Jane
Prišla som na internát. „Kde si bola, že o tom neviem?" „Určite bola s frajerom a nám o tom nepovedala." Povedali to so smiechom ale ja keď som počula slovo frajerom nahrnuli sa mi slzy do očí, utiekla som do kúpeľne a zavrela za sebou. V hlave mi išlo ako Grace vstúpila do miestnosti. „Ahoj Nick, chcela som sa ťa opýtať, že prečo si mi nenahlásil, že odchádzaš a vlastne prečo si odišiel?" „To ťa nemusí zaujímať." „Čo ak zaujíma?" Strčila ho na gauč a sadla si naňho. Začala ho vášnivo bozkávať. On ju ale odstrčil zo slovami: „Hrabe ti?!! Najskôr s tvojou bff po mne zazeráte a teraz chceš so mnou jebať? Máš iné prepináky." Pozrel na skriňu a naše oči sa stretli, posunula som sa viac dozadu ale pri tom som o niečo zavadila a spadlo to. „Čo to bolo?" pobozkal ju..... v tom sa niečo vo mne zlomilo. Mala som chuť plakať aj kričať ale nezmohla som sa na nič iné len utiecť. Bozkával ju tak, že si ani nevšimla, že som tam. Potichu som odišla a utekala som uplakaná na internát.
Toto mi celé behalo hlavou. Moje zadumanie prerušilo otváranie dverí. A: „Čo sa deje, stalo sa niečo a ak sme ťa urazili tak prepáč." J: „My sme to tak nemysleli len sme nevedeli kde si bola." Nevedela som či im mám povedať pravdu o mne a Nickovi, no skôr to, že som doňho alebo si niečo vymyslieť ale tak kamarátkam som nechcela klamať a tak som im všetko povedala. A: „Tebe jebe?!!" Ako neviem či ma viac nasralo to, že mi to až teraz hovoríš alebo, že si sa doňho buchla." J: „Neziap na ňu tak, láske neporučíš ale tak zas hej máš pravdu musíme ti to z tej hlavy dostať doriti von." „Nie baby ďakujem po dneskajšku to už je von." J: „No podľa tvojho výrazu súdim, že nie je." A: „Súhlasím. Mám nápad zapíšeme ťa do ZUŠky či ako sa to volá a zapíšeme ťa na gitaru tam sa ti uľaví." „Super nápad." Nemohla som im odporovať už boli rozhodnuté a tak aspoň sa naučím niečo nové.
O týždeň neskôr
Môj prvý deň v ZUŠke. Ani som si nemyslela, že ta gitara bude taká ťažká. Keby som vedela, že to hovädo budem zo sebou ťahať každý týždeň tak babám poviem nie ale tak čo už. Prišla som do vnútra. Miestnosť bola malá, pár stoličiek a dosť. Bola som tam prvá a tak som si sadla a čakala kým niekto príde. O 5 minút tam vošiel vysoký chalan s hnedými vlasmi a na môj vkus celkom pekný. Ako som sa naňho pozerala pozrel sa aj on na mňa. Ja som hneď sklopila zrak a priznávam začervenala som sa. „Však sa ma neboj, nehryziem." Sadol si vedľa mňa a ja som sa usmiala. On mi úsmev opätoval. „Moje meno je James a tvoje blondy?" „ Ja som Jane" „Takže blondy má tiež meno." Začervenala som sa keď znova povedal blondy. „Koľko rokov chodíš na gitaru?" „9 ty?" „Ja iba rok ale to musíš inak dobre hrať na gitare." Pozrel sa na mňa a pousmial sa. „Áno viem a ak chceš môžem ti dať doučovanie." Preložil si cezo mňa ruku a stisol ma. Mala som zas ten pocit ako pri Nickovi. Skrývať začervenanie nešlo ale on sa nado mnou len pousmial. Skončila hodina gitary a ja viem konečne niečo vybrnkať. „Ukáž pomôžem ti ju zobrať lebo vidím, že sa trápiš." „Ďakujem." Usmiala som sa a on tiež. Keď si vezmem furt sa na neho len usmievam a on na mňa a to sme sa len pred chvíľou spoznali. „Kde bývaš?" „Na internáte tu vedľa a ty?" „No ja tiež na internáte ale na druhom čo patrí gympľu." „Aha a ten je kde?" „Vieš ako býva jeden profesor v takom tajnom dome, u nás chodí zastupovať telinu, tuším, že sa volá Nick." V ten okamih mi hlavou prebehla udalosť , na ktorú som chcela zabudnúť. Znervóznela som a bolo to na mne vidieť. „Deje sa niečo?" „Nie nie všetko je v pohode a áno poznám ho je to môj triedny a učí nás aj dejepis. Vieš čo daj ja si tu gitaru zoberiem, ďakujem za ochotu ale ponáhľam sa." Ako som ju brala tak som ho zhodila aj s gitarami na mňa. „Prepáč, prepáč bože je som taká grambľavá." „Nič sa nedeje, len nechápem prečo si tak spanikárila, povedal som niečo zle?" „Áno teda nie určite si nič zle nepovedal..." „Daj je ti ju zoberiem a žiadne odporovanie a poď." Dal mi ruku okolo ramien a ja som sa ukľudnila, mala som príjemný pocit, páčil sa mi.
YOU ARE READING
Boys ask, Girls answer ✅
ChickLitOn - egoistický učiteľ telesnej a dejepisu na strednej škole Ona - žiačka 2. ročníka na strednej škole Dvaja ľudia, ktorý sa nešťastnou náhodou stretnú v škole na toaletách. Bude z toho láska, alebo len románik? Ak chcete vedieť viac, čítajte. PS:...