ישבתי שם, עם ראש מושפל, משהו כמו שלוש-ארבע שעות. לא העזתי לקום. להראות את הפנים שלי אחרי דבר כזה. הדמעות לא הפסיקו לרדת לי והמחשבות רק התרוצצו לי בתוך הראש. בחיים לא הרגשתי ככה.
רוי העניש אותי הרבה פעמים. אבל זאת הפעם הראשונה שהוא עושה משהו כזה חמור.
מסביבי נוצרה שלולית של דם. חלק מגבי וחלק מידיי. העוזרות ניסו להתקרב אליי אבל העפתי כל אחת מהן.
לא יכלתי לתת להן להסתכל עליי אחרי זה. אחרי ההשפלה הזאת. הוא הפך אותי לקטנה. כזאת קטנה.אבל אולי זאת אני אשמה. שהבנתי את זה מאוחר מידי. שלידו אני תמיד אהיה קטנה. זה התפקיד שלי.
״ליקי״ שמעתי קול קורא לי. עדיין לא העזתי להרים את ראשי ״ליקי מה קרה?״ הקול שאל בדאגה מתקרב אליי ויושב לצדי ״מי עשה לך את זה?״ זיהיתי את הקול אבל לא יכלתי להוציא מילה.
הוא הרים אותי על ידיו בצורת כלה ועלה לחדרי כשאני עליו. ״את מוכנה להסביר לי מה קרה?״ גלעד שאל. המשכתי לשתוק. לא יכלתי להסתכל עליו.
״טוב אני אנקה אותך. תספרי לי אחכ מה קרה״ הוא אמר והלך. איך אני יכולה להסתכל עליו בעיניים? ולהגיד לו שאח שלי הכה אותי? הכה אותי בגלל שאהבתי מישהו שהוא לא הוא. איך אני יכולה לעשות את זה?
הוא חזר אחרי כמה שניות עם ערכת עזרה ראשונה והתחיל לחטא את המקומות הפצועים ולחבוש את ידיי ולשים מין פלסטרים כאלה על גבי. לא אשקר. שרף לי. אבל זה כאפס על איך ששרף לי לפני כמה שעות.
הוא אמר כמה דברים שלא הקשבתי להם ככ. הייתי תקועה בתוך הבועה של עצמי. הייתי חייבת לעשות משהו. לכתוב משהו.
״דף ועט״ אמרתי פתאום בקול חלש ״מה?״ הוא שאל ״ת-תביא לי ד-דף וע-עט״ אמרתי מגמגמת בקול שבור.
הוא רץ להביא לי דף ועט החזקתי אותם עדיין לא מסתכלת עליו. ״צ-צא״ גימגמתי והוא מילא את בקשתי ויצא.
התחלתי לכתוב. לא הפסקתי לכתוב. בכיתי תוך כדי.
היד שלי כאבה מהלזיז אותה הודות לרוי שחתך את מפרקי ידיי אבל לא הפסקתי, הייתי צריכה את זה.
לכתוב זה פשוט מוציא את כל הרגשות שלי. אם יש דבר אחד שעוזר לי. זה לכתוב שירים. ואני צריכה להגיד על זה תודה כל יום לפסיכולוגית שלי. תודה על זה שנתנה לי אתה רעיון שהציל את החיים שלי ככ הרבה פעמיים.סיימתי לכתוב את השיר אחרי שעה. קיפלתי אותו יפה ושמתי על השידה של חדרי. כל גבי שרף מללכת אך לא רציתי לתת לזה להשתלט עליי. כי כאב זה דבר נשלט. ככה דור תמיד אומר לי.
אם דור היה פה....
השעה הייתה תשע בערב אבל הייתי עייפה יותר מתמיד. עליתי למיטה ונשכבתי לישון. על הצד ככה שלא כאב לי יותר מידי
״עידו יפה שלי״ אמרתי מלטפת את פניו ״אני אוהבת אותך״ המשכתי להגיד ונישקתי אותו נשיקה קצרה ורכה. ״גם אני אוהב אותך ליקי שלי״ הוא אמר.
YOU ARE READING
Hurting love
Romantikאני ליהי מזרחי. כן. ממשפחת מזרחי המפורסמת. האימפריית פשע הכי גדולה וחזקה בעולם. השם מרתיע טיפה לא? אז כן, יש ממה להירתע.