Jane
Zobudila som sa a pozerala som okolo seba. Hlava ma mierne bolela a keď som videla Nicka vedľa seba prišlo mi zle. Sadla som si na posteľ, zakryla sa paplónom a vyčítala som si, že som sa vyspala s učiteľom. Aspoň keby som si niečo pamätala ale iba letmo si niečo pamätám. Nie takto je lepšie, že si nič nepamätám Boh vie čo sa stalo. Druhé výčitky nastali, že či nebudem tehotná ale tie zmizli hneď ako som uvidela obal z kondómu. Moje myšlienky prerušila ruka na chrbte a následné objatie. Po chvíľke som počula jemne zašepkanie do ucha „Dobré ráno Jane." Nevedela som ako mám odpovedať, ako mám vôbec reagovať a hlavou mi vírili viaceré takéto otázky. „Čo sa deje nebodaj máš výčitky?" zasmial sa a ja som naštvato odpovedala „A nemala by som mať?!! Nielenže som sa vyspala s mužom, ktorý je odo mňa starší ešte je to aj môj učiteľ a plus som sa prednedávnom rozišla s Jamesom! Cítim sa ako kurva." Postavila som sa z postele a zabalená v paplóne som sa postavila k oknu.
Nick
Jane sa naštvaná postavila k oknu vedel som, že ak niečo neurobím stratím ju. Postavil som sa chytil ju za ramená a zároveň si ju otočil k sebe. „Milujem ťa a toto môžeme brať ako tajomstvo a nik o tom nemusí vedieť, čo budem rád ak to tak ostane. Jane sa na mňa pozerala ako vyoraná myš až kým si hlavu nedala na moju hruď. Objal som ju čo iné som mal spraviť. „A Grace?" „Čo je s ňou?" pozrela sa na mňa a povedala „Veď predsa s ňou chodíš." „Áno to je pravda ale Grace mi necháva vieš slobodu, že keď niečo nemám doma hľadám inde."
Jane
Po čase som šla naspäť na internát. Celou cestou mi behalo hlavou, že čo sa práve udialo. Keď som prišla do izby Amy ma prebodávala pohľadom a ja som si uvedomila, že nemám výhovorku. Nemohla som jej povedať, že som bola s Nickom. „Kde si bola pani nezadaná?" Povedala to miernym ale zároveň vážnym tónom. „Nooo vieš bola som sa prejsť a tak." „A tak? Okej nejdem riešiť." „Kde je Jess?" „Ochorela, včera jej bolo veľmi zle tak prišli pre ňu rodičia." „Aha chudák." „Inak mám frajera." „To vážne koho? Rozprávaj, preháňaj." sadla som si k Amy a počúvala. „No dala som sa naspäť dokopy s Adamom. No ako chcela som to ísť riešiť ohľadom Jamesa ale tak dopadlo to inak ako som si myslela." Jej výraz hovoril za všetko. Nebola som jediná, ktorá mala bujarú noc. Zasmiala som sa a išla som sa pobaliť na hodinu, keďže včera som nestihla. Dnes chvála Bohu ľahké hodiny, žiadne písomky. Fíha tento týždeň je akýsi ľahký aspoň nejaká príjemná zmena v mojom živote.
Po škole mi prišla správa na messenger od Nicka, že sa mám u neho zastaviť. Teraz som mala čas naviac vymyslieť nejakú výhovorku. A ani tú som nepotrebovala pretože Amy šla s Adamom preč takže som mohla v kľude ísť. Ako som tak šla tak som upriamila pohľad na internát do ktorého išla Monika. To bude asi dôvod prečo sa so mnou James rozišiel. Nie nejdem riešiť už je koniec, čo bolí to prebolí život ide ďalej. Zazvonila som a Nick mi otvoril dvere. Išla som ďalej a vo vnútri ma čakala kytica ruží. „Tie sú pre mňa?" „A pre koho asi. Ako jedna je pre teba a druhá pre Grace." V hlave mi prebehlo, že okej je to divné ale zasa táto náklonnosť. Dala som mu pusu na líce a išla som si sadnúť. Sadol si ku mne a začal ma bozkávať. Po chvíľke niekto zazvonil na dvere. „Idem otvoriť." Nick sa vrátil s balíčkom a hovoril „Prišli šaty pre teba. Cez prázdniny pôjdeš so mnou na jednu oslavu ku kolegovi." Prišlo mi divné ako vie moju veľkosť a ako ich tak rýchlo získal, ako keby to mal naplánované.
Nick
Každá baba miluje oblečenie a podobne. Jane bude reprezentovať tak musí nejako vyzerať. Ešte jej neprišli šperky ale to nevadí času dosť.
Po nejakej dobe:
Jane
Musím uznať, že s Nickom je to iné ako s Jamesom. James bol milý a ohľaduplný a Nick je pravý opak jeho. Je chladný a bezcitný ako niektorá žena by bola rada za darčeky nehovorím, že ja nie. Niektoré ženy majú radi sex a majú ho často ale tie modriny po celom tele nevládzem. Možno je v strese tak sa chce vyventilovať. Hádam po akcii to bude lepšie.
Amy
Niečo sa mi nezdá na Jane. Chodí unavená a všimla som si, že má modriny po celom tele. Je akosi háklivá na hlasy, neviem čo sa deje ale nie je to dobré. Bojím sa jej spýtať čo sa deje. Skúsim sa o tom s Adamom porozprávať možno on mi poradí.
Messenger
Adam: Si tu?
James: Jop. Deje sa niečo?
Adam: Napíšem to v skratke. Amy sa bojí o Jane. Je akási iná a úž dlhšiu dobu máva modriny po tele a vraj je plachá na zvuky a nevie čo sa deje.
James: Ako to myslíš, že má modriny!!!
Adam: Neviem Amy mi to tak povedala, že sa nechce na ne pýtať ale, že nevie čo sa s ňou deje. Chápeš.
Jane
Nastal deň keď mala byť oslava. Išla som sa prezliecť ku Nickovi. Modriny zmizli tak som sa nebála, že budú vidno. Kúpil mi čierne veľmi obtiahnuté šaty. Cítila som sa v nich nekomfortne. Dala som si náušnice na mňa až moc prečačkané a išla som na Nicka čakať vonku. Už bola noc aj tak trochu zima. Mala som pocit ako keby sa na mňa niekto pozeral. Obzrela som sa ale ani som sa nestihla zapozerať Nick ma schmatol. „Čo tu robíš! Chceš aby ťa niekto videl?" Schmatol ma za ruku a ja som sykla od bolesti a povedala „Ch-chcela som ťa tu počkať." „Dobre sadaj." Sadla som si a ruku som si pridržiavala. Pozrela som sa von oknom a videla som zastávku a v nej postavu.
Nick
Dostali sme sa na oslavu. Kolega mal nejakú pipinu ale nebola zlá, aj tá by sa dala. „Ahoj Nick hmmm pozerám, že si si fajnú našiel nie je zlá." „Teší m..." dal som jej ruku cez bok a poriadne ju stlačil. Nebude rozprávať chcem si dokázať autoritu.
Jane
Konečne skončila oslava. Nemohla som ani prehovoriť. Iba som stála a chodila za ním ako poslušné zvieratko. Bol úplne opitý. Niekto z oslavy nás zaviezol domov. Nejak sme ho dostali z auta, poďakovala som za pomoc a odvoz, že ostatok už zvládnem. Odišiel a ja som nejako ťahala Nicka. „Jane ty si len moja tak sa prestaň správať ako kurva." „Áno som len tv..." nedopovedala som a chytil ma za krk. „Videl som ako s ním flirtuješ tak mi neklam!" dal mi facku a ja som spadla na zem. V tom som počula svoje meno. „JANE"
James
Od vtedy ako mi to Adam povedal som začal sledovať Jane. Chýba mi a správa o tom, že sa zmenila a má modriny ma zarazila. Ale keď som znova zistil, že začala chodiť s Nickom všetko mi do seba zapadlo. Ten slizký bastard. Jane mala ísť k Nickovi, mala kľúče od domu. Čakal som asi hodinu a keď vyšla von, no čo vám poviem srdce sa mi rozbúšilo. Bola očarujúca. Šaty lemovali jej telo od pŕs až po spodok. Moje myšlienky prerušila Jane keď sa pozrela smerom kde som stál ja. Nick ju schmatol a vo mne sa nahrnula zlosť. Nasadli do auta a zmizli. Povedal som si, že idem na intrák ale namiesto toho som sa túlal ulicami. Ani neviem koľko ale keď som sa vrátil ku domu Nicka videl som ako Jane s nejakým chlapom vykladajú spitého Nicka. Nechcel som to riešiť, chcel som pokračovať v ceste až kým som nezapočul hádku. Otočil som sa a videl som ako jej dal facku. V tom som na ňu zakričal.
Jane sa na mňa pozrela a držala si líce. Bežal som za ňou ale v ceste mi stál Nick. Tento raz si to s ním vybavím raz a navždy.
Ahojte je tu nová časť, ktorá je skôr ako za uhorský rok XD. Dúfame, že sa vám tento príbeh páči. Ak áno môžte ho podporiť hviezdičkou, pekným komentárom alebo zdieľaním aby si ho prečítalo čo najviac ľudí. Ďakujeme
YOU ARE READING
Boys ask, Girls answer ✅
ChickLitOn - egoistický učiteľ telesnej a dejepisu na strednej škole Ona - žiačka 2. ročníka na strednej škole Dvaja ľudia, ktorý sa nešťastnou náhodou stretnú v škole na toaletách. Bude z toho láska, alebo len románik? Ak chcete vedieť viac, čítajte. PS:...