נקודת מבט שיר
״אויש נו אתה סתם עצבני״ אמרתי מורידה את נעליי ״אני לא סתם עצבני.״ הוא אמר מדגיש את המילה סתם. ״טוב רוי מה שתגיד״ התיישבתי על הכורסא כשהוא מולי מוזג לעצמו סוג של אלכוהול לכוס הקבועה שלו מהבקבוק שהיה על השולחן הקטן בסלון.
מעצבן אותי העונש שלו. זה ממש לא פייר. הגיע לה. ואני בטוחה שאם הוא היה במקומי הוא גם היה מרביץ לה. משחק לי אותה. אבל אין בעיה. גם אני יכולה לשחק את המשחק הזה.
״ליק-״ הוא אמר בשקט בטון מתוסכל כשהוא מעביר את ידו על מצחו בנואשות וקטעתי אותו ״אני לא רוצה לשמוע אותך.״ צעקתי עליו.
הפעם זה באמת לא פייר. היא זו שאמורה להיענש חתיכת כלבה מסכנה.״מה עשית לה הפעם רויקלה״ קול גברי אמר מדלת הכניסה. הסתובבתי לראות מאיפה בא הקול וראיתי אותו. גלעד!
״גלעד!!״ צעקתי רצה וקופצת עליו כך שרגליי כרוכות מסביבו והוא מחבק אותי במחיצה ומסתובב במקום
״אויש ליקי איך שהתגעגעתי״ הוא אומר תוך כדי שאני עליו. ״חודשיים!״ אמרתי יורדת ממנו ״חודשים שלא ראיתי אותך!״ נתתי לו בוקס בחזה
״כן אני יודע היו לי הרבה סידורים אבל הנה חזרתי.״ הוא אמר וחייך אליי והחזרתי לו חיוך רחב.
גלעד הוא החבר הכי טוב של רוי. והחבר הכי טוב שלי.
״מרגש מאוד בלה בלה הולכים״ רוי אמר מתקרב אלינו ולוקח את גלעד ״רגע! לאן אתם הולכים?״ שאלתי. אני עדיין מתרגשת מזה שהוא פה. ״לסידורים.״ רוי אמר בקול קר
״לא שאלתי אותך אז אל תענה לי״ החזרתי לו עצבנית. אמרתי לכם שאני יכולה גם לשחק במשחק הזה.
״מה עשית לה הפעם?״ גלעד שאל את רוי באכזבה. אפילו הוא יודע שהוא אשם. עוד לפני שהוא שמע מה קרה!
״היא צעקה והתחצפה למורה שלה אז אמרתי לה שהיא נשארת בבית עד להודעה חדשה.״ הוא אמר לגלעד
״למה צעקת על המורה?״ גלעד שאל אותי המום ״כי היא התנהגה לא יפה״ אמרתי משלבת ידיים ״היא אומרת שהיא התנהגה לא יפה רוי״ גלעד אומר לרוי מסתכל עליו בהרמת גבה אחת ״אה כן? תן לי לבדוק רגע עם הביצה הימנית שלי אם זה מעניין אותה. לא.״ הוא אמר בציניות והוסיף ״ביי״ ומשך את גלעד משם.
״אתה תחזור ואני כבר לא אהיה כאן!״ צרחתי בזמן שהוא הולך.
״את מוזמנת לנסות חצופה קטנה!״ הוא המשיך ללכת עד שנעלם משדה העין שלי.נגיד אלה הקטעים שאני לא סובלת. אבל הוא עוד יתרכך.
אני מתיישבת בחזרה בכורסא ומשחקת בפלאפון.״ליקי?״ שמעתי קול גברי מדבר אליי הסתובבתי לראות מי זה וראיתי את עידו. רצתי אליו ונישקתי אותו.
אני אוהבת את עידו. באמת אוהבת אותו. הוא האהבה הראשונה שלי. הוא הגבר הראשון שאהבתי אהבה רומנטית אמיתית.
YOU ARE READING
Hurting love
Romanceאני ליהי מזרחי. כן. ממשפחת מזרחי המפורסמת. האימפריית פשע הכי גדולה וחזקה בעולם. השם מרתיע טיפה לא? אז כן, יש ממה להירתע.