9 Kapitola

28 6 14
                                    

Když se Krillem došli ke mě a drželi ho u země, podíval se na mě a řekl

" Sylvie je pozdě! Viggo už všechno ví a zničí vás"

Odpověděla jsem " to už je jedno, ať už ví cokoliv ať už válka dopadne jakkoliv zda prohrajeme či zvítězíme tebe už nic nezachrání"

Otočila jsem se na Gustava a řekla

" Odveď ho do dračího hnízda tam kam patří všichni lovci a zrádci !"

Když ho odváděl řekla jsem

" Jezdci jak jste slyšeli, Viggo k nám poslal zvěda který uspěl a dal mu informace které potřebuje, proto zítra zaútočíme na jeho hlavní sídlo, do vesnice Mill kde pocházím. Naletíme tam a porazíme Vigga jeho bratra a lovce kteří mu sou oddaní."

Akelovi i ostatním drakům už bylo dobře a já si jako teď každý připravovala zbraně, a zbroj tentokrát jsem své brnění udělala z Břitošvihových šupin a na ozdobu přidala ve velkém množství Akelovi šupiny, následně jsem ze šupin Vřeštící smrti udělala brnění i Akelovi kvůli šípům.
Byla noc, nemohla jsem a tak jsem vyšla ven a Akela mě následoval sedla si na kraj útesu do trávy podívala se na Akelu a řekla

" Akelo, zítra poletíme do boje to pro tebe není nic nového, ale chci ti říct že kdyby si měl možnost jak porazit lovce včetně Vigga nebo by byly jezdci a draci v ohrožení neohlížej na mě a udělej to."

Zavrčel na mě a svým ocasem mě praštil a odvrátil pohled řekla jsem

" Promiň, omlouvám se, když jsem napjatá napadají mě nesmysly nikomu se nic nestane a všichni se vrátíme domů v pořádku"

Vstala jsem a šla k domu a Alie se zeptala " proč nespíš ? "

Odpověděla jsem" nějak nemůžu usnout víš čeká nás velká bitva a ty z Willem zůstanete tady jelikož nemůžete po hlídce letět do bitvy a potřebuji tu někoho kdo se tu postará o draky když všichni jezdci budou pryč."

Odpověděla " to né v té bitvě bude potřeba každý jezdec a my to už nějak zvládneme, navíc zůstanou tu lékaři"

Odpověděla jsem " ne, trvám na tom."

Kývla hlavou a řekla" děkujeme"

Pomalým tempem a divným pocitem jsem šla ke svému domu vešla jsem dovnitř a děsivým pohledem se podívala na stěny a po několika krocích jsem došla k posteli sedla jsem si a po pár minutách si lehla a usnula.

Sluneční svit mě probudil, oblékla jsem si své brnění i Akelovi jsem ho dala a všichni jezdci už netrpělivě čekali na náměstí, když jsem pomalu šla k náměstí šel mi naproti Darg řekl

" My to zvládneme budem po tvém boku"

Odpověděla jsem " děkuji moc"

Podívala jsem se na všechny jezdce, nasedla na Akelu a letěli jsme směr k vesnici Mill k mé rodné vesnici a Viggově hlavnímu sídlu.
Když jsme byly poblíž byla tam hromada jeho lodí on na nás čekal a my se vrhli na ně a začali ničit první lodě. Netrvalo dlouho a zbyly už jen ty nejvíce opevněné v tom jsem zahlédla Silir jak letí a proti ní letí šíp zařvala jsem

" Pozor Silir!"

I Akela střelil jantar aby šíp zachytil ale nepovedlo se mu to a Silir padala do vody, letěla jsem pro ní ale Viggo mě i z Akelou chytil sítí a přitáhl na svou palubu, přišel ke mě i z lovci a řekl

" Nemůžu tomu uvěřit, ta tajemná jezdkyně a vůdkyně Ochránců draků je Sylvie, ani Krillovi  jsem nevěřil a ona to byla pravda ty si měla být dávno mrtvá a mezitím si mi dávala rok zabrat škoda že to dnes skončí bral jsem tě za vhodného protivníka, víš koho mi bude nejvíce líto ? Tvého partnera Darga že ? Že se tak jmenuje ?"

DRAČÍ JEZDCI - DRAGON RIDERS Kde žijí příběhy. Začni objevovat