Pred pár mesiacmi
Nick
„Chcem sa s tebou iba porozprávať a uzavrieť dohodu." „O čom a vlastne čo tu robíš, prečo ma zaťahuješ do miestnosti, ak si gay nájdi si niekoho iného." „Huh tieto poznámky si nechaj pre seba." James išiel odísť z miestnosti a tak som vytiahol kartu po ktorej isto zmĺkne. „Radšej by som čušal ak nechceš aby sa tvojej sestre niečo stalo." „Aako vieš o mojej sestre?" „Dajme tomu, že som informovaný človek. Takže ak nechceš aby sa jej niečo stalo počúvaj." „Dobre počúvam." „Menšia dohoda ty sa rozídeš s Jane, nebudeš ju kontaktovať iba jej napíšeš správu o rozchode, ktorú mi osobne pošleš vo forme screenshotu a ja zariadim aby sa tvojej sestre nič nestalo tak čo súhlasíš?"
James
Nemal som na výber zahnal ma do uličky. „Súhlasím ale mám jednu podmienku, nič neurobíš Jane...."
Späť do prítomnosti
Vrazil som mu jednu so slovami „Porušil si dohodu." „Akú dohodu a čo tu vlastne robíš?" „On ti to nepovedal čo? Hajzel jeden. Dohoda bola, že sa s tebou musím rozísť inak niečo spraví mojej sestre ale mal som podmienku, že nič nemôže spraviť tebe a túto časť on nedodržal." „A čo, že som to nedodržal mám svoju Jane. Ani nevieš aké bolo príjemné sa jej dotýkať a vrážať jej penis do huby. Ako skuvíňala keď som ju remeňom mlátil." Neudržal som sa a skočil som na neho. „James prestaň prosím."
(Medzi tým jedna okoloidúca)
„112 ako vám môžem pomôcť?" „Prepáčte ale chcem nahlásiť bitku. Dvaja muži sa bijú a jedna žena plače..."
James
Započul som sirény policajného auta. Ako som sa obzrel Nick mi jednu vrazil a ja som mu to opätoval. Nakoniec nás od seba odtrhli policajti.
Jane
Nevedela som čo mám robiť. James po ňom skočil a začala sa bitka. Stála som tam ako soľný stĺp a pozorovala dej. Keďže Nick bol opitý tak mal James prevahu. Takt to aj po bitke vyzeralo. James mal roztrhané tričko a bol iba trochu doudieraný zatiaľ čo Nick bol na tom oveľa horšie ale tak zaslúžil si to. James prišiel ku mne kým policajti dávali Nicka do auta.
James
Išiel som za Jane. „Si v poriadku? Ukáž to líce." S plačom ma objala a ja som jej ho opätoval. „Tíško všetko je v poriadku, už si pri mne." Policajti nás vzali na spísanie zápisnice. Šiel som prvý keďže Nick bol značne opitý tak ho budú vypočúvať neskôr. Po mne išla Jane.
(policajná zápisnica – James)
Volám sa James a som študentom na gymnáziu kde je mojím učiteľom telesnej Nick. Bili sme sa lebo napadol moju priateľku teda už bývalú. Nerozišli sme sa dobrovoľne. Nick ma vydieral, že niečo spraví mojej sestre Caitly, ktorá mala nastúpiť na gymnázium kde učí aj Nick, ak sa s Jane nerozídem. Tak sme sa rozišli a Jane začala podľa informácií, ktoré sa ku mne dostali chodiť s Nickom Od môjho veľmi dobrého kamaráta, ktorý chodí s jej kamarátkou som sa dozvedel, že u Jane dochádza k týraniu to strany Nicka. Začal som ju sledovať a moje obavy sa naplnili. Keď sa vrátili domov Jane pomáhala Nickovi dostať sa domov. Ten ju fyzicky napadol tak som musel zasiahnuť. Strhla sa bitka, ktorú ukončili policajný príslušníci.
(policajná zápisnica – Jane)
Volám sa Jane a študujem na strednej škole kde je mojím triednym učiteľom Nick ale je zároveň učiteľom telesnej a dejepisu. Dlhšie mal na mňa požiadavky, ktoré vyvrcholili pusou ale po nej som sa mu vyhýbala. Neskôr som spoznala Jamesa, s ktorým som po čase začala chodiť. Nick začal žiarliť a začal ma prenasledovať. Jedného dňa mi James napísal, že sa chce rozísť. Nick ma na túto udalosť pozval k nemu domov kde ma opil, popravde aj z mojej strany to bola chyba, nebránila som sa vtedy alkoholu. Mali sme pohlavný styk a o niekoľko dní na to sme sa dali dokopy. Na začiatku vzťahu to bolo krásne, dostávala som darčeky a podobne ale po čase začal byť agresívny. Vynucoval si u mňa sex pri čom ma pripútal k posteli a mlátil. Bezdôvodne žiarlil a keď nebolo po jeho aj facka ušla. Nastala udalosť keď som s ním mala ísť na akciu kde sa nebránil byť na mňa agresívny. Na akcii sa viac opil tak nás domov zaviezol jeho známy. Šla som s ním k domu keď ma obvinil, že chodím s inými a dal mi facku. Spadla som na zem a potom som uvidela Jamesa ako skáče na Nicka. Začala sa bitka ktorú ukončili policajný príslušníci.
(policajná zápisnica – Nick)
Som Nick a som učiteľom na strednej škole a na gymnáziu na, ktoré chodí dotyčný James. S Jane som začal chodiť ale prebral mi ju zasran James. Nezniesol som ten pohľad tak som mu trošku pohrozil, čo zabralo a s Jane sme zažívali prekrásne chvíle, ktoré narušil on a vy.
(policajná zápisnica – záver)
Podľa dôkazov a lekárskeho záznamu sme zistili, že na Jane bolo páchané sexuálne zneužívanie, vydieranie a týranie od jej triedneho učiteľa. Keďže Jane nedovŕšila vek 18 rokov tento čin sa bude brať ako sexuálne zneužívanie neplnoletej, ku ktorému sa prikladá aj týranie zverenej osoby. James, ktorý zapríčinil bitku, ktorá bola pod nátlakom chrániť kamarátku dostáva peňažnú pokutu 70€. Nick bol odsúdený za sexuálne zneužívanie neplnoletej osoby a za týranie zverenej osoby na 15 rokov nepodmienečne.
Ahojte je tu posledná časť nášho príbehu. Už bude iba epilóg, ktorý možno vyjde dnes alebo zajtra. Dúfame, že sa vám tento príbeh páči. Ak áno môžte ho podporiť hviezdičkou, pekným komentárom alebo zdieľaním aby si ho prečítalo čo najviac ľudí.
YOU ARE READING
Boys ask, Girls answer ✅
ChickLitOn - egoistický učiteľ telesnej a dejepisu na strednej škole Ona - žiačka 2. ročníka na strednej škole Dvaja ľudia, ktorý sa nešťastnou náhodou stretnú v škole na toaletách. Bude z toho láska, alebo len románik? Ak chcete vedieť viac, čítajte. PS:...