5-stitches

212 24 7
                                    

בפרק הזה יהיה קטע של שיר אז מומלץ לשמוע את השיר תוך כדי הקטע🙂

אני מתעוררת בבוקר במיטה של רוי רואה שהוא לא לידי. היום יום שישי כך שאין לימודים ולכן הוא לא העיר אותי.

אני בטוחה שהוא עדיין כועס אבל רוי הוא בן אדם שעולה לו הפיוז ככ מהר ואז הוא נרגע. אני לא חושבת שמה שעשיתי היה לא בסדר. לא חושבת שזה פשע להתאהב. אבל אני לא הולכת להתווכח איתו על זה כי אני לא יודעת למה אבל בטוח יש סיבה למה הוא לא רוצה שאני אהיה עם אף אחד.

החלטתי לקום מהמיטה וברגע שאני מתרוממת אני מרגישה כאבים חזקים בגב

אני נאנקת טיפה עד שמצליחה להתרומם. אני לא אחת שכאב משפיע עלייה. אני אתמודד איתו עד שהוא יחלוף.

אני יורדת למטה וסורקת את הבית רואה שרוי לא פה.

מוזר. בטח כלל הוא פה בימי שישי.

אני הולכת למטבח לקחת לי מים ופה ושם צועקת את שמו של רוי או גלעד לראות אם הם פה.

תוך כדי שאני מוזגת מים אני שומעת קול מוכר קורא בשמי ומבהיל אותי ״ליהי״ אני שומעת ומסתובבת בבהלה לכיוון הקול.

״עידו?״ קראתי בשוק. שמחה לדעת שהוא עדיין חי. רצתי אליו וחיבקתי אותו לא אכפת לי מהכאב שאני מרגישה כרגע אבל הוא בחר להרחיק אותי ממנו ולנתק את החיבוק שלנו

״מה קרה? מה הוא עשה לך?״ אני שואלת אותו בדאגה

״הוא הולך לסמן אותי.״ נתקפתי הלם. ״הוא הולך לסמן אותי והכל בגללך.״ רגע מה?

רק למשפחה שלי יש את היכולת לסמן מישהו. וביכולת הזאת לא משתמשים הרבה.

כשבן אדם מסומן זה יותר גרוע מלמות. זה מין סימן בצורת משולש על המצח שנתון באמצעות צריבה בברזל רותח שמראה שהוא מסומן וכל בן אדם שרואה אותו יכול לעשות בו מה שהוא רוצה חוץ מלהרוג אותו. והבן אדם המסומן? לא יכול לעשות כלום בנוגע לזה.

כאשר מי שסימן את אותו בן אדם מסיים את ימות חייו ומת הבן אדם המסומן על ידי אותו בן אדם שמת מסיים את זמנו כמסומן וחוזר לחייו הרגילים.

המשולש זה בגלל שאנחנו 3 ילדים. אני רוי ודור. בכל דור במשפחה שלנו הסימן תלוי בכמות הילדים של הבן אדם שכוח הסימון אצלו.

אבל עכשיו בגלל שהוריי מתו הכוח הזה ניתן לנו. רוי עד עכשיו סימן 13 אנשים דור 7 ואני 0. כך שכרגע יש רק 20 מסומנים בכל העולם.

״בגלל שפיתת אותי. הכל בגללך! הכל באשמתך!״ הוא המשיך להטיח בי דברים לא נכונים. ״סליחה?״ שאלתי לא מאמינה

״בגללי?״ המשכתי לשאול בהלם עוצרת אחרי כל משפט כזה ״אתה מתחרט על זה שהיית איתי?״ שאלתי אותו מפחדת לשמוע את התשובה שלו.

Hurting love Where stories live. Discover now