Dzieciństwo

76 3 4
                                    

Sal Pov

Cześć, jestem Sal Fisher i mam 4 lata, mieszkam z moimi rodzicami w New Yersey, jutro kończę 5 lat i mam nadzieję że moi rodzice przygotują dla mnie coś fajnego, mój tata bardzo często się na mnie denerwuje bo według niego nie wyglądam na chłopca i każe mi ściąć włosy, mój wygląd rzeczywiście nie kets zbyt chłopięcy, ale mojej mamie to nie pszeszkadza, mówi, że dzięki temu jestem uroczy UwU.
Wyglądam tak:
Jestem bardzo niski, nawet jak na swój wiek, powinienem być trochę wyższy.
Mam włosy krure sięgają mi do początku szyi, są trochę za długie, ale nie przeszkadza mi to
Z twarzy zdecydowanie bardziej przypominam dziewczynę, jest ona trochę pyzata i dziewczęca, lubię ładne ubrania, nawet te dla dziewczyn. Na mojej twarzy na policzkach widać trzy piegi z obu stron.

(powinien być bardziej pyzaty, ale rysowalam to na szybko dop

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


(powinien być bardziej pyzaty, ale rysowalam to na szybko dop. Autorki)

Chciałbym, aby mój tata pokochał mnie takiego jakim jestem :(

Larry Pov

Czssc jestem Larry Johnson, mam 5 lat, juto kończę 6
Mieszkam z moją mamą i babcią w Nockfell, moja mama nie rozmawia ze mną od kiedy mój tata nas zostawił, nie wiemy gdzie ani dlaczego odszedł, ale nie ważne co by teraz nie robił dalej go kocham, w końcu to mój tata :')
(nie chce mi się opisywać wyglądu Larrego, jak ktoś oglądał gameplay albo grał w grę to wie mniej więcej jak oni wyglądali, jeśli chodzi o Sala narusowalam Go, bo jego twarz w grze była trochę zamazana dop. Autorki)

Sal Pov

Diane- mama sala
Henry- ojciec Sala

Siedzę sobie w okoju i próbuje narysować cokolwiek innego oprócz tych patyko-ludzi

Diane: Sal, chodź na chwilę ^^

Sal: już idę mamo!

Gdy poszedłem do kuchni, z której wolała mnie moja mama, zobaczyłem obok niej jakichś innych ludzi, jeden z nich był dość wysoki, miał blond włosy, niebieskie oczy i inną karnacje ode mnie i mojej mamy i taty, drugi- mniej więcej o 2 lata ode mnie starszy- też miał blond włosy i ciemniejszą skure od nas, w przeciwieństwie, do - podejrzewam, jego ojca- miał brązowe oczy, nie wyglądał na chętnego do rozmowy ze mną,ale i tak się odezwałem.

Sal: cześć, jestem Sal a ty?

???: T-Travis.... Ile masz lat??

Wyglądał na dość przestraszonego, ale nie wiedziałem dlaczego

Sal: mam... W sumie to można powiedzieć że 5 lat, bo jutro tyle kończę a ty?

Travis: w-w takim razie, j-ja mam 7 '^'

Sal: nie bój się ^^
Nic Ci nie zrobię, więc dlaczego się boisz?

Travis: n-nie ważne...

Sal: no ok...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Witam, mam nadzieję że książka się przyjmie, chciałabym poinformować że ten fandom ożywa, i nie umze zbyt szybko ^^

Sally Face | Fanficrtion | Sallary//już (nie) zawieszone//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz