Heloooo, ben geldimm hoş geldinnnn dediğinizi duyar gibiyim hayır daha yazmam gerek iki kurgu daha var ama ben kendimi buraya yazmaktan alı koyamıyorum.
Bol kahkahalı bir bölüm ile geldim herzaman ki gibi. Henüz nesliyle tanışmadınız ve o meşhur sedat henüz ortalıkta yok. Ama az çok tahmin ediyorsunuzdur ya siz. Sizi gidi hınzırlar sizi.
Şoraya bir galp sizi seven yüreğime satır aralarına yorum atmayı unutmayın.
Tamam tamam hadi bol kahkahalı okumalar çiçeklerim öptüm 💋
Yukarılardan bir ses geliyor ama ne olduğunu henüz çözebilmiş değilim. Rüya olabilir ama rüya olsa bu kadar net duyar mıyım hem ben hiç rüyamda böyle ses duymadım ki. Bi yerlerden tanıdık geliyor bu ses lan yoksa evde biri mi var ha siktir işte şimdi sıçtım kesin eve biri girdi kalk kız kaniş güvesi seni. Anca fosur fosur uyu zaten hayır gece kim diyor sana geç saatlere kadar telefonla uğraş ah aptal kafam ah.
Hayır hangi aptal benim evime girer onuda bilmiyorum ki evimde sağlam bi ben varım yani. Neyi çalmaya geldin kardeşim. Ses kesildi gitti heralde dicem ama hırsız olsa bu kadar çabuk gider mi ya Allah Allah ya.
Değişik valla. Şuan evde çıt yok kapı kapanmadı pencere sesi gelmedi demek ki hırsız değil. Aha tekrardan geliyor lan bu Bayhan evet Bayhan bu ahh tabiki Bayhan başka kim olacak canım Bayhancım sana sonsuz saygılarımı sunuyorum ve en sevdiğim vurdum duymaz şarkını alarm sesi yapan aklımı bipbiplim yani.
Hayır hangi akla hizmet en sevdiğim şarkıyı zil sesi yaparım ki? Zaten bir miktar aklım vardı oda şuan yaptığım sorgu suâl sayesinde azaldı. Zaten bana ancak yetiyordu. Alarmın mide bulandırıcı sesini kapattım hayır hayır sakın üzülme Bayhancım seni hâlâ çok seviyorum mide bulandırıcı olan sen değilsin bu saatte beni uyanmaya zorlayan hayat ve pislik patronum.
Boyu devrilesice dicem de o boy devrilecek gibide değil ki mübarek hayır neyle beslemişler anlamıyorum ki ben olsam beslemem gerçekten israf. Defolu bence ürün hatası başka açıklaması olamaz böyle oksijen israfı olan insanların başını benim patronum çekiyor. Yerden bitme lağım faresi kılıklı mesmursuz Dara efendi. Boşuna demiyorlar valla mabadı göklerde olanın beyni yerlerde olur diye.
Bu adamın annesi o gün bey başım ağrıyor dese şuan ben, sabahın daha baykuşun bokunu yemediği saatinde adama sövmezdim. Karga mıydı yoksa ay ne bilim amaaan. Bende bana zahmet olmazsa hani mabadımı kaldırıp daha hazırlanıp işe gitmem gerektiğini kendimi tokatlayarak hatırlatayım.
Bu eller acaba bugün kaç kişiyi daha tokatlayacaktı. Arsız Dara zaten günlük dayak kotasını doldurmadan eve de gitmiyor. Illa hergün benden bi kaç posta dayak yiyecek. Valla ne kendisini ne annesini severim ama Babası valla kral adam. Bey amca sağolsun bana iş veren olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CESUR VE ÇİRKİN
HumorGözlerini güneş ışığıyla açmak isteyen ben alarm sesine en sevdiğim müziği koyup lanet ede ede en sevdiğim şarkıdan olmaya başlamıştım herşey o gün başlamıştı yağmurdan kaçarken Sedata tutulmuştum. Ne acıdır ki döve döve yeri gelince söve söve yere...