8. Kapitola

19 4 3
                                    

Když mi do domu dorazilo sluneční světlo a já vstala zjistila jsem že tu Akela není, oblékla jsem se a šla jsem se podívat ven, když jsem otevřela dveře Krill si hrál z Akelou, přišla jsem k němu a řekla

" Akelo bála jsem se o tebe když si nebyl u sebe v pelíšku."

V tom mě přerušil Krill a řekl

" Prosím nebuď na něj naštvaná omlouvám se že jsem odvedl ale je tak rozkošný a co je to za druh draka?"

Odpověděla " je to Smrtipěj jediný Smrtipěj na ostrově a můj přítel, a kde máš svého draka ? Máte mít dneska trénink pokud chceš být dračí jezdec nesmíš zanedbávat výcvik."

Otočila jsem se a řekl" a jak se jmenuješ mé jméno znáš ale já to tvé nevím."

Odpověděla jsem" jsem Sylvia, teď když už víš mé jméno přejdeme k tvému drakovi kde je ? "

Odpověděl" vím a chápu že si nezasloužím tvou důvěru a že můj drak my není tak věrný jako třeba tvůj ale já nepatřím k lovcům."

Odpověděla jsem" o tomto tématu si popovídáme někdy jindy ale teď pujdeme do stájí."

Když jsme tam vešli jeho drak nebyl v pořádku řekla jsem

" Co se mu to stalo ?"

Procházela jsem kolem něj a uviděla v jeho misce na kousky natrhaného úhoře zcela naštvaná jsem zakřičela

" Jak někdo mohl dát Noddrovy jídlo pro Smrtipěje či Tajfumeranga"

Ihned jsem šla za Sili a řekla

" Ve stájích pro nemocné draky je Noddr který dostal jídlo pro toho Tajfumeranga který nestihl se zazimovat jak je možné že ho dostal ten Noddr ?"

Odpověděla " ale Sylvie já to osobně donesla a dala jsem to jídlo správně Nodrr dostal kousky kuřete z lososem a ten Tajfumerang úhoře z treskou a zbytek draků normální stravu, věř mi neudělala jsem chybu přeci proto jsem od tebe dostala tuto pozici."

Řekla jsem" pokud jsi to dala správně tak někdo úmyslně přehodil jídla."

Vyrazila jsem rázným krokem ven a zavolala radu do Chrámu na projednání chtěl semnou jít i Krill a já mu řekla

" Tam můžou jen vybraní jezdci, omlouvám se, vím jedná se o tvého draka ale tam prostě nesmíš ale neboj projednání se dozvíš jako všichni ostatní na náměstí."

Když jsem vešla dovnitř začala jsem mluvit

" Děkuji moc že jste se sešly tak narychlo a nechali práce, ale toto je velmi naléhavé. Někdo včera vyměnil jídlo draků a tím ublížil Noddrovy drakovi Krilla...."

V tom mě přerušil Gustav a řekl

" A nemohla je vyměnit stává se to a ve stáji máme po zimě hodně draků"

Odpověděla jsem" byla jsem za ní a ona mi řekla že jídlo dala správně a já jí věřím"

Darg řekl " jestli to tak je dal bych upozornění pro jezdce aby si dávali pozor kdo kolem jejich draků chodí a dávali jim jíst u sebe doma a dávali je do stájí když to bude akutní."

Kývla jsem hlavou a řekla " souhlasím, Gustave vyhlaš to prosím všem a tomu Noddrovy dávejte léky proti účinkům."

Když všichni odcházeli řekla jsem Dargovi

" Pořád se nemůžu zbavit pocitu že to byl Krill, jeho drak ho naprosto neposlouchal a svedl to na to že je nervózní z ostatních draků a když sis ho dneska měl vzít na trénink jeho drak dostal k večeři úhoře."

DRAČÍ JEZDCI - DRAGON RIDERS Kde žijí příběhy. Začni objevovat