3. Kapitola

51 5 9
                                    

Vzala jsem klacík a začala vysvětlovat co a jak budeme a co je náš plán

" Náš plán, lovci touží po informacích kde a jakou slabinu má drak a jelikož zde každý ví že jsem "ovládla" Skrilla budou tuto informaci chtít, řeknu jim že pokud mě pustí řeknu jim informace až sem ten lovec vejde sebereme mu klíče a všichni utečeme a půjdeme osvobodit draky zdržím je aby jste měli čas a potom půjdu pro Smrtipěje...."

V tom mě přerušila Lira a zeptala se

" Proč Smrtipěje ? Ty nevíš jak jsou nebezpeční mají píseň která dokáže všechno živé dezorientovat a také nic o nich nevíme"

Odpověděla jsem " Smrtipějové jsou velmi silní draci ale tento Smrtipěj půjde k Viggovi pokud ho neosvobodím, a také pokud by jsme ho vycvičili jeho píseň by potom nepůsobila na nás a ani na draky a jeho mocnou píseň by jsme použili na lovce a tím bychom je zničili ! Ale zpět k plánu, až osvobodím Smrtipěje a vy budete na svých dracích poletíme na ostrov který není na mapě, ukázal mi ho Moon jelikož on chtěl abychom jen my dva žili na tomto ostrově, tam si uděláme základnu a budeme krok po kroku postupovat k poražení Vigga a jeho lovců. Možná vám to přijde jako nerealistický plán ale nic jiného není."

Všichni souhlasili a připravovali jsme se.
Když se to povedlo a měli jsme klíče postupně všichni šly osvobodit draky lovci po nás střílely šípy a chtěli zabránit útěku, když jsem klíče dostala já a běžela k Smrtipějovi stali tam čtyři lovci řekla jsem

" Pokud mě pustíte k tomu Smrtipějovi nic se vám nestane jelikož za chvíli přiletí přátelé z draky které jsme osvobodili !"

Divně se podívali a začali útok Smrtipěj nevěděl co se děje ale nakonec zjistil že nejsem lovec a svým ocasem je smetl, otevřela jsem box a sundala Smrtipějovi nahubek pohladila na hlavě a řekla

" Doufám že mi věříš, pojď se mnou postaráme se o tebe"

Sedla jsem na jeho krk který měl plný jizev a letěli na dostřel šípů a čekaly na ostatní.
Doletěli jsme na ostrov a Smrtipěj si lehnul a já začala ošetřovat jeho zranění po chvilce přišel Gustav řekl

" Jak je na tom ?

Odpověděla jsem " mohlo by mu být i hůř ale vyléčí se a co ostatní jsou v pořádku ?"

Řekl" ano všichni jsou v pořádku nikdo kromě tvého Smrtipěje není zraněn máte mezi sebou krásný vztah po tak krátké době, ale přišel jsem z jinou věcí a to tou že mám strach Silvie, strach že nás najdou a zničí i z draky, musím ti poděkovat zachránila si nás ale pokud jdeme po lovcích a Viggovi nepozná tě ? Nebylo by dobré si tento náš ostrov nějak pojmenovat aby z nás i samotný Viggo měl strach sice jsem ho neznal jako ty osobně jen z vyprávění ale jaký byl co od něj můžeme čekat ? "

Odpověděla jsem" chápu tvůj strach i když to tak nevypadá i já ho mám, a chceš tedy vědět něco o Viggovi dobrá. Viggo je profesionální lovec draků má rodina a ta jeho bojovali o vůdcovství ve vesnici a jelikož matčin bratr byl prvorozený měl právo se utkat ale on to prohrál Viggo hledal a dělal věci aby naší rodinu zničil a když jsem se narodila já čekal celých sedmnáct let na tento den aby mě mohl poslat pryč, je velmi chytrý, geniální a bez zaváhání by zabil celou vesnici je velmi obávaný a lovci z něj mají respekt i jeho vlastní bratr se ho bojí jak jsem zmínila má bratra ten tak chytrý není ale je velmi silný oni dva tvoří dvojku která se nedá porazit jedině ze zad draka který jim bude hrozit smrtí. Doufala jsem že je z Moonem porazíme a ovládneme vesnici a změníme pravidla pro život
Žádný zákon že když nezabiješ draka musíš být odveden lovci, a ani lovení draků když to jsou úžasná stvoření, oni nepoznali Moona kdyby ano věděli by že to byl drak který by chránil i ty kteří mu ublížovali a vidíš toho Smrtipěje on mě vzal na svá záda a to jsme se znali jen několik minut a byl ochoten mě snést, jak jsem říkala ukončíme vládu lovců a nastane vláda milovníků draků."

Po měsících práce na ostrově byla základna hotová všech dvacet jezdců ze svými draky se postavilo před sochou Skrilla a já z Akelou ze svým Smrtipějem jsme oznámili jméno naší základny Ochránci draků. I tak jsme jí ještě vylepšovali a připravovali pro zachráněné draky naše domy měli zcela jiný styl nebyl ani lovecký a ani vikinský, pokaždé když jsme posílali skupiny jezdců na průzkum oblasti neříkali jsme hodně štěstí jak se to říkalo u lovců ale pro draky - navždy ! Naše základna obsahovala něco jako palác či rádcovský dům, chaty, nemocnice pro draky a lidi, stáje a mnoha dalších částí ale to nejhlavnější bylo vězení a hnízda draků do kterých jsme házeli lovce které jsme chytili na lodích z dalšími lidmi kteří odmítli zabít draka a čekali jsme kdy nám Viggo pošle zvěda na základnu jelikož jsem si na sto procent jistá že už o nás ví a něco chystá. Naším dalším cílem je Viggova loděnice kde se setkává z dalšími lovci draků a předávají si je  řekla jsem

" Jezdci, další cíl je Viggova loděnice každý měsíc tam přijíždějí lovci z různých souostroví a mění si tam draky je velmi důležité zaútočit včas né brzy a ani pozdě proto tam pošlu Liru, Silir a Vetu kteří z nás mají jediní Noční běsi kteří jsou těžko polapitelní v noci, každý druhý den se tam poletíte podívat a něco zjistit kdy to bude a co se tam právě dělá a připravuje"

Odpověděli" to není problém Sylvie poletíme ještě dnes s tvým povolením."

Odpověděla jsem " leťte a buďte opatrní, Pro draky - navždy !"

Následně jsem se otočila na Vall a řekla

" Hlídku odteď nebude mít jen jeden ale dva pro větší bezpečnost, Akela nedokáže ochránit ostrov po celý den i noc a neexistuje aby si jen ty Vall a Cayseyi měli hlídku a střídali se, Vall udělej seznam hlídek zahrň všechny včetně mě a podle ní se budeme řídit výjimka bude pokud dvojce bude na misi, odteď to bude čím dál tím více nebezpečnější jelikož tuhle válku může vyhrát jen jedna strana."

Když porada skončila šla jsem do svého domu a přiletěl i Akela řekla jsem

" Ahoj, jsou všichni draci v pořádku ? A co ty jak se máš ? "

Opřel o mě svou hlavu a zazpíval svou oblíbenou melodii

Přišel Darg a řekl " co potom ? Když porazíme lovce rozdělíme se nebo zůstaneme zde na ostrově ?"

Odpověděla jsem" vy jste má rodina my jsme Dračí jezdci a navždy zůstaneme spojeni, naše moto Pro draky - navždy !
Mám sestru ani nevím jak na tom je zda žije či ne a zda jsou mí rodiče v pořádku. "

Zeptal se " a Lovili draky ?

Odpověděla jsem " ano, z donucení má matka zabila jen jednoho draka a můj otec bezpočet a má sestra možná taky loví draky, už odmala jsme byly odlišní a jako malé jsme se dohodli že nepůjdeme do boje proti drakům že proti nim nebudeme bojovat ale poté byla jako všichni ostatní čest rodiny především a nějaký drak jí byl jedno, vím že si myslí že jsem mrtvá a bude pro ně šok až před nimi přistanu a sesednu ze zad draka tak mocného jako je Smrtipěj, ani nevím zda mě přijmou jako dračí jezdkyni ale i tak budeme tu všichni žít společně ze svými draky a ze svou rodinou pokud samozřejmě budou chtít vycházet z draky. A co ty ? "

Odpověděl " já a Limi jsme se potkali když jsem utekl z ostrova žil jsem sám tolik měsíců z Limi z mým Běžcem strašidelným, poté se ostrov začal potápět a letěli jsme hledat nový ostrov kde by jsme žili ale chytili nás lovci a odvedli tam kde jsme se všichni poznali, mí rodiče si užívali zabíjení draků a chtěli abych si to užíval i já pohádali jsme se a řekl jsem jim že draky zabíjet nebudu a tak mě poslali na moře na malé lodi a zkroskotal jsem na tom ostrově kde žila Limi, uviděl jsem v ní sám sebe a sblížili jsme se, já se domů nevrátím můj domov je tento ostrov, tyto lidé, a má Limi."

Příběhy svých jezdců jsem prožívala a zjišťovala jsem že můj život pod Viggem nebyl nic, že jsem se měla ještě dobře ale teď se to změní a jak řekl Viggo
" tohle je událost na kterou nikdo nezapomene " 
Tak ani já ne !



Doufám že se vám třetí kapitola líbila a budu ráda za každý komentář 🙂

Další kapitola vyjde zítra kolem této hodiny  😉

boron111

DRAČÍ JEZDCI - DRAGON RIDERS Kde žijí příběhy. Začni objevovat