď moc nepomůžeš sám mě požádal abych tě nepustila dovnitř, máme zraněné jezdce i draky postarej se o ně, neboj Dargovi už hůř nebude"
Odpověděla jsem" chci ho vidět, prosím nebraň mi !"
Odpověděla" dobře tak pojď"
Když jsem ho viděla byla jsem tak šťastná že žije řekl
" Vidím že tě nikdo neudržel ale přeci máš teď jiné starosti, co naši jezdci a draci. Já budu v pořádku ale Limi byla zraněná."
Odpověděla jsem " Jsi můj svět a musím vědět co s tebou je, neboj všichni už dostávají lékařkou péči."
Usmál se a řekl " Sylvie viděl jsem umírat osm našich jezdců a když jsem viděl že tě Viggo dostal nemohl jsem tě v tom nechat, když jsem bojoval jeden z lovců mě bodl sice jsem si to obvázal ale i tak to krvácelo a když mi bylo nejhůř a Limi už nemohla chtěl jsem umřít u tebe ale když si mi řekla abych to nevzdával našel jsem v sobě sílu o které jsem nevěděl a nechtěl tě zklamat a nechat tě tady."
Odpověděla jsem" Dargu, jsi můj svět a bez tebe by skočil."
Odpověděl" Byla si už ve své vesnici ?"
Odpověděla jsem " ne, na to je dost času celý rok jsem tam nebyla a ty z jezdci a draky jste pro mě přednější."
Odpověděl" chtěl bych si tě vzít, chci abychom už byly navždy spojený a chci aby u toho byla i tvá rodina a aby se svatba konala ve tvé vesnici"
Zcela šťastná jsem kývala hlavou a
Odpověděla jsem" ne Dargu, svatba se bude konat tady, zde v našem domově, a pokud budou naši příbuzný chtít tak je sem přivezeme."
Nastala noc a osm lodí bylo připraveno na moři, osm našich jezdců zemřelo při boji a tak osm z nás si připravilo zapálené šípy a vystřelili je na ty lodě když shořeli řekla jsem
" Jezdci osm našich přátel, jezdců a milovníků draků zemřelo kvůli Viggovi ale jak víme Viggo za to zaplatil a teď jsou vesnice volné, vláda lovců skočila a tak jsme pomstili všechny mrtvé co zabili lovci či Viggo ale to není vše co vám chci říct, dnes mě také Darg požádal o ruku a bude se konat svatba vím že teď pro někoho zbytečná informace ale domluvili jsme se že na počest zemřelých
jezdců se to bude tady konat."Gustav se podíval na všechny jezdce a řekl
" Bude nám ctí aby jsme měli vůdce a vůdkyni"Usmála jsem se a šla se podívat na zraněné draky.
Někteří na tom nebyly moc dobře a někteří jen odpočívali.Uběhla doba a Darg byl v pořádku a jelikož jeho a má vesnice ještě neměla dá se říct nového vůdce rozhodli jsme se že my dva z pár dalšími jezdci tam poletíme.
Ze samou radostí jsem se pořád dívala na Darga, řekl
" nevím jaké to tam bude proto jsem řekl ať si vezmeme zbraně a brnění, když jsem odcházel ve vesnici vládla zlost a dravost na draky a nevím zda to bude i teď, navíc můj otec vedl vesnici a poslouchal Vigga, nevím jaké je to teď když ho naši jezdci odvedli do vězení za zločiny proti drakům."
ČTEŠ
DRAČÍ JEZDCI - DRAGON RIDERS
FanfictionZabíjení draků ve vesnici Mill je normální ale existuje zákon který poukazuje nad smrtí či životem. Pokud nezabiješ draka vhodného tvé rodiny můžeš očekávat smrt od lovců lidí, zde neexistuje ne! Najde se někdo kdo vůdce porazí a změní život ve ve...