5. Kapitola

33 7 14
                                    

Vylekaně jsem vyběhla ven a rozhlédla kolem sebe a řekla

" Vy dva hlídejte zbrojnici a my dva půjdeme do stájí"

Běželi jsme co nejrychleji k Akelovi když jsme tam přiběhli naštěstí byl Akela v pořádku a byl pod dohledem pak přišel Gustav a řekl

" Podívej co jsem našel, listy o Smrtipějích, má zde slabiny Smrtipějů i nějakou píseň která napodobuje tu Smrtipějí, podle toho co je tu napsané ta píseň dokáže omámit draky včetně i Smrtipěje to znamená....."

A odpověděla jsem " to znamená že nechce zabít Akelu ale chce ho ovládnout a použít proti ostatním drakům" klesla jsem hlavou dolů i hlasem pak jsem se podívala na nejbližší jezdce a řekla

"odveďte všechny draky z ostrova včetně Akely já tady zůstanu a utkám se ze svou sestrou"

V tom mě za rameno chytil Darg a řekl

" Jsi zraněná, nejsi ještě připravená na boj zůstanu tady a pomůžu ti "

Odpověděla jsem" ne děkuji ale nemůžu ohrozit další jezdce běsněním mé sestry utkám se s ní v chrámu Ochránců draků, neboj budu v pořádku a teď běž! leťte na vedlejší ostrov."

Šla jsem za Akelou dala na jeho roh ruku a řekla jsem

"Leť s nimi, teď a tady nejsi v bezpečí budu v pořádku a vrátím se pro vás."

Kývla jsem hlavou na Darga a on z jezdci a draky odlétal na vedlejší ostrov. Dívala jsem se jak pomalu mizí za horizontem. Následně jsem vešla k sobě domů pro svou katanu a pomalu šla do chrámu Ochránců draků, když jsem vyšla poslední schod Valkyrie už na mě čekala řekla

" Chytrý tah poslat pryč všechny draky a jezdce, vždycky jsem tě jako starší sestru brala za vzor chtěla jsem být jako ty ale zjistila jsem že to čeho chceš dosáhnout nemá ve světě místo! Dračí jezdci padnou a zvítězí lovci a vše bude jako předtím"

" Valkyrie ! poslouchej můžeš být jako já pojď se postavit po mém boku přeci tohle nikdy neskončí draci a lidé budou neustále mezi sebou bojovat a pokud chceš aby byl klid a mír ve vesnicích jako já jedinou možností je porazit Vigga, to Viggo zabíjí mnoho lidí. Ať už se rozhodneš jakkoliv chci předtím vědět proč si chtěla omámit Akelu"

Odpověděla " Viggo mi říkal že se na to zeptáš. Tobě nebylo divné že jsem se nechala tak snadno chytit ? To všechno byl plán Vigga který se povedl dostala jsem se až sem a toho tvého draka stejně až to tady skončím, ovládnu písní, píseň která uklidní i ty nejagresivnější draky a pak jim můžeš říct a udělat cokoliv ten tvůj drak by mohl povolat všechny draky v souostroví a pak by jsme je všechny zabili. Ale to ty nikdy nepochopíš !"

Vytáhla svůj meč a začala semnou bojovat věděla jsem že to pro jednu z nás špatně skončí. Nebyla jsem dobrá v boji a tak jsem uskakovala z jedné strany na druhou a používala další předměty k obraně následně jsem sestru ochromila a dala jí svou zbraň ke krku a řekla

" Nech toho, vzdej se ! Tu sílu kterou máš můžeme společně využít a né využívat na sebe." 

V tom mi pěstí dala několikrát do rány od šípu a hodila o zem, ležela jsem na zemi a neměla sílu se už ani zvednout, Valkýrie vzala mou zbraň do ruky a začala si jí prohlížet a řekla

" Úžasná zbraň vždycky jsi pro ně měla slabost ? A jak si jí krásně vyzdobila šupinami Smrtipěje"

Přibližovala se ke mě já se přetočila na bok a měla obrovský strach klepala jsem se jako nikdy předtím položila jsem hlavu na zem a přivřeníma  očima jsem se na si dívala v tom jsem uslyšela melodii Akely, vrazil tam roztáhl křídla a začal na Valkyrii vrčet ta plná strachu pustila mou katanu a začala zpívat tu píseň, Akela přestal vrčet a zatáhl křídla a šel k ní pomalu blíž, když tu píseň dozpívala Akela jí chytil a hodil na druhou stranu místnosti a plivl po ní jantar. Zavřela jsem oči a cítila jsem jak si Akela ke mě lehl.

DRAČÍ JEZDCI - DRAGON RIDERS Kde žijí příběhy. Začni objevovat